Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig det?

Er det der alenemødre kommer i kontakt med mannfolk?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!

jeg har funnet meg en der som jeg liker veldig godt... hihi

Skrevet

Så koslig da:)

Er det seriøse folk man møter der?

Kanskje det må prøves ut;)

Skrevet

ja alle jeg har mødt har vært seriøse. men veldig mange har vært "ikke min type". men han jeg har mødt nå er veldig veldig god.. hihi (mødt han 2 ganger bare da)

jeg tenker på han hele tiden.. hehe

så apselutt verd og prøve ut!

Skrevet

Hehe... Deilig følelse da! :-)

Lykke til!! =)

Skrevet

takk :-) (litt skummelt også!)

Skrevet

det er ikke alle som er seriøse nei. en jeg har snakka med en stund og møtte bestemte seg plutselig for å ikke svare eller ha noe kontakt i det hele tatt med meg. vi hadde begynt et forhold men plutselig var det nok for ham. andre jeg har snakka med som virker seriøse og veldig ok som plutselig viser seg å være det stikk motsatte og kun ute etter en ting... så vær litt forsiktig vil jeg si da.. veldig lett å lyve når det er snakk om nettdating...

Skrevet

Der skal jeg f.. meg melde meg inn.

- Anonymine

;=)

Skrevet

Som med alt i livet er det både positive og negative sider ved sukker. no, noen menn der inne er seriøse og andre ikke, man får bare bruke sunn fornuft og kose seg mens man flørter:)

Skrevet

gjør det anonymine!

du fortjener en kar... hehe.. det hjelper på humøret ;)

Skrevet

Har gjort det nå men skjønner fint lite. Prøvde søke men fikk beskjed om at krava var for strenge.. Ja der fikk jeg det rett i fleisen,- ikke en eneste som passa meg gitt hehe!

Har jo ikke fått den matchlisten enda etter jeg svarte på de spm men skal en ikke kunne gå inn noe sted å se på folk bare?

Og må finne et bilde,- ser jo gal ut på alle jo så ikke sikkert det blir bilde på meg engang. Blir vel ikke godkjent det heller!

-Anonymine

Skrevet

hahha

det fikk jeg første gangen også!! hehe

gå inn på "online nå"

så dukker det opp mannfolk

Skrevet

Tusn takk:=)

Like før pc`n fløy ut ruta nå.. En kan bli bra desperat etter å kikke på mannfolk altså haha!

Men noen spm; kan jeg kikke fritt vilt eller ser de at jeg er på profilen deres? og før jeg logget på så jeg en kjekkas, men han finner jeg ikke igjen, KRISE!!

-Anonymine

Skrevet

hehe de ser at du har sett på profilen dems ;)

hm.. kan kjekkasen er sikkert han jeg fikk... haha

Skrevet

Ooops, jaja. Er vel ingen vits i å være der om jeg skal sitte gjemt i en krok;) Nei jeg fant kjekkasen under påloggede nå så nå venter jeg bare på frieri..

Som takk for hjelpa blir du selvsagt bedd i bryllupet:=):=)

-Anonymine

Skrevet

hehe.. jeg er litt skummel og be i bryllup. for jeg har jo brudekjolen klar... haha

du skal få komme i mitt også!

hehe kanskje vi kan spleise? haha

Skrevet

Dobbelt-sukker brullyp blir nok saker ja;)

Skulle bare mangle når du har kjolen klar. Det må jo være litt av et sjekketriks da hehe!

-Anonymine

Skrevet

hehe.. jeg tør ikke fortelle at jeg har kjolen... hehe

det blir dobbel sukker/dib bryllup.. haha

men hvordan skal du greie det? være anonym i bryllupet ditt? eller får jeg se ditt ordentlige jeg da?

(ekke nysjerig jeg vøtt)

også liker jeg ikke helt og innrømme at jeg er litt svak for en anonym sine meninger... hehe

Skrevet

Hvordan meninger? Har ikke vært anonym hele tiden, hadde jo samme nicket før;)

Nei vet du at om jeg blir fridd til der inne skal jeg stå frem med bilde her på dib haha:=D Skal t.o.m gifte meg med webkamera og sending direkte til dib!

-Anonymine

Skrevet

ja jeg husker at du hadde samme nick før. (hvorfor begynte du og gjøre sånn her? med og være aninym med navn under)

jeg syns du sier mye bra når det kommer til barnefordeling også har du mange gode råd til folk. jeg er ofte enig med deg :-)

hehe... ser for meg alle skravledamene titte på bryllupet ditt.. hehe..

det er en hvis fare for at noen da kommer med "hun hadde jo ikke bakovervendt tiara" haha

Skrevet

Gjør det sånn siden jeg er litt på skravle også;) har et annet nick der! og begynte føle meg litt overvåket..vet ikke hvorfor, du vet nu...kvinnelig intuisjon;)

Ja har sett vi er enig om en del, altså har du mye bra å si du også.

Ja ville nok blitt en del tråder som" herregud hvor ekkel hun er så tror hun kler den trange kjolen", "hun der kler ikke være hvit brud", " hun burde valgt en dag det var fint vær", "så dere at ungen hennes fikk SAFT i kirka" osv.. For ikke å snakke om" gud for en kjekk brudgom, han må jo være verdens snilleste mann, synd han er kommet i klørne til hun hora der"... Noe sånt ville det vell vært eller?? haha:=)

-Anonymine

Skrevet

haha.. ler meg skakk!

også blir det sånn "HVIT BRUD? hun har jo barn jo. hun har pult før- herregud for en hore"

hahah

Skrevet

Jeg har da ikke pult før...

Satt på samme dosette som barnefar jeg!!

- Anonymine

Skrevet

Humre humre :D

Skrevet

hahaha

jomfru anonymine

haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...