Gå til innhold

TROMSØJENTENE 31.05.08


minhj

Anbefalte innlegg

Æ drar no på Jekta idag hvertfall siden det er det som ligger ute! Får se om noen andre kommer.... Har uansett ikke bil idag og noen ærend æ må gjør der.

 

Ellers ses vi til neste uke da jenter, forhåpentligvis til et ute-treff :) Men hører at det er meldt regn til onsdag hvertfall....For meg går både Bukta, Rundvannet og terrassen til noen veldig bra tror æ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter=)

 

Vært på kontroll hos legen. Mye vann i kroppen.Ble sendt til UNN for å ta blodprøvene der, for han mistenkte blodpropp pga ekstremt hovne legger, samt noe merkelige skiller på leggene. Får se hva som skjer! Sitter her å venter på at han skal ringe med prøveresultatene. Ikke bekymret! Er det blodpropp får jeg jo behandling for det, og ungen er jo klar om det skulle være behov for å foreta seg noe i forhold til den..

 

Merker at kroppen er sliten nå, ja. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom 9 timer med eksamen, og det med æra i behold. Men men.. morgendagen får vise om det lar seg gjøre..hehe=)

 

Hvordan er dere i form da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida AS=)

Skal si du tar lett på det, hehe... Tror jeg hadde fått hetta om legen sa at jeg hadde blodpropp!! Men som du sier, så sjekker de det jo nå da =)

Får håpe det ikke er noe!

 

Er det foresten 9 timer hjemme eksamen du har??

 

 

Jeg var og på kontroll i dag, og alt så helt fint ut!

Var sikker på masse ødemer, men hun mente jeg så helt vanlig ut! Er vel bare jeg som ser syner da... Synes liksom jeg har est ut sånn den siste uka, hehe...

Og hodet var godt nedi, og nesten festa! Så jeg trengte ikke legge meg ned hvis vannet skulle gå =)

Ellers var BT og urin helt fin!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: Ja du tar lett på d! :-) Men du får jo behandling skulle d være nåkka. Æ fikk litt "panikk" da legen målte at æ hadde så høyt undertrykk! Men har no fått beskjed om å ta d me ro, så får bare gjøre som æ har fått beskjed om..

 

Nurk: Bra at alt va fint på kontrollen me dæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Tenker at så lenge de sjekker det, så er det lite jeg kan gjøre. Vil jo gjøre meg selv en bjørnetjeneste, om jeg skaker meg opp og slikt. Vanskelig å la være kanskje, men må bare tenke positivt=)

Legen har enda ikke ringt med resultatene, så.. får vel bare vente og se det ann utover kvelden om han ringer.

Tenker at om jeg har blodpropp, så får jeg behandling tvert! Han mistenkte ikke sv.forgiftning, siden blodtrykket mitt var i orden. Enda godt er det=) Skal oppdatere dere når jeg hører noe=)

 

Ang i morgen, så har jeg skoleeksamen. Den er vanligvis på 8 timer, men siden jeg har en time hviletid, så er jeg der 9 timer.. Spent på hvordan det kommer til å gå. Merker at jeg er veldig sliten og lei.. får se får se=) Gruer meg som en gal, men det er lite å gjøre med det at morgendagen kommer uansett..

 

Nurk : Flott at det gikk bra med deg på kontrollen.. Hvor ligger du i forholdt til ødem da? Jeg føler også at jeg virkelig har eset ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS

Du må si fra når resultatet kommer... Skulle du få svar i kveld altså??

 

Høres ut som du får en lang og slitsom dag i morra, men så er det snart over da!! Det fortjener du nå =)

 

Ang. ødem, så skrev hun 1.... Det kan vel kanskje stemme, for jeg får ikke sånn søkk i huden når jeg klemmer inn med fingeren.. Sist med forgiftninga, ble det jo dype groper i huden, som satt igjen lenge etter at jeg tok bort fingeren =P Jeg har vel rett å slett bare lagt på meg 'litt` da, hehe....

 

Skal bli godt å kunne begynne å gå bort disse kiloene når babyen kommer!! Gleder meg til å få tilbake kondisen, og klare å gå lange turer igjen!! Håper vi får en fin høst i år... *drømme*

 

Fint på treff i dag da folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :) Ja, du må si fra Ann Silje når du har fått vite prøveresultatene... trodde man merket selv om man hadde blodpropp?! Bra du ikke e en sånn person som bekymre dæ og hausse dæ opp for ting, sånn e æ, hehe... og det e ganske slitsomt! Idag på treff var det ei ny ei som har svangerskapsdiabetes. Ho sa at æ skulle tatt en ny glukosebelastning etter en måned og få tett oppfølging etterpå på sykehuset. Ho skulle bli satt i gang fire til to uker før termin tenkte ho på grunn av diabetesen. Men ho har hatt flere høye målinger og verdier enn meg da. Spurte legen min om jeg skulle bli satt i gang, men det skulle jeg ikke før det var gått to uker over termin (som hos alle andre). Men SF-målene mine og de andre verdiene er jo fine så :) Går sikkert bra! Eneste er at baby kan bli stor da.

 

Å, håpe også vi får en fin høst! Vil ut å trille masse! Var koselig på treff idag ja, Marlen va der en tur med lille jenta si på ei uke! Artig å se! Ho va kjempefin. Marlen va i god form og jenta var så snill og sov mye.

 

Masse lykke te på eksamen imårra Ann Silje! Håpe du holder ut! Tenk på at snart har du sommerferie og fri!

 

Bra at verdiene dine var fine på kontrollen idag Elise! =)

 

Ka vi finn ut om treff te uka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Jeg har vært hjemme med en snørrete jente i dag. Hun var så tett i natt at jeg ikke hadde hjerte til å sende henne i barnehagen i dag. Men formen i dag har slettes ikke vært verst, selv om hun er forkjølt. Tenker det blir barnehage i mårra.

 

Og hvor er sola?? Trodde det skulle bli knallvær i dag, naboen sa jo det. Men, de kan vel bomme av og til metreologene også. Får håpe det blir bedre i mårra!

 

Håper det går bra med deg AS :) Lykke til på eksamen!

 

Skal jeg poste et treff på tirsdag på Sånn kl 12? Så kan de som skal på Grønn hverdag gå direkte derifra?

 

Tone: Det er jo kjempebra at du har så fine verdier så slipper du bekymringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja va arti me treff i dag, va bare så grøsseli trøtt å sliten i kroppen så klarte ikke bidra me nå særli fornufti kjente æ...

 

Håpe det har gått bra AS!!! =)

 

Ang utetreff neste uke, så ja, terrasse hos Petrine eller Tone e jo å en fin løsning, da e det jo do i nærheten.... =) Ellers så føle æ mer for rundvannet enn Bukta, men e jo fordi æ syns Bukta e så befolka!!! Hehheeh! Men bli det Bukta så bli det helt ok for mæ d å!!!!

Å kan være taxi for dem som treng, ikke nå problem!! Nurk, du har jo tlf nr mitt, å hvis flere vil sitte på å ikke har det så bare send mæ pm eller sjekk en tidligere Tromsøjente tråd.

 

Nei no ska æ se om æ klare å stelle Sigurd.. Va visst sånn søppelsankedag i dag, så Ulf deltar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Takk for at dere er så omtenksomme. Koselig det=)

Ikke hørt noe fra legen enda, så.. regner med at alt er i orden! Han hadde nok ringt om det var noe galt, særlig siden han vet at jeg ikke er å treffe i morgen før etter kl 1815.. Så, slapper av og regner med at det ikke er noe.. Hevelsen er ikke så ille idag som igår. Tenker jeg holder meg helt unna salt de kommende dagene, se om det kan hjelpe =)

 

Er med på treff på tirsdag kl 12, ja=) så.. bare sleng ut treff på treffsiden du, Petrine=) Håper forresten at jenta di snart er helt frisk og rask igjen=)

 

Tusen takk for lykkeønskene mht morgendagen. Skal ha de i minne=)

klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundvannet er vell så bra det ja! Ikke så langt fra parkeringa heller. Der er jo flere bål-plasser rundt i skogen der også;-)

 

Jeg var masse i løypene der å gikk, når snupp var liten!!!

 

Foresten...?...

Dere som har barn fra før...

Kjenner dere også at det sprenger i puppa når unga skriker?? Hehe, det vekker jo gamle minner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, tenkte på deg Kari Anne som skulle sitte ute idag når det ikke ble sol, men var ganske mildt fordi da :)

 

Ja, post treff på tirsdag du, æ kommer! Bli litt forsinka for skal til manuell terapi fra halv tolv te tolv oppi Storgatbakken. Men skal vi ikke sitt på Driv da i tilfelle det bli fint vær? Der kan vi sitte både ute og inne! Æ e veldig glad for at æ har så fine verdia, alt ser ut til å være normalt! Veldig deilig siden æ bekymre mæ så lett! =)

 

Kan godt være hos meg torsdag te uka! Men høre det e meldt regn på onsdag :( Men æ har no plass inne også i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i morgen AS. Tenker det skal bli godt med skolefri :-)

Ettersom du ikke har hørt noe fra legen ennå, så er nok alt i skjønneste orden skal du se. Viktig å ikke bekymre seg unødvendig :-)

 

Ellers er det godt å høre at alt var fint på kontroll Nurk og Tone.

Alltid deilig når ting er som det skal.

 

Jeg rakk desverre ikke treff i dag. Kan ikke få med seg alt alltid.

Så gøy at Mallis tok turen med den nyfødte.

Det må jeg si var sprekt gjort.

 

Mulig jeg får med meg treffet på Paletten i morgen. Hvis ikke er jeg super klar for Driv på tirsdagen og "baby og miljø- kurs" hos Grønn Hverdag etterpå. Kan jo bli lærerikt :-)

 

Ellers er jeg også veldig klar for et utetreff. Får besøk av pappa og kone til torsdag. Litt usikker på når klokka de kommer, så jeg må se det litt ann. Hvis ikke håper jeg sjansen byr seg igjen.

Jeg har også en veranda som gjerne stilles til disposisjon når sola dukker opp igjen. Enig at det kan være hyggelig å møtes andre steder enn på café.

 

Kanskje jeg ser noen av dere i morgen.

I mellomtiden må dere ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka me at vi planlegg et utetreff å har et anna treff i bakhand i tilfelle dårlig vær?? Feks rundvannet hvis bra vær å Tone hvis usikkert/dårlig vær?? =) På torsdag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes lurt ut :) God idè! Ja, tenkte ikke på domuligheter, men det går vel fint å være ute litt uten do i nærheten!

 

Nei, Pia, man kan ikke få med sæ alt alltid nei! Det bli vanskelig... selv om æ prøve veldig hardt på det hele tida! Må vel trappe ned på endel ting æ også no med baby og bryllup som skal planlegges. Men har ikke lyst! Hehe...=) Så bra at vi er flere som har verandaer til disposisjon når det blir fint vær! Hvertfall når vi har fått babyene, praktisk med stellemuligheter og sånt i nærheten da! Og sikkert toalett for våres del...

 

Synes også Marlen e skikkelig sprek som kommer på treff så fort :) Håpe æ bli i samme situasjon og får like snill baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: Alt e sikkert bra sia du ikje har hørt noe, fra lægen! Du får ha masse lykke til på eksamen imårra, går nok bra ska du se :-)

 

Ha en fin kveld jenter... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utetreff høres bra ut, i allefall dersom været blir fiiint :-) Har også ei stor veranda til disposisjon, e bare det at utemøblan ikkje e ferdigmontert enda... Vi skal male huset og har derfor ikkje stressa så veldig med å sette de opp. Men e fort gjort å få dem opp da :-)

 

Her e formen sånn passe. Forkjøla og vondt i halsen, fant derfor ut at det va best å holde sæ i ro hjemme i dag. Kjenne litt på at det e godt å samle litt krefter hjemme også! Men hørtes no ut som dåkker hadde det koselig på treffet... I morra skal æ på ei skoleforestilling til ungan til mannen min, får se om æ rekk treff etterpå og om æ e i form til det.

 

Har for øvrig hovna skrekkelig opp i fingran mine i dag. Klare ikkje gripe/ holde på nåkka. Har ikkje tall på kor mange ganga æ har mista ting i gulvet i dag. Føle mæ skikkelig klønate :-)

 

Ei riktig god natt til dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

D va så koseli å se dåkker jente igjen som va på treffet på jekta i går, sjøl om d bare blei en liten tur.

Har veldig løst å komme på treff til Tone eller utetreff hvis været blir bra!

Gunstig som dåkker sir å være hjemme hos nån når beibisan begynne å komme, så har man bedre stellemuligheta ;-)

 

Skal en tur til byen i dag tenkte æ, så kanskje æ dukke opp på paletten :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Vågen e det sol å vind i dag, så har no prøvd mæ på to forskjellige plassa ute, å endte opp inne!! heheh!! E ikke så gla i solsteik æ, så på platten ble det aaaaaaaaaaaalt for varmt å på trappa va det vind gitt!!!

E så svimmel å rar i dag, vet ikke helt ka det e, men ska slappe av me ei bok no, så går det vel over..

Ska i bursdag me Sigurd seinar i dag så e greit å vær litt ovenpå i energireservan!!! =)

 

Ja du hadde en nydeli baby Mallis!! Flott at du har lyst å dukke opp på flere treff =)

 

Men e dokk damene enig i at torsdag bli enten ute treff, eller veranda/innendørs treff??

Håpa dokk får et koseli treff på paletten, æ klar ikke å kom mæ dit i dag, men satse på torsdag neste uke!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Jenter..

 

Fint vær idag, men va ikje særlig varmt :(

Lurte på en ting, frukten nektarin e vell ikje farlig å spise bare den blir skylt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Ble ikke treff på meg i dag heller da johanne har feber og er pjuskete.Nå sover hun litt på sofaen. Har vært våken store deler av natta, så nå er jeg trøtt. Gleder meg til å få sove litt i ettermiddag :) Håper dere hadde det fint på paletten :)

 

Nektarin er bra å spise så lenge den er vasket.

 

Vi skal grille i godværet. Det er jo ikke så varmt siden det er så mye vind, men i solveggen er det digg å sitte :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Kom mæ heller ikke på treffet ida, var på Skarven med mamma og Terje istedet og på shopping! Va det koselig da? Mange som kom?

 

Håpe du e i bedre form Annette! Ann Silje - koss gikk eksamen? Håpe du klarte dæ fint gjennom dagen!

 

Å, så bra Marlen at du vil komme på flere treff! Vi kan godt sitte her ute hos meg på Storelva på torsdag, eller inne om det blir dårlig vær. Adressen er Borgensvingen 95a! Nummeret mitt er 41101619 så kan dåkk ringe om dåkk ikke finn frem. Ta opp te høyre ved Ica og så andre veien te høyre etterpå, forbi en barnehage og opp te venstre. Stort oransj hus. Ta med grillmat om dåkk vil grille da! Skal æ legge det ut på BIM-treffsida eller vil dere kanskje dra te Rundvannet eller Bukta istedet?

 

Men vi sees på tirsdag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne, kor bor du? :) Tror du har sagt det før, men huske ikke! Va det Hamna? Ekkelt å vær så hoven i fingran da!

 

Æ spise forresten all slags frukt og grønt, tror ikke nåkka sånt e farlig?! Eneste e at man skal vaske det som har vært i jorda ja.

 

Vi har no vært på Plantasjen idag og handla masse blomster vi skal plante ute i verandakassene og krukkene imårra! =) Det bli fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...