AniBer Skrevet 2. juni 2008 #26 Skrevet 2. juni 2008 Tror egentlig ikke det går an å kjenne så mye enda, men vi er jo veldig bevisst på hva som skjer i kroppen at vi plukker kanskje opp symptomer tidligere enn vanlig.. Jeg vet ikke.. Jeg kjenner ikke noe enda ihvertfall og er nå på rd 5.. Nå har jeg ihvertfall blitt sykmeldt frem til testdag. Jeg har en fastlege som egentlig er ganske gnien på å sykmelde folk, det skal litt til for å si det sånn.. Hun hadde full forståelse for at jeg ønsket å ta det med ro og unngå stress frem til testdag. Så i dag skal jeg ta det med ro på terrassen med spes.ped-boka mi! Klarer ikke å la jobben ligge helt da... hi hi hi Ha en fantastisk dag i solen!! nøtt: No hard feelings:) Mandagsklem
Silje & prinsen<3 Skrevet 2. juni 2008 #27 Skrevet 2. juni 2008 Hei på dere=) Noen som kan svare meg? Er du ruger fra den dagen du satt inn egg, eller dagen etter? =) Kjennes ut som eg begynner å komme meg litt, heldigvis.. Begynte å bli litt bekymret..=/ Ellers har eg vært hos legen i dag. Han sykemldte meg 14 dager, til eg vet resultatet=) Han er også en lege som det er vanskelig å få sykemelding av, men virker som de er veldig forståelsesfull når det gjelder dette=) Han sa eg bare skulle slappe helt av og tenke på meg sjøl..=) Deilig..... Klem til dere alle..=)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #28 Skrevet 2. juni 2008 Innsettingsdagen er 0!:-) Så fint at det ordnet seg med sykemelding!:-)
micro Skrevet 2. juni 2008 #29 Skrevet 2. juni 2008 da er jeg snart feridg med rugedag 5, tenker egentlig lite over det. har ting som holder meg opptatt. I morgen tidlig skal jeg ta meg en gå tur i morgensolen. det gleder jeg masse til. så en tur på stranda. Spekulerer lite på symptomer og det er godt. Det kjipe er at jeg klør så sinsykt på brystvortene og de er ømme og såre, så jeg må smøre de for å la være å klø. Tipper det er sånn svette greier når det er så varm.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juni 2008 #30 Skrevet 3. juni 2008 O'terror-dag på jobb! Nei, man skal ikke klage når det er varmt og nydelig vær i juni i Norge, men lov å klage litt når man må jobbe i over 30 grader innendørs, i tillegg løfting og herjing og løping i trapper? Og ingen vifte/gjennomtrekk å snakke om? Jada, sånn ahr dagen min vært i dag fra 9-1930... *stønn* Men nå er den over, og det er bare 2 (korte) arbeidsdager igjen til ferie og lørdag drar vi til Kroatia - hurra!! I dag har jeg vært så varm og svett og klam at jeg ikke har klart å verken tenke eller snakke riktig... Kundene må jo ha trodd at jeg var helt åndssvak eller noe, så mange ganger som jeg gjentok meg selv/spørsmålene mine... Ellers er formen "upåklagelig" - puppene virker tyngre og vondere (au å ta av bh om kvelden plutselig), jeg kjenner stadig småarbeid i underlivet (men det gjør jeg jo alltid uansett) men ingen virkelige plager. Magen buler som før, men ikke så vondt lenger. Bortsett fra å gjøre nr 2 på do - DET gjør vondt!! Uffa...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #31 Skrevet 4. juni 2008 Rugedag 7 her, og du som jeg er tok jeg en test i dag. Aner ikke hvorfor, innbillte meg at den ga utslag om jeg var gravid nå. *DUM* For å se det positive i det, eggløsningssprøyta henger ikke i lengre, hehe, for testen var blendahvit. Ellers ingen symptomer, bortsett fra litt mensenmurringer nå og da. Puppene er litt ømme, men det er de alltid når jeg går på Crinone. Klem
Magstar Skrevet 4. juni 2008 #32 Skrevet 4. juni 2008 Jeg klør som pokker der nede. Tror jeg fått sopp. Hmm.. har smurt på canesten så håper det hjelper. Ellers flere symptomer, men bruker progynova og crinone, så da tror vel kroppen den er gravid. Deilig med fri og sol: )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #33 Skrevet 5. juni 2008 Kan noen PLIS spole tiden ei uke fram? Jeg holder på å forgååå av nyskjerrighet her!! *dåne*
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. juni 2008 #34 Skrevet 5. juni 2008 Ja samme her...=) Tiden går jo bare såååå seint=) Og er jo bare kjempe spent=) Når skal du teste? Her er det fredag 13, høres ikke så lovende ut akkurat, men kan jo bli en lykkedag forhåpentligvis:):)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #35 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har fått testdag den 12 (hm, vi hadde jo samme innsettsdag?) og tester nok kanskje litt før (har bestilt inn dobbelpakke med vanlig cb + digital, haha - alt skal med på ferie). Håper ikke en evt mens forskyver seg i alle fall, for om det har gått ad dundas, så kan jaffal jeg og gubben kose oss med et glass vin på hotellterrassen mens snuppa sover...
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. juni 2008 #36 Skrevet 5. juni 2008 Hadde innsetting fredag 30- uke siden.. Tenkte eg skulle bestille noen tester eg og..Greier ikke holde meg..=)Nei er ikke noe kjekt om mens forskyver seg! Om det ikke går, kan den bare komme.. Dere er heldige som har en liten jente.. Håper så inderlig det klaffer for oss no=) Den babyen er såå etterlengtet..=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #37 Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg vet - kunne ikke fått ei bedre jente ) Jeg krysser fingrene for at det går "veien" denne gangen Silje; det er dere vel unt ) Så får vi vente utålmodig sammen inntil videre, hehe.
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. juni 2008 #38 Skrevet 5. juni 2008 Ja, får bare krysse fingrene og håpe på det beste=) Hvor tidlig kan man teste? Tenkte på tirsdag eller onsdag..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2008 #39 Skrevet 5. juni 2008 Syns folk har testet (positivt) både på rd 10 og 12, så det blir vel deromkring :oD Min vanlige lutealfase er 12 dager, så hvis det har noe å si burde jeg vel få noen pekepinn da, om så svakt... Hvis ikke jeg kjenner på nederlaget da... Blir nok ivrig på dobesøk om morran til uka, ja!
AniBer Skrevet 6. juni 2008 #40 Skrevet 6. juni 2008 hallo hallo! Jaa, nå er jeg altså på rd 9. Jeg kjente at det jobbet i magen rundt ved rd 6, jeg har hatt den vanlige ømme ryggen som før mens og puppene har vært ømme! Nå har jeg tilogmed begynt å bli forkjøla!! Jeg regner med at tanta har dukket opp før jeg har fått testet denne gangen også, jeg har liksom ikke trua på at vi skal få det til.. Er negativ til det dukker opp en positiv test.. Vet ikke om jeg klarer å la være å teste før jeg egentlig skal, kjenner jeg meg selv rett så gjør jeg nok ikke det.. Skal en tur på senteret i dag og det første jeg må gå forbi er apoteket!! Blir nok vanskelig å la være å gå innom der... Jeg skal gjøre som jeg har gjort hele uken nyte sola og det å kunne slappe av!!
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #41 Skrevet 6. juni 2008 Rugedag 9 her også. Litt om mine dager i det siste: Dag 7: Negativ test. Dag 8: Positiv clearblue men svakt. (Ikke morgenurin) Tanta kom. Dag 9: Litt sterkere? clearbluekryss, og en positiv digital. Blør enda.
AniBer Skrevet 6. juni 2008 #42 Skrevet 6. juni 2008 Åhh, jeg krysser fingrene for deg!!!! Nå skal jeg reise ned på senteret og prøve å unngå apoteket... Klarer det sikkert ikke... he he Ha en fin dag i sola jenter!!! Klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. juni 2008 #43 Skrevet 6. juni 2008 Har aldri hatt sykemelding etter innsett, og har nå satt inn til sammen 5 ganger. Vært på jobb igjen dagen etterpå. Hvis man har spes. fysisk utfordrende jobb så kan det vel være lurt å få sykemelding, men ellers så sier de at man bare skal leve som normalt - egga "detter ikke ut" :-) Du får jo heller ingen sykemelding fra klinikkene vanligvis. Psykisk sett så er det vel og greit å tenke på noe annet og holde seg litt travel tenker nå jeg.
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. juni 2008 #44 Skrevet 6. juni 2008 Noen synes vel jeg er helt "koko" men jeg var faktisk på Ikea rett etter innsett på tirsdag, vi kjørte jo forbi på vei hjem. Så ble det noen flotte sommergardiner på kjøkkenet mitt... hehe.
AniBer Skrevet 7. juni 2008 #45 Skrevet 7. juni 2008 Rugedag 10 i dag!! Var en tur innom på apoteket i dag og røska med meg 2 stk clearblue digital. Tusla ganske lenge rundt på senteret før jeg kjørte hjem. Da jeg kom hjem måtte jeg på do og tenkte; jaja, jeg prøver en test.. Jeg venta og venta og venta og plutselig stod det jaggu Gravid!! Hvor ble det av "ikke"???? Det sto virkelig bare Gravid!! Er det mulig?? Trodde aldri jeg skulle få oppleve det!! Skal ta en til på onsdag for sikkerhets skyld!! Håper de/den klorer seg fast i 9 mnd!!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 7. juni 2008 #46 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så masse AniBer, dette var kjekt;)))))
micro Skrevet 7. juni 2008 #47 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer ja. får håpe mange av oss kommer etter. Er skikkelig slitsomt å vente altså. for min del kunne jeg ha tatt en test, men min mann vil vente lengst mulig. men han kjenner ikke symptomer og engster seg så for ham er det så klart lett å vente. men har mest murringer og mensen lignende smerter og litt stikkinger. (noe av dette er vanlig før TR, men ikke så sterke)
AniBer Skrevet 7. juni 2008 #48 Skrevet 7. juni 2008 Krysser fingrene for alle sammen!!! he he, jeg kikker stadig vekk på testen for å se om det virkelig er sant... Åhh, jeg håper det klaffer for oss alle sammen!!! Klem
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #49 Skrevet 7. juni 2008 Min test på dag 10 var svakere enn på dag 9 synes jeg. Men så har jeg blødd også da:-( Gratulerer ed positiv test Aniber!!:-) Deilig!!:-)
AniBer Skrevet 8. juni 2008 #50 Skrevet 8. juni 2008 Takker!! Jeg trodde kanskje at jeghadde fått utslag på gresspollen, men neida! Jeg er bare blitt kraftig forkjølet!! Jeg hoster så jeg tror hele brystet følger med opp, potte tett i nesa og ørene! Har nesten ikke sovet i natt, det bare pep i brystet... Har drukket sånn bortimot 2 1/2 liter vann siden jeg sto opp i ni-tida!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå