Gå til innhold

TROMSØJENTENE 31.05.08


minhj

Anbefalte innlegg

Hei og takk for trivelig treff i dag :-)

 

Jeg spurte jordmora om hun hadde kjennskap til at modningsakupunktur kunne lønne seg, men hun ville verken anbefale eller fraråde det. Det skadet i alle fall ikke sa hun :-) Jeg tror jeg skal vurdere igangsettingsakupunktur om jeg går over termin.

 

Ang. treff neste uke avtale vi ikke noe konkret i dag, vi bare diskuterte hvor vi skulle ha det. Men vi kan kanskje møtes tirsdag kl 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..! Tror Tone kunne vært en dyktig journalist, opplever at jeg ble riktig sitert i forhold til det jeg har sagt om modningsakupunktur;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia damer!!

Takk for koseli treff i dag!! =)

 

Æ tenkte på det da æ kjørte fra byen, om vi sku ha prøvd å hatt et ute-treff en dag?? Å heller ha en alternativ plan i tilfelle været ikke samarbeide??? Va så godt å sitte ute i dag, så hadde jo vært litt koseli.. =) Ellers så e æ med på treff ja, va kjekt kom sæ ut litt i dag... Tirsdag kl 12 funke like bra som alle andre daga for mæ :-). Nån ønska i forhold te plass?? Gjerne me litt sånn passeli normal mat for sånne som mæ som e ufatteli kresen?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv under på den Nættemor :-) Hehe....

Kanskje vi kunne møttes ute på Paletten? Dem har jo stor uteservering. Driv har jo også uteservering, men vet ikke menyen demmes da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Tirsdag kl 12, høres flott ut=) Dere som er erfarne på dette med å legge ut treff og slikt, får gjerne gjøre det denne gangen også =)

 

Som dere sikkert skjønner, så er det mer surfing på nettet her enn lesing til fredagens eksamen. Forstår det ikke, men finner overhode ikke motivasjon! Latterlig, for tar jo permisjon/ ferie fra fredag kl 1815 ( leveringsfristen), så burde jo være motivert til en siste innsats. Men, neida.. eneste jeg tenker på er å få ferie, tid sammen med Kjetil og Truls-Borghild ( lillingen imagen), familie og venner. Jeg og Kjetil har ikke hatt helt ferie sammen siden vi var i Tyrkia 2 uker i 2004, så tid sammen i sommer er lenge etterlengtet...

* drømmer om baby, sol, sommer og kjærestetid, og ignorerer å tenke på eksamen *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: Ja da kan æ godt skjønne at du længte etter ferie, vest dåkker ikje har hadd ferie samme sia da!

 

Men snart e d permisjon før dæ og, så hold ut te fredag! Sjøl om d kanskje e vanskelig :P

 

Hær ligg æ no å "kope" på sofaen, fått streng beskjed om å ta d me ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag kl. 12 e fint, så går vi bare sammen opp te Grønn hverdag vi som skal på kurset =) Æ vet ikke kor det e, så det bli bra! Driv e nærmest Storgatbakken da, de har bra meny synes æ. Alt mulig fra salater til andre ting, tror de har ganske normal meny! Hvertfall i forhold te idag, hehe. Men vegetarpizzaen va kjempegod!

 

Hehe, Minda, kanskje æ skulle vært journalist ja! Har veldig god husk på enkelte ting, men andre ting glemme æ så lett som bare det... rart! Æ har også tenkt å prøve igangsettingsakupunktur om æ går over termin, synes det høres mye bedre ut enn drypp på sykehuset...

 

Ann Silje - ikke så veldig vanskelig å legge ut treff altså, du trykke bare på nytt treff på BIM-treff siden og fylle ut sted, dato og klokkeslett pluss skriver noe om man vil det i et frifelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone : hehe.. joda, hadde vel sikkert fått det til =) bare litt sløv idag, æ.. hehe..

 

Paletten eller Driv høres begge ut som gode alternativer=) Samme for meg, så slenger meg på det dere finner ut av =)

 

Mzme : Du blir med du også?? Nå er du jo hjemme i permisjon, så hadde vært trivelig å møtt deg. Har jo bare møttes en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: Kan vell godt hende at æ blir me på treff ja, længe sia sist! :(

Får følge me hær, kor treffet planlegges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æ tenkte kanskje mer i retning ute-treff som i bukta eller i en park eller nå, men går jo ant å sitte på paletten eller driv å ja. =)

 

AS; æ skjønne godt du slit me motivasjonen no! Æ beundre alle dokker studentan som styre på å les å har eksamen no såpass seint! For mitt hode virka ikke i det hele tatt!!! Her e det bare fødsel det går i, å leiting etter forandringe!! Heheh!!

 

Ha en strålende dag damer! Nydelig vær i dag så den håpa æ å tilbringe ute på platten... Få litt luft å sol... =) Om nån kjede sæ å har lyst å ta en tur utover, så sitt æ der altså!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det va lurt med ute-treff i park eller bukta :) Men bukta bli litt dumt på tirsdag siden vi e noen som skal på kurset i barn og miljø kl. 14 i Storgatbakken... men ka med kirkeparken eller nå sånt? =) E gjerne med på treff i bukta seinar i neste uke! Nån som har forslag te dag? Torsdag på formiddagen? Vet ikke koss værmeldinga ser ut æ, men! Da kunne vi jo tatt med engangsgriller og grillet?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. grilling hørtes digg ut!!!

 

Men er det lov å håpe på at været holder seg så lenge som en hel uke da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E jo lov å håpe.. Tenkt hvis vi planla et utetreff å så heller har en alternativ plan i tilfelle været bli uggent??

 

Bli d ikke folksomt i Bukta hvis været e bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp=)

 

Hvordan blir det med vonde bekken å sitte ute da ? tenkte oss faktisk på grilling her om dagen, men så med litt skremte øyne på det å sitte på bakkenivå osv.. Har ikke utestoler..

Får se hva dere finner ut her inne, så slenger jeg meg på om det høver=) Har ikke så samarbeidsvillig bekken for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der AS=)

Mitt er ikke helt samarbeidsvillig for tiden heller... Kvier meg for å bevege meg for langt hjemmefra, for jeg må liksom huske at jeg skal gå samme veien tilbake =/

 

Blir sansynligvis fult der også... Men om vi er tidlig ute skulle det kanskje gå bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, æ tenkte også på koss det va for dåkk med mer alvorlig bekkenløsning enn mæ å sitte i bukta...? Tror det skal gå greit for min del! Eneste æ e bekymra for e om det e parkeringsplass ledig der om det blir fint vær! Noen andre plasser ute vi kunne vært da? Ja, om været ikke e bra, så drar vi bare på en kafè =) Men e dåkk med på torsdag, eller e det en anna dag som passe bedre neste uke?

 

Tror det går bra med Marlen! Ho har no fått sæ kjæreste som vil stille opp for babyen og leilighet i Kroken. Vet ikke om ho har slutta å være her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi finn en fin plass å være som man ikke må gå så langt til for å komme sæ dit, så har æ stor bil å plass te å ta me mæ nåkka utestola!! Så det ska få fint! Kan å hente dokk damer rundt omkring for at dokk ska slippe buss å tull, så kan vi heller dele litt på bensin! For det finnes jo helt sikkert flere plassa enn bukta???? Vi e jo litt rar som helst drar så langt fra byen som overhodet mulig når vi skal kose oss, så de eneste plassan æ vet om e jo rett før sommerøya, der e det mange fine plassa, å utover hit e det å flere fine plassa. Men skjønne jo veldig godt at det bli vanskeli!! Æ e nok litt i min egen lille rare klasse som e gla i å kjøre bil.. =) Men Bukta går jo helt fint, å der kan æ glatt bære en å anna stol, hvis vi e litt tidlig ute å få parkeringsplass!! =) Har nån stola som klappes sammen å nån vanlige plast-ute stola!

 

Æ har bare litt lyst å treffe dokk damer litt utafor en vanli cafe, for vi har liksom gjort det en del no.. =) Så æ kjøre mer enn gjerne å plukke dokk opp her å der å kjøre dokk hjem igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å en anna plass som e utrolig koselig e det lille vannet nedfor der som Petrine bor.. Vet du Petrine om de benkan å det står der enda?? Har vært der nån ganga å det e så koseli!! Bittelite stykke å gå, å ned en bakke... ?? E det ikke rett? Krykke har æ å te dem som treng det! :-) Her som vi bor har vi en stor platt å være på, men igjen, det bli jo så langt for alle dokker å kom sæ hit..

 

Nei æ tenke kanskje så vanskeli at det hele ende opp me vanli cafe i stedet! heheh! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du orker å plukke meg opp Nættemor, så skal jeg klare å sitte ute i bukta ja!! Og du kan jo få noen kroner for jobben, bare utrolig godt å slippe å springe til buss, bytte buss osv...

 

Hadde vert kjempe koselig å treffes ute i fineværet ja =)

Og torsdag i neste uke skulle gå fint!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skull forandra treffet imårra te å være ute også? Eller e det litt for seint? Hm... kjedelig å sitte inne i finværet da! Menmen, går vel bra det og :)

 

Vi kan eventuelt sitte ute hos oss på plattingen nede, men da må du ta med nån stola ja, Annette! Også står den elektriske grillen vår oppe, så må evt. grille på engangsgriller om vi skal det. Synes også det e kjempemange fine plassa utover mot Sommarøya og Kvaløyvågen =) Og æ har også mulighet te å kjøre, så da får vi vel stort sett plass i to bila? Hvis vi møtes for eksempel på Jekta eller Kvaløya og kjøre samla derfra? E også litt lei av den kafègåinga, vært koselig å vært ute i naturen!

 

Rundvannet e fint ja, aldri vært der, men har hørt andre skryte! Prestvannet e det vel ikke plass te så mange å sitte samla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her med rundvannet er det kjempefint å sitte. Er benker på enkelte plasser og en grue man kan bruke til å grille i.

 

Her på verandaen er det også kjempefint å sitte ute. Jeg kommer til å holde meg her hjemme i mårra, har vært på farta hver dag denne uka, så nå føler jeg for å være hjemme en formiddag :-) Dere må gjerne komme hit å sitte ute :-)

 

I følge naboen, som er metreolog blir det akkurat samme vær her i Tromsø i mårra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og med på utetreff i morra

Vært en fantastisk dag i dag :)

Er jo litt dumt å sitte inne, men så er det jo de som kanskje ikke får det med seg og sitter på Jekta og venter....

 

Var i bukta i går og det var fint der.

Går godt ann å være der, og ikke sitte i selve bukta

Man kan sitte litt mer skjerma

Men nå er jo ikke jeg plaget med bekkenet, så jeg vet jo ikke hvordan det går med dokk med litt mere plager

 

Traff Elke i dag, ho var og gira på ute treff :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset heiv Andreas seg i går til og fjerna endel av en murkant/vegg mellom stua og kjøkken for å få bedre plass til spisebordet. Men det viste seg å være en ekstremt dårlig ide, siden hele huset ble dekka av murstøv innvendig.....Så vi har vaska og vaska og vaska og vaska.....og det må vi nok fortsette med i morra og! Dårlig sort for skranglete bekken, det er bare "småvask" jeg kan bidra med, men det må jo og gjøres. Enda godt det er fint vær, vi har måtta stable endel ting ut på verandaen!

Så dere får kose dere på treff i morra, ute eller inne!

Hvis det er fint vær neste uke, er jeg gjerne med på treff ute, hvis det ikke er så langt å gå bare. Min kjære grønne tøy-campingstol er veldig bra for bekkenet mitt å sitte i iallefall, faktisk sånn at jeg vurderer å ta den inn i stua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...