Gjest Skrevet 30. mai 2008 #26 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre! Humør akkurat nå: Glad :-D Favoritgodteri: Stratos-sjokolade! nammenam! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: ja det er mye :-/ Klær akkurat nå: kjærestens store t-skjorte og joggebukser *lekkert* Musikk akkurat nå: her er det stille gitt Hva sa du sist: "sov godt, jeg sitter opp litt til" Sommerplaner: tur til danmark med kjæresten Er du flink i matte: NEI!!! Vin eller øl: nei takk, vil heller ha bjus :-P Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: sOL Tre ting du ville tatt med på en øde øy: shampo, tannbørste og stratos Spiller du et instrument: ja, flere ;-) Morgenfugl eller natteravn: både og Hvem er viktigst for deg: kjæresten Beste film: Notting Hill Tror du på liv på andre planeter: Ja det er klart Tror du på mirakler: Nja... Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja, spørs hva man mener med trofast da. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Stort sett Hvor mange barn vil du ha: 4-5 kanskje Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: Ja haha Snorker du: nei (?) Stjernetegn: fisk Er du redd for insekter: jepp Ekleste insekt: meitemark (hvis det er et insekt?) Dette er jeg flink til: tenke positivt! Beste bok: Alkymisten Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å kunne FLY! Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: av og til Tatoveringer eller piercinger: nope Rotete eller ryddig: ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri i livet Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: vet ikke lenger hehe Salter du maten: det hender ja Liker du å synge: ja ;-) Soler du deg: sjelden Hva gjør du når du får hikke: ler, fordi det er hysterisk morsomt! Kaffe, te eller ingenting: ingenting
surinius Skrevet 30. mai 2008 #27 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Sliten Favoritgodteri: Lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser: mat med ekle navn Klær akkurat nå: dongeribukse og singlet Musikk akkurat nå: bitter sweet Hva sa du sist: natta kjære, æ ælska dæ Sommerplaner: Lofoten og Sverige, muligens Sandvær Er du flink i matte: nei Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: ei Favorittvær: overskya Tre ting du ville tatt med på en øde øy: ting? ikke menneska altså..vel.. såpe, tannbørste og dopapir Spiller du et instrument: har spilt kornett Morgenfugl eller natteravn: litt av begge faktisk Hvem er viktigst for deg: kan ikke velg.. hele familien min e viktigst. sønn min først og fremst, men alle e like viktig. Beste film: har ikke sett den enda Tror du på liv på andre planeter: ja, men ikke sånne med stort hode og store øya, men liv e det nok av en eller anna sort Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: nei, æ sir det æ mein til folk Hvor mange barn vil du ha: 3 eller 4 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: hysj Snorker du: når æ e tett i nesa Stjernetegn: tyr Er du redd for insekter: ja huff Ekleste insekt: tusenbein Dette er jeg flink til: ta vare på andre Beste bok: les ikke Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å helbred Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: ingen Rotete eller ryddig: vimsat roter som lika å ha det ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei ikke med min rygg Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre Hvor mange søsken har du: 4 Salter du maten: av og til Liker du å synge: når æ har fått et moderat inntak av alkohyla Soler du deg: nei Hva gjør du når du får hikke: svelg mange ganga på rad Kaffe, te eller ingenting: vann
Topp 10. Skrevet 30. mai 2008 #28 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: HØYRE Humør akkurat nå: FORNØYD Favoritgodteri: GUMMI Finnes det noe du absolutt ikke spiser: LUTFISK Klær akkurat nå: JOGGEBUKSE OG SINGLET Musikk akkurat nå: TIMBERLAND Hva sa du sist: NATTA VÆNNEN Sommerplaner: INGEN STORE Er du flink i matte: NEI Vin eller øl: INGEN, ALDRI SMAKT, MEN VIN SER BEST UT:) Hvor mange puter sover du med: 1 EL 2 Favorittvær: SOL Tre ting du ville tatt med på en øde øy: FOTBALL,FAMILIEN,VERKTØYKASSE Spiller du et instrument: NEI Morgenfugl eller natteravn: NATTRAVN Hvem er viktigst for deg: FAMILIEN MIN Beste film: VANSKELIG Å SI KUN 1 Tror du på liv på andre planeter: TJA Tror du på mirakler: JA Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA Ser du på deg selv som tolerant mot andre: SOM OFTEST Hvor mange barn vil du ha:3 Kino eller spasertur: BEGGE Er du kilen:JA Snorker du:AV OG TIL Stjernetegn: SKORPION Er du redd for insekter: JA Ekleste insekt:EDDERKOPP Dette er jeg flink til:Å VÆRE MAMMA Beste bok:SNØMANNEN Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: FLY? Potetgull, gulrøtter eller smågodt:SMÅGODT Pizza eller hamburger: HAMBURGER Skriver du dagbok:NEI Tatoveringer eller piercinger:4 TATTOVERINGER Rotete eller ryddig:HEHE, BÅDE OG Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:NEI Hvilken hånd holder du gaffelen i:VENSTRE Hvor mange søsken har du:1 Salter du maten:NEI Liker du å synge:NEI Soler du deg:JA Hva gjør du når du får hikke:HIKKER Kaffe, te eller ingenting:VANN,BRUS
MammaRikke Skrevet 30. mai 2008 #29 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: spysyk :/ Favoritgodteri:lakris:) Finnes det noe du absolutt ikke spiser:kaviar! Klær akkurat nå:genser og bukse Musikk akkurat nå:lyden av tv bare Hva sa du sist:"jeg er kvalm ennå" Sommerplaner:sydentur Er du flink i matte: neei Vin eller øl:øl Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær:sol:) Tre ting du ville tatt med på en øde øy:Kniv,fiskestang og dykkemaske Spiller du et instrument:nei Morgenfugl eller natteravn:morgenfugl Hvem er viktigst for deg: Beste film:Honey Tror du på liv på andre planeter: mulig det Tror du på mirakler:ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig:ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre:ja Hvor mange barn vil du ha:2 Kino eller spasertur:spasertur til kino'en =D Er du kilen: ja Snorker du:ja Stjernetegn:Tvilling Er du redd for insekter: ikke redd, men liker de ikke Ekleste insekt:edderkopp Dette er jeg flink til:å lage mat Beste bok:... Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Potetgull, gulrøtter eller smågodt:mini gulrøtter:D Pizza eller hamburger:pizza Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger:begge deler Rotete eller ryddig:ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:nei Hvilken hånd holder du gaffelen i:venstre Hvor mange søsken har du:5 Salter du maten: nei Liker du å synge:ja Soler du deg:ja Hva gjør du når du får hikke:venter til det går over Kaffe, te eller ingenting;ingenting
¤A-09¤ Skrevet 31. mai 2008 #30 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Ganske fornøyd:-) Favoritgodteri: melkesjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: hvetemel Klær akkurat nå: morgenkåpe (som er litt for varm for denne tropevarmen!) Musikk akkurat nå: summing fra pc Hva sa du sist: "sov godt kjæresten min" Sommerplaner: interrail Europa Er du flink i matte: hvis jeg vil så! Vin eller øl: vin! Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær:sol med litt vind i luften Tre ting du ville tatt med på en øde øy:Kniv, fiskestang og en brønn:p Spiller du et instrument: nei Morgenfugl eller natteravn: morgenfugl Hvem er viktigst for deg: umulig å velge men sambo, nærmeste fam og gode venner er det beste som har hendt meg:-) Beste film: Tror du på liv på andre planeter: både og Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 2-3 Kino eller spasertur:spasertur Er du kilen: ja Snorker du:ja Stjernetegn: Skorpion Er du redd for insekter: definer redd:P Ekleste insekt: veps Dette er jeg flink til: å lytte til hva andre mennesker forteller Beste bok: håpløst å velge ut en. ELSKER krim! Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å høre hva andre mennesker tenker. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: til tider Tatoveringer eller piercinger: piercing Rotete eller ryddig: ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: nei Liker du å synge:ja Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: drikker av motsatt side av glasset Kaffe, te eller ingenting; te
Jente2011 Skrevet 31. mai 2008 #31 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: venstrehendt Humør akkurat nå: godt Favoritgodteri: smash Finnes det noe du absolutt ikke spiser: blodpudding Klær akkurat nå: bh- trusa- topp å skjørt Musikk akkurat nå: ingenting Hva sa du sist: eg vett kje koffor den står der... Sommerplaner: 3 veker ferie, 1 til syden å ei heima å ei i oslo/sverige Er du flink i matte: nej.. Vin eller øl: øl.. Hvor mange puter sover du med: 1-2 Favorittvær: sol!! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: mannen min, mobilen å mp3 spelar... Spiller du et instrument: ej.. Morgenfugl eller natteravn: natteravn.. Hvem er viktigst for deg: penga å jobb å mannen min... Beste film: mange.. Tror du på liv på andre planeter: jepp, koffor sku me vær aleina? Tror du på mirakler: nej.. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: jepp! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja..trur da.. Hvor mange barn vil du ha: et i magen.. Kino eller spasertur: spasertur.. Er du kilen: ja!!! Snorker du: av å til.. Stjernetegn: tvillingane.... Er du redd for insekter: nej.. Ekleste insekt: makk, snegler å sånne kryp.. Dette er jeg flink til: vett ikkje.. Beste bok: hmm, har kje lest nåken.. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: synskhet(viss da e ein) Potetgull, gulrøtter eller smågodt: potetgull.. Pizza eller hamburger: hamburger.. Skriver du dagbok: nej.. Tatoveringer eller piercinger: har begge deler, men vil ha ny tattoo.. Rotete eller ryddig: midt imellom.. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JA!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre.. Hvor mange søsken har du: 3.. Salter du maten: av å til.. Liker du å synge: av å til.. Soler du deg: ja.. Hva gjør du når du får hikke: spiser bringebærsyltetøy, eller holder pusten å svelger tre ganger.. Kaffe, te eller ingenting: ingen av dei tingene...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. mai 2008 #32 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: supert Favoritgodteri: karameller Finnes det noe du absolutt ikke spiser: bacalao... snegler ... Klær akkurat nå: lilla søt sommerkjole Musikk akkurat nå: jordin sparks freeze Hva sa du sist: sitter å gomler på et eple Sommerplaner: kose meg å bli mamma Er du flink i matte: nei d kan jeg ikke skryte på meg... Vin eller øl: nei takk ingen av delene Hvor mange puter sover du med: tempur under hodet og en tkk mellom beina for tiden... Favorittvær: SOL Tre ting du ville tatt med på en øde øy: mannen min. mat og satelitt telefon Spiller du et instrument: kornett, trommer og synger Morgenfugl eller natteravn: ja takk begge deler Hvem er viktigst for deg: at mannen min og barnet i magen har d bra. Beste film: hmm.. vanskelig Tror du på liv på andre planeter: ja d tror jeg.. SKUMMELT Tror du på mirakler: ja absolutt Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja men har kanskje litt sterke meninger... Hvor mange barn vil du ha: 5 Kino eller spasertur: begge Er du kilen: når jeg vil så Snorker du: nei Stjernetegn: Løven Er du redd for insekter: ja Ekleste insekt: edekopper Dette er jeg flink til: jobben min å få andre til å føle vellvære Beste bok: hmmm ... driver å leser jordmoren serien den er veldig bra! Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å heale mennesker Potetgull, gulrøtter eller smågodt: alt Pizza eller hamburger: begge Skriver du dagbok: ja svangerskaps dagbok... Tatoveringer eller piercinger: ja begge Rotete eller ryddig: kan være begge deler Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei har høyde skrekk Hvilken hånd holder du gaffelen i: eh.. kommer litt ann på.. Hvor mange søsken har du:5 Salter du maten: nja noe .. Liker du å synge: ja veldig godt Soler du deg: nei Hva gjør du når du får hikke: hm.. håper d går snart over å lurer på hvem som tenker på meg Kaffe, te eller ingenting: vann takk:)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #33 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høgrehendt Humør akkurat nå: bra Favoritgodteri: sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: lever! Klær akkurat nå: singlett og omslagsskjørt Musikk akkurat nå: kun støy frå handballkamp på tv Hva sa du sist: sang en sang for meg sjølv, men hugsar ikkje kva for ein det var... Sommerplaner: jobbe, besøke kjæresten og handle barnevogn. Er du flink i matte: som regel Vin eller øl: øl, men ingen av delane i år;P Hvor mange puter sover du med: Heime: 5stk + 3dyner, Hybel: 2stk og ei dyne. Favorittvær: Opplett med litt sol, mild bris. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: kjæresten, kniv, solid kopp Spiller du et instrument: el-orgel (men kun for moroskyld) Morgenfugl eller natteravn: veldig varierande, som regel morgenfugl.. Hvem er viktigst for deg: Kjæresten, og så familien;) Beste film: Loop Tror du på liv på andre planeter: Er usikker. Tror du på mirakler: som ein metafor, ja. Guddommelege, nei. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja, men så kjem spørsmålet mot kven eller kva? Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Veldig varierande. Hvor mange barn vil du ha: Mange! Minst 4:) Kino eller spasertur: spasertur, men kjem an på hummøret og forma. Er du kilen: ja! Snorker du: nei, kun når eg er tett i nasa. Men eg mumlar i søvne. Stjernetegn: løve Er du redd for insekter: meget få. Ekleste insekt: raske store edderkoppar. Dette er jeg flink til: vise engasjemang, lytte til venner og lage mat;) Beste bok: neimen om eg veit.. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: evnen til å lese tankar. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: ja takk til alt;) Pizza eller hamburger: heimelaga pizza til tider er godt:) Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: har hol i tunga. Rotete eller ryddig: Ryddig når eg får "ånden", ellers er eg nok rotete:/ Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: hadde vore arti å prøve, men veit ikkje heilt. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Kjem an på kva eg et og kva bestikk eg har ellers. Hvor mange søsken har du: 3stk Salter du maten: ja, når det trengst. Liker du å synge: ja, men ikkje så andre høyrer det. Soler du deg: ja, når eg jobbar, eller når eg har tid til overs og ein god hobby å halde på med. Hva gjør du når du får hikke: Drikke litt vatn av eit halvlitersglas. Der eg drikke frå den sida av glaset som er lengst vekk frå munnen. Funkar kvar gong;) Kaffe, te eller ingenting: alt. Kjem an på situasjonen.
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #34 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt:høyrehendt Humør akkurat nå:uggen Favoritgodteri:dundersalt Finnes det noe du absolutt ikke spiser: hmmm.. torsketunger? Klær akkurat nå:singlet, joggebukse, bikinitopp Musikk akkurat nå: tikking fra en klokke, hehe Hva sa du sist:ja Sommerplaner: ferie i Danmark med mine kjære Er du flink i matte: nei Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: stormfull høstdag med regn og masse herlig, frisk vind Tre ting du ville tatt med på en øde øy: foruten om typen og sønnen? klær, sminke og puta mi Spiller du et instrument:nei, men sang før Morgenfugl eller natteravn: begge deler Hvem er viktigst for deg: sønnen min!! + spiren i magen Beste film: the secret garden Tror du på liv på andre planeter: nei Tror du på mirakler: nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 4 Kino eller spasertur: kino, avhengig av humøret Er du kilen: nei Snorker du: nei Stjernetegn: skytten Er du redd for insekter: ja Ekleste insekt: edderkopper!!!!! Dette er jeg flink til: synge, lese, tegne Beste bok: vanskelig å si Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: være verdens smarteste og raskeste Potetgull, gulrøtter eller smågodt: chips Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: piercing Rotete eller ryddig: ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: tjaaa Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre Hvor mange søsken har du: 5 Salter du maten: ja Liker du å synge: ja Soler du deg: ja, om sommern Hva gjør du når du får hikke: holder pusten Kaffe, te eller ingenting: te
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 31. mai 2008 #35 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Trøtt...klar for senga Favoritgodteri: Påskeegg fra Freia..nammnammm Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Kams, bacalao, sild... Klær akkurat nå: trikot bukse og t-skjorta til sambo Musikk akkurat nå: Discovery... Hva sa du sist: "ingenting" Sommerplaner: Ingenting foreløbig Er du flink i matte: Haha, nei Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: Typisk vårvær Tre ting du ville tatt med på en øde øy: båt,bensin,mat Spiller du et instrument:nei Morgenfugl eller natteravn: natteravn deluxe Hvem er viktigst for deg: familien min, sambo og spiren i magen;) Beste film: Maverick, Man of Fire, The Punisher osv... Tror du på liv på andre planeter: Nei Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: JAA... skulle vært foruten Snorker du: Nei Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Nææh.. Ekleste insekt: Edderkopper Dette er jeg flink til: Sove, jobbe osv Beste bok: Leser ikke bøker Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: gulrøtter med dip =) Pizza eller hamburger: Pizza en sjelden gang.. Skriver du dagbok: Ikke nå lenger.. Tatoveringer eller piercinger: Piercinger Rotete eller ryddig: Ryddomaan!! Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: Nei Liker du å synge: Nei Soler du deg: I små doser Hva gjør du når du får hikke: Hikker...... Kaffe, te eller ingenting: Kaffe, te, vann, Farris, iste
MammaCecilie Skrevet 31. mai 2008 #36 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt:) Humør akkurat nå: Helt greit, kjeder meg noe sinnsykt:( Favoritgodteri: Hmm.. Det varierer litt fra uke til uke.. Men Stratos:) Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Sylteagurk Klær akkurat nå: Mamma olaskjørt og brun singlett. Musikk akkurat nå: Reklamen på tv'en? Hva sa du sist: Åja... Sommerplaner: Jobbe, klare den jævla oppkjøringa!! Er du flink i matte: Nei:P Vin eller øl: Hmm.. Kommer ann på humøret. Begge deler kan være like godt:) Hvor mange puter sover du med: 1, men vil ha en til. Favorittvær: Skyfri himmel og masse sol! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Tannbørste, uendelig med mat, dyne:) Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Ingen av delene:P Hvem er viktigst for deg: Familien min og kjæresten min:) Beste film: Cruel Intentions, Pearl Harbour Tror du på liv på andre planeter: Ja, det kan jo hende:P Tror du på mirakler: Litt. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja! Hvor mange barn vil du ha: 2 tette og kanskje en attpåklatt når jeg ca 35. Kino eller spasertur: Kino, hater å gå... Er du kilen: Ja, veldig. Snorker du: Hmm. Litt tror jeg. Stjernetegn: Vekten Er du redd for insekter: Ja Ekleste insekt: Edderkopper! Dette er jeg flink til: Tegne:) Få det som jeg vil:P Beste bok: Den lille vampyren. Siste boken jeg leste, og det var på barneskolen... Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Vet ikke. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Potetgull. Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Innimellom Tatoveringer eller piercinger: Ingen av delene, men vil ha tatovering... Rotete eller ryddig: Mer rotete enn ryddig ihvertfall. Mellomting. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja. Soler du deg: Ja Hva gjør du når du får hikke: Ingenting. Kaffe, te eller ingenting: Kommer ann på humøret..
Thessa og Bebbis Skrevet 31. mai 2008 #37 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt:høyre Humør akkurat nå:lei meg Favoritgodteri:sjokolade. Cuba Finnes det noe du absolutt ikke spiser:Leverpostei, oliven Klær akkurat nå:tights og hvit skjorte Musikk akkurat nå:center of the sun med conjure one. (ikke en kjent låt, men vil virkelig anbefale den! alle liker den! Hva sa du sist:det jeg nettopp skrev, jeg tenker høyt:) Sommerplaner:bade, kristiansand, kose meg Er du flink i matte:NEI! Vin eller øl:ØL! Hvor mange puter sover du med:en til to.. Favorittvær: Varm sommerdag med skikkelig regn og torden! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Musikk, kjæresten, kondomer Spiller du et instrument:Ja, piano, vokal og piano Morgenfugl eller natteravn:begge deler Hvem er viktigst for deg: Familien min! Alle er like viktige! Beste film: Mange, akkurat nå... man on fire Tror du på liv på andre planeter: Absolutt, men ikke i vårt solsystem Tror du på mirakler:Selvfølgelig Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: JA Snorker du:NEI Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: HATER innsekter. VEPS!! grøss Ekleste insekt:VEPS!!!!!! Dette er jeg flink til:Synge, male, lage mat Beste bok: 11 minutter. paulo choelo Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: styre andres tanker Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: ja, men jeg finner den ikke Tatoveringer eller piercinger: tatoverienger Rotete eller ryddig: rotete Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten: alltid! Liker du å synge: Beste i verden!!! <3 Soler du deg: ikke ofte.. jeg er hviiiit Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten eller drikker opp ned Kaffe, te eller ingenting: ja takk, begge deler!
Eso Skrevet 31. mai 2008 #38 Skrevet 31. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Trøtt.. Tells det?? Favoritgodteri: SURT!!! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Lutefisk!! Klær akkurat nå: Joggebukse og t-skjorte Musikk akkurat nå: Ingenting Hva sa du sist: Kom hit!! (Bikkja..) Sommerplaner: Gå på stranda hjemme i Norge, og strutte med mage!! Er du flink i matte: Så der... Vin eller øl: Vin.. (Ingen av delene nå da..) Hvor mange puter sover du med: 2 + gubben sin... Så 3... ;-) Favorittvær: Sol og varmt!! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Gubben, Mobilen og masse å drikke! Spiller du et instrument: Luftgitar! Morgenfugl eller natteravn: Lett blanding.. Hvem er viktigst for deg: Gubben, mamma og pappa.. (Og selvfølgelig lille spire..) Beste film: Den 6. sans og Skyggen fra fortiden! Tror du på liv på andre planeter: Tror ikke på liv slik vi kjenner det, men kanskje noen micro-organismer.. Tror du på mirakler: Nei, men jeg tror at tro kan flytte fjell.. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA!!! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Noen ganger mer enn andre.. Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Spørs på humøret.. Er du kilen: Ja Snorker du: JA Stjernetegn: Steinbukken Er du redd for insekter: Litt kanskje Ekleste insekt: Mygg! (Er allergisk!) Dette er jeg flink til: Flink med dyr.. Beste bok: Den tredje tvilling og Da vinci koden Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Styre tiden. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Skriver svangerskapsdagbok.. Tatoveringer eller piercinger: Ja, takk! Begge deler!! :-D Rotete eller ryddig: Ikke for mye av noen av delene. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei! Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre Hvor mange søsken har du: 1/2 Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja, men kun så ingen andre hører det! ;-P Soler du deg: Litt Hva gjør du når du får hikke: Banner Kaffe, te eller ingenting: Te eller ingenting! (sett at det ikke der baileys inni bildet..)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. juni 2008 #39 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Fantastisk! Favoritgodteri: Maltesers, M og Snack Chips...nam! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Sjømat (men elsker fisk), rakfisk, kaviar... Klær akkurat nå: Mammajeans og singlet Musikk akkurat nå: Helt stille for øyeblikket... Hva sa du sist: "Kjør pent, og hels hemmat!" Sommerplaner: Helgetur til Sverige, 2 uker hos familie på Lillehammer. Er du flink i matte: Ja...tror da det Vin eller øl: Vin, øl har jeg aldri lært meg å like... Hvor mange puter sover du med: 2, 1 under hode, en mellom bena Favorittvær: Sol og sommer Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Solkrem, badetøy, mobiltelefon Spiller du et instrument: Nei, men spilte althorn i korps for maaange år siden Morgenfugl eller natteravn: Egentlig natteravn, men fryktelig trøtt etter at jeg ble gravid Hvem er viktigst for deg: Familien min Beste film: Lilja 4ever...grusom men fantastisk Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Nja... Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja, det vil jeg da mene Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: JA! Snorker du: Nææ...hehe Stjernetegn: Steinbukk Er du redd for insekter: Ikke alle, men er livredd veps, liker heller ikke gigantiske edderkopper, små går helt fint Ekleste insekt: De "muterte" enorme edderkoppene vi hadde i leiligheta der vi bodde før Dette er jeg flink til: Tja, si det.. Beste bok: Liker best serier...Arvesynd og Storgårdsfolk blant annet Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Vil FLYYY!! Utrolig praktisk med tanke på å komme seg kjapt til og fra steder..hehe Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Potetgull..nam! Pizza eller hamburger: Burger, definitivt! Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Ingen tattoveringer, men har piercing i tunga, nesa og ørene (hvis det kan kalles piercing..?) Rotete eller ryddig: Ryddig, men tidvis lat... Blir mye skippertak Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JAAA!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre hvis jeg har kniv, ellers høyre Hvor mange søsken har du: 4 Salter du maten: Kommer an på om det er nok salt fra før... Liker du å synge: Hehe, ja, men ingen liker å høre på Soler du deg: Uff nei...har jeg ikke tålmodighet til gitt Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten og svelger tre ganger...det funker! Kaffe, te eller ingenting: Helst te, men drikker også kaffe
EnLitenPrins Skrevet 1. juni 2008 #40 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre:) Humør akkurat nå: Helt ok... Favoritgodteri: Twix, Bueno, Kinder maxi. Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Lutafisk... Klær akkurat nå: Dongribukse og en grå genser. Musikk akkurat nå: Hard dance mania 12 eller 13? Hva sa du sist: Jepp, hademm. Sommerplaner: Bulgaria Er du flink i matte: NEI! Vin eller øl: Øl. Hvor mange puter sover du med: 2-3 ? Elsker masse puter Favorittvær: Sol og sommer Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Vannflaske, Ipden og typen Spiller du et instrument: Nope, men har gjort det før Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Familie! Beste film: Er ikke sikker... Tror du på liv på andre planeter: Jupp.. Tror du på mirakler: Jupp.. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Jeppss... Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja. Hvor mange barn vil du ha: 2-3. Kino eller spasertur: Ehm..Kommer ann på Er du kilen: OH YESS! Snorker du: Av og til ;p Stjernetegn: Skorpion. Er du redd for insekter: Jupps. Ekleste insekt: Kaffidyr og edderkopper. Dette er jeg flink til: Ehhm...hehe... Beste bok: Var en om narkotika.. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Vil kunne trylle Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt..Eller gulrøtter med dipp Pizza eller hamburger: Cheeseburger... Skriver du dagbok: Nope. Tatoveringer eller piercinger: Begge deler Rotete eller ryddig: Rotete :/ Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nope, høgdeskrekk delux. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre. Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: Kommer ann på. Liker du å synge: Nope. Soler du deg: Viss jeg gidder. Hva gjør du når du får hikke: Blir iritert Kaffe, te eller ingenting: Iskaffe.
.Gruffalo. Skrevet 1. juni 2008 #41 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Greit, rolig, daff Favoritgodteri: Salt lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Nei Klær akkurat nå: Hvite linklær (tunika + bukse) Musikk akkurat nå: Ingenting Hva sa du sist: Vil du se på Barnetv? Sommerplaner: Være hjemme og høygravid Er du flink i matte: Ja Vin eller øl: Begge Hvor mange puter sover du med:1 Favorittvær: Sol, lettskyet, lett vind Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Radio, Solbriller og kniv Spiller du et instrument:Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Familien Beste film:Babel Tror du på liv på andre planeter:Ja Tror du på mirakler:Nei, ikke i kraft av en guddommelig makt Tror du at det er mulig å være trofast for evig:Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre:Relativt Hvor mange barn vil du ha:2-3 Kino eller spasertur:Kino Er du kilen:Litt Snorker du:Nei Stjernetegn:Væren Er du redd for insekter:Ikke spesielt Ekleste insekt:Store edderkopper Dette er jeg flink til:Jobbe, lage mat og skravle Beste bok:Hamsuns Victoria Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Være usynlig Potetgull, gulrøtter eller smågodt:smågodt Pizza eller hamburger:pizza Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger:tatoveringer Rotete eller ryddig:Noe midt i mellom Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:ja Hvilken hånd holder du gaffelen i:venstre Hvor mange søsken har du:1 Salter du maten:nei Liker du å synge:ja Soler du deg:ja Hva gjør du når du får hikke:drikker vann opp-ned og holder puster Kaffe, te eller ingenting:kaffe
tussemor <3 <3 Skrevet 1. juni 2008 #42 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høye Humør akkurat nå: Litt trøtt og lei (fikk ikke sove inatt) Favoritgodteri: Panda lakris...mmmmmm Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Saukjøtt Klær akkurat nå: Svart logg bukse og grå topp Musikk akkurat nå: Duren av oppvaskemaskina..:S Hva sa du sist: Kan du ta hit pc laderen? Sommerplaner: Bli mamma ) Er du flink i matte: Nei, kan ikke skryte på meg det. Vin eller øl: Hvitvin Hvor mange puter sover du med: En, og nå kom jeg på at jeg må kjøpe meg en ny en, den jeg har er utslitt og klumpete. Favorittvær: Sommer og sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Fryser full av isbiter, gummibåt for å komme meg hjem igjen og et bilde av sambo. Spiller du et instrument: Nei, men spilte saxofon før... Morgenfugl eller natteravn: Ingen av delene egentlig, akkurat nå kunne jeg sikkert ha sovet hele døgnet. Hvem er viktigst for deg: Akkurat nå må det være den lille i magen Beste film: Pearl Harbor Tror du på liv på andre planeter: Nja, hvorfor ikke. Er litt rart om vi er helt alene, det er mye vi ikke vet Tror du på mirakler: Ja, må alltid tenke positivt Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja jeg tror det Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: Ja, men var værre før Snorker du: Nei Stjernetegn: Væren Er du redd for insekter: Ja Ekleste insekt: Store sorte ederkopper Dette er jeg flink til: Holde orden i rotet til sambo..hehe Beste bok: Sagaen om isfolket (maaange år siden jeg leste den) Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt Pizza eller hamburger: Salatburger..mmmmmm Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Har begge deler, og angrer egentlig på begge, så ingen av delene. Rotete eller ryddig: Ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JA!!!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: ja Liker du å synge: nei Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: drikker et stort glass med vann Kaffe, te eller ingenting: ingenting
Mixå Skrevet 1. juni 2008 #43 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: høyre Humør akkurat nå: Bra! Favoritgodteri: Sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Sushi Klær akkurat nå: Koseklær Musikk akkurat nå: Eksamenreportoar. Hva sa du sist: be there in a minute! Sommerplaner: Flytte, namskogan, fiskerimesse, jobbe. Er du flink i matte: ja Vin eller øl: begge! Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: Sol og varme Tre ting du ville tatt med på en øde øy: vann, fly og bensin. Spiller du et instrument: piano, gitar, klarinett og tverrfløyte. og didgeridoo da. Morgenfugl eller natteravn: morenfugl Hvem er viktigst for deg: Typen Beste film: lova actually Tror du på liv på andre planeter: nei Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: nei Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: kino Er du kilen: ekstremt Snorker du: de sier så Stjernetegn: tvilling Er du redd for insekter: noen Ekleste insekt: edderkopper Dette er jeg flink til: synge Beste bok: generelt krim Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger: nei Rotete eller ryddig: rotete, men er flink til å rydde Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre Hvor mange søsken har du: to Salter du maten: nei Liker du å synge: MHM!! Soler du deg: lite. blir ikke brun uansett.. Hva gjør du når du får hikke: holder pusten Kaffe, te eller ingenting: begge deler:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. juni 2008 #44 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Sånn midt på treet (kynnere ekke morro) Favoritgodteri: Har ikke en spes favoritt Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Plukkfisk, smalahåve Klær akkurat nå: Tights og en tunika Musikk akkurat nå: Ikke noe, lyden av tv Hva sa du sist: Natta, sove godt, glad i deg vi snakkes i morgen Sommerplaner: Bli ferdig med fødselen og slappe av med ny baby og Sambo og Amalie Er du flink i matte: jeg stod da vgs Vin eller øl: ingen av delene Hvor mange puter sover du med: 5 Favorittvær: sol og sommer Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Amalie, sambo og ny babyen Spiller du et instrument: mja-aa spiller og spiller, liker og tro at jeg kan spille Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Amalie Beste film: forskellig Tror du på liv på andre planeter: Mja-aa Tror du på mirakler: Mja-aa Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja gjør vell det Hvor mange barn vil du ha: Holder med to Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Litt Snorker du: Ikke det jeg veit Stjernetegn: Jomfruen Er du redd for insekter: Nai igrun ikke Ekleste insekt: Mark er ganske ekle Dette er jeg flink til: Bruke tia på tull når jeg egentlig burde ha rydda og vaska Beste bok: Leser ikke noe spes mye Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: fly? Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Litt av alt Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Begge deler Rotete eller ryddig: Litt begge deler Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Jepp Hvilken hånd holder du gaffelen i: Varierer, om jeg bare bruker gaffel så høyre, kniv og gaffel så venstre Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten: til vanlig ja, men ikke når jeg er gravid Liker du å synge: Ikke i edru tilstand, men med litt innabords er jeg verdens mester Soler du deg: Ikke bevist nei, klarer ikke ligge lengre i ro Hva gjør du når du får hikke: Ikke noe spes, venter på at den skal gå over Kaffe, te eller ingenting: Te
berta Skrevet 1. juni 2008 #45 Skrevet 1. juni 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå:Litt hormonsvingninger, gråter for ingenting ! Favoritgodteri: sjokolade ! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: majones og sennep Klær akkurat nå: Thights, lang tunika og en lett jakke Musikk akkurat nå: hm... lite musikk... listepop på radioen... Hva sa du sist: at jeg var inne på bern i magen på pcèn Sommerplaner: campingtur i ny campingvogn, hobby 720. Gleder meg ! Er du flink i matte: fikk 5 på videregående ;-) Vin eller øl: VIN Hvor mange puter sover du med: en.. Favorittvær: SOL og sommer ... Men merker at varmen tar på nå.. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: MAT, lesestoff og solkrem :-) Spiller du et instrument: Nope Morgenfugl eller natteravn: Natteravn, utenom graviditet i alle fall.. Hvem er viktigst for deg: Sønnen min Beste film: Hm, ingen spesiell Tror du på liv på andre planeter: Nei Tror du på mirakler: JA Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja, håper det ! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Sånn pase i alle fall, har blitt bedre med årene :-) Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: kino Er du kilen: JA Snorker du:nei... Stjernetegn: skorpion Er du redd for insekter: ja, noen i alle fall.. Ekleste insekt: ja ! Dette er jeg flink til: lage mat, og bake.. trimme når den siden slår til ! Beste bok: Stieg larsson, menn som hater kvinner og Jo Nesbø sine er veldig bra... Har lesekikk akkurat nå ;-) Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: hvem vet.. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: må vel bli smågodt... Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger:nei Rotete eller ryddig: ganske ryddig tror jeg... Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: det har jeg gjort, men ville ALdri gjøre det igjen ! Var så redd at de måtte nesten dytte meg utfor ;-) Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: ja Liker du å synge: litt... Soler du deg: ja.. Hva gjør du når du får hikke: ganske sjelden, men prøver å holde pusten Kaffe, te eller ingenting: TE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå