tingeling87 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 fant denne et sted, så jeg stjal den:) Høyre eller venstrehendt: Humør akkurat nå: Favoritgodteri: Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Klær akkurat nå: Musikk akkurat nå: Hva sa du sist: Sommerplaner: Er du flink i matte: Vin eller øl: Hvor mange puter sover du med: Favorittvær: Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Spiller du et instrument: Morgenfugl eller natteravn: Hvem er viktigst for deg: Beste film: Tror du på liv på andre planeter: Tror du på mirakler: Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Hvor mange barn vil du ha: Kino eller spasertur: Er du kilen: Snorker du: Stjernetegn: Er du redd for insekter: Ekleste insekt: Dette er jeg flink til: Beste bok: Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Pizza eller hamburger: Skriver du dagbok: Tatoveringer eller piercinger: Rotete eller ryddig: Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Hvilken hånd holder du gaffelen i: Hvor mange søsken har du: Salter du maten: Liker du å synge: Soler du deg: Hva gjør du når du får hikke: Kaffe, te eller ingenting:
tingeling87 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyrehendt, men latet som jeg var venstehendt når ejg gikk i 1. klasse.. Humør akkurat nå: fornøyd Favoritgodteri: påskeegg fra freia.. synd de bare finnes i påsken:( Finnes det noe du absolutt ikke spiser: snegler Klær akkurat nå: skjørt for det er så varmt ute Musikk akkurat nå: hmm.. ballader Hva sa du sist: "hade" til naboen før jeg gikk inn. Sommerplaner: jobbe, og til hardanger Er du flink i matte: nja.. kan frem til 1. året på vgs Vin eller øl: øl Hvor mange puter sover du med: 1-2 Favorittvær: sol med en sval bris Tre ting du ville tatt med på en øde øy: flaske, penn og papir Spiller du et instrument: nei.. prøvde meg på piano, men sluttet etter et år, så skal ikke skryte på meg noe der. Morgenfugl eller natteravn: morgenfugl:) Hvem er viktigst for deg: familien min Beste film: superbad! evig morsom! Tror du på liv på andre planeter: nja.. universet er svært så kan godt være.. Tror du på mirakler: det finnes alltid uforklarlige ting som skjer.. kan hende. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja, det tror jeg. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja, det er jeg Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: både og Er du kilen: veldig! Snorker du: når jeg er forkjøla eller så puster jeg tungt. Stjernetegn: kreps Er du redd for insekter: kjemperedd! de er ekle Ekleste insekt: veps Dette er jeg flink til: Beste bok: ringenes herre Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å flyyy Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: svangerskapsdagbok ja. Tatoveringer eller piercinger: har en piercing, skulle gjerne hatt en tatovering også Rotete eller ryddig: er midt i mellom, er ikke rotete, men er ikke glad i å rydde.. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri Hvilken hånd holder du gaffelen i: må alltid ha kniven i høyre hånd, så da blir gaffelen i venstre. har jeg ikke kniv så bruker jeg høyre. Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: ja, det gjør jeg Liker du å synge: i dusjen og alene. ikke flink. Soler du deg: ja, når jeg har tid, men blir fort brent. Hva gjør du når du får hikke: hikker hver dag så jeg bare venter til det det går over eller drikker vann mens jeg bøyer meg fremover. Kaffe, te eller ingenting: kaffe og te er godt. gjerne melk i kaffen.
Trulte76 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyrehendt Humør akkurat nå: daff Favoritgodteri:smågodt i smågodtehylla Finnes det noe du absolutt ikke spiser:gammelost Klær akkurat nå:hvitmammabukse og en hvit topp Musikk akkurat nå:hører ikke på musikk akkurat nå, men liker godt nightwich Hva sa du sist:At katten skulle få være ifred (til ungenen hehe) Sommerplaner:gå høygravid og prøve å overleve varmen Er du flink i matte:sån passe Vin eller øl:vin Hvor mange puter sover du med:1 Favorittvær:sol og varmt vær Tre ting du ville tatt med på en øde øy:sambo og mine to jenter Spiller du et instrument:spilte kornett i mine yngre dager (skolekorps) Morgenfugl eller natteravn:natteravn Hvem er viktigst for deg:barna mine Beste film:Notthing hill blir jeg aldri lei av Tror du på liv på andre planeter:ja Tror du på mirakler:ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig:ja uten tvil Ser du på deg selv som tolerant mot andre:ja Hvor mange barn vil du ha:3 + et stebarn skulle vel holde Kino eller spasertur:ja takk begge deler Er du kilen:litt Snorker du:da må det være lite, for har ikke fått noen klager hehe Stjernetegn:tvillingene Er du redd for insekter:veps og edderkopper Ekleste insekt:edderkoper Dette er jeg flink til:flink til å være utrolig tålmodig Beste bok:Hemmeligheten var interessant Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge:få masse engergi etter behov Potetgull, gulrøtter eller smågodt:smågodt Pizza eller hamburger:pizza Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger: ja begge deler Rotete eller ryddig:midt i mellom Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:nei Hvilken hånd holder du gaffelen i:høyre Hvor mange søsken har du:2 Salter du maten:ja etter behov Liker du å synge:ja når jeg er alene Soler du deg:ja Hva gjør du når du får hikke:prøver å få den vekk Kaffe, te eller ingenting:te
mamarama og lille banan Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: venstrehendt Humør akkurat nå: litt irritert Favoritgodteri:smågodt fra Mix Finnes det noe du absolutt ikke spiser: muggost Klær akkurat nå: bla piratbukse og hvit topp Musikk akkurat nå: hører ikke på musikk nå Hva sa du sist: sa at samboeren måtte sende ei melding til studiekameraten han skal forbedre framlegg med... Sommerplaner: jobbing, iron maiden-konsert, sommerfest med slekta til sambo og avslapning Er du flink i matte: ikke akkurat... Vin eller øl: øl Hvor mange puter sover du med: en Favorittvær: sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: samboeren, en båt og en machete...for å hugge trær og jakte altså, hehe Spiller du et instrument: klibprer litt talentløst på gitar Morgenfugl eller natteravn: natteravn Hvem er viktigst for deg: samboeren min Beste film: frihetens regn kanskje? har mange favoritter Tror du på liv på andre planeter: skeptisk...men er universetet uendelig så er det ikke godt å vite Tror du på mirakler: ikke overnaturlige, nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: kino Er du kilen: ja!! Snorker du: innimellom Stjernetegn: Krepsen Er du redd for insekter: ja, de er ekle! Ekleste insekt: edderkopp, de som ikke flyr...ikke bare å vifte de bort Dette er jeg flink til: ja, si det... Beste bok: Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å fly... Potetgull, gulrøtter eller smågodt: ehh...potetgull kanskje? Pizza eller hamburger: hamburger. tror jeg. Skriver du dagbok: nei. gjorde det et helt år på ungdomsskolen, hver dag faktisk. jeg brente den i vedovnen med en gang den var skrevet ut, lureste jeg har gjort, hehe Tatoveringer eller piercinger: en piercing i nesa Rotete eller ryddig: midt i mellom Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: er nok litt for pysete Hvilken hånd holder du gaffelen i: spiser med den i venstre, skjærer med den i høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: jepp Liker du å synge: nei, ikke nå særlig...har ikke helt trua på stemmen min Soler du deg: ja! Hva gjør du når du får hikke: ingenting, drikker litt vann hvis det blir for ille Kaffe, te eller ingenting: te. eller kaffe som er baristalaget gjerne
Mamma mjaua Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyrehendt Humør akkurat nå: trøtt (sov fra kl 06-07 i natt, varmen kills me) Favoritgodteri: salt lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser: melk og smør Klær akkurat nå: kjole Musikk akkurat nå: ingen Hva sa du sist: at jeg hadde levert hjemmeeksamen (til mamma) Sommerplaner: dra til italia Er du flink i matte: passe flink Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: en hunder hodet, og 4 under bena (redd for ødem, tragiske meg haha) Favorittvær: sol og varmt Tre ting du ville tatt med på en øde øy: mat, samboer og tannkrem Spiller du et instrument: nei Morgenfugl eller natteravn: natteravn Hvem er viktigst for deg: familien Beste film: titanic <3 Tror du på liv på andre planeter: nei Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: kino (lat om dagen) Er du kilen: litt Snorker du: vet ikke faktisk Stjernetegn: tyren Er du redd for insekter: syns de er ekle Ekleste insekt: edderkopp Dette er jeg flink til: å synge hele dagen lang Beste bok: vet ikke:P kremt Hvis du kunne velge en superkraft, fryst tiden så bare jeg bevegde meg Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: piercingr Rotete eller ryddig: rotete Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre, men bruker jehg kniv, har jeg gaffel i venstre Hvor mange søsken har du: 5 Salter du maten: nei Liker du å synge: jaaaaa Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: holder pusten/puster saktere for det virker på meg:) Kaffe, te eller ingenting: liker ingen av de, men te er minst vondt
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyrehendt Humør akkurat nå: fint Favoritgodteri: surt Finnes det noe du absolutt ikke spiser: blodpudding Klær akkurat nå: lincapri og singlet Musikk akkurat nå: reklame Hva sa du sist: takk Sommerplaner: drikker iste i skyggen Er du flink i matte: nei! Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: min kjære, babyen i magen, og?? Spiller du et instrument: nei Morgenfugl eller natteravn: morgenfugl Hvem er viktigst for deg: samboer, barn, venner og familie. Beste film: klarer ikke velge Tror du på liv på andre planeter: tja, hvorfor ikke.. Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 2 eller 3 Kino eller spasertur: begge Er du kilen: ja Snorker du: av og til Stjernetegn: løve Er du redd for insekter: ja Ekleste insekt: edderkopp Dette er jeg flink til: snakke og smile Beste bok: harry potter Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: helbrede syke Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: av og til Tatoveringer eller piercinger: kun hull i ørene Rotete eller ryddig: rotete Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten: det spørs hva det er det da Liker du å synge: ja Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: ingenting? Kaffe, te eller ingenting: te
casandra1980 Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt:Begge deler,men mest venstrehendt:) Humør akkurat nå:Bra Favoritgodteri:Mandelstang Finnes det noe du absolutt ikke spiser:Reker,Lungemos,Sennep Klær akkurat nå:Stilige klær fra nettet Musikk akkurat nå:Rock Hva sa du sist:Nei Sommerplaner:Sydenferie Er du flink i matte:Overhodet ikke Vin eller øl:øl Hvor mange puter sover du med:1 Favorittvær:sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy:familie,mat og tv Spiller du et instrument:Nei Morgenfugl eller natteravn:natteravn Hvem er viktigst for deg:venner og familie Beste film:Den grønne mil Tror du på liv på andre planeter:tja Tror du på mirakler:nja Tror du at det er mulig å være trofast for evig:ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre:ikke alltid Hvor mange barn vil du ha:3 Kino eller spasertur:kino Er du kilen:jaa Snorker du:nei Stjernetegn:skorpion Er du redd for insekter:ja,spes veps Ekleste insekt:Veps Dette er jeg flink til:Lage mat Beste bok:? Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge:noe som gjor at alle hadde det bra i livene sine Potetgull, gulrøtter eller smågodt:smågodt Pizza eller hamburger:pizza Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger:jepp begge deler Rotete eller ryddig:ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:overhode ikke Hvilken hånd holder du gaffelen i:venstre Hvor mange søsken har du:1 Salter du maten:nei Liker du å synge:ja når jeg kjører bil Soler du deg:nei Hva gjør du når du får hikke:hikker til jeg er ferdig Kaffe, te eller ingenting: te
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: HØYREHENDT Humør akkurat nå: GANSKE BLID OG FORNØYD Favoritgodteri: M&M'S OG SALT LAKRIS Finnes det noe du absolutt ikke spiser: TUNFISK! Klær akkurat nå: SHORTS OG SINGLET Musikk akkurat nå: NORSK SOMMERMUSIKK Hva sa du sist: HADET BRA, KOS DEG Sommerplaner:BARE SLAPPE AV OG LA MAGEN VOKSE Er du flink i matte: NOPE Vin eller øl: ØL Hvor mange puter sover du med: 3 Favorittvær: SOL OG SOMMER Tre ting du ville tatt med på en øde øy: FAMILIEN MIN OG EN BÅT Spiller du et instrument: NOPE Morgenfugl eller natteravn: LITT BEGGE DELER Hvem er viktigst for deg: FAMILIEN MIN Beste film: FRIHETENS REGN Tror du på liv på andre planeter: NEI Tror du på mirakler: TJA Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA Ser du på deg selv som tolerant mot andre: JA Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: BEGGE DELER Er du kilen: LITT Snorker du: AKKURAT NÅ...JA!! Stjernetegn: sKYTTE Er du redd for insekter: BARE EDDERKOPPER Ekleste insekt: EDDERKOPP Dette er jeg flink til:Å PRATE FOR MEG Beste bok: ENGLER OG DEMONER Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: VET IKKE HELT Potetgull, gulrøtter eller smågodt: POTETGULL Pizza eller hamburger: PIZZA Skriver du dagbok: NEI Tatoveringer eller piercinger: INGEN AV DELENE Rotete eller ryddig: EN MELLOMTING ER FINT Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: NEI Hvilken hånd holder du gaffelen i: HØYRE Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: IKKE MYE Liker du å synge: TJA...NOEN GANGER Soler du deg: JA Hva gjør du når du får hikke: LAR DET GÅ OVER AV SEG SELV Kaffe, te eller ingenting: DRIKKER BÅDE KAFFE OG TE JEG
nussie Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt:høyrehendt Humør akkurat nå:veldig bra:) Favoritgodteri:potetgull,lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser:sylteagurk,ellers ganske kresen ja.. Klær akkurat nå:bikini under skjørt og topp Musikk akkurat nå:ikke noe spesielt Hva sa du sist:det kan vi prøve på... Sommerplaner:akkuratt vært på ferie,ellers ta det som det kommer Er du flink i matte:vanlig Vin eller øl:øl Hvor mange puter sover du med:en Favorittvær:sol og varmt!! Tre ting du ville tatt med på en øde øy:datteren min,kjæresten min og vann... Spiller du et instrument:nei Morgenfugl eller natteravn:midt i mellom Hvem er viktigst for deg:datteren min og kjæresten min! Beste film:hmm...litt usikker der Tror du på liv på andre planeter:ja Tror du på mirakler:ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig:ja! Ser du på deg selv som tolerant mot andre:nei egentlig ikke.. Hvor mange barn vil du ha:2 Kino eller spasertur:spasertur Er du kilen:ja veldig Snorker du:akkuratt nå visst nok ja... Stjernetegn:vannmann Er du redd for insekter:ja Ekleste insekt:edderkopper! Dette er jeg flink til:å være mamma:) Beste bok:vanskelig å velge en.. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge:hmm.. Potetgull, gulrøtter eller smågodt:gulrøtter helt klart!! Pizza eller hamburger:hjemmelaget pizza! Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger:piercing i tilfelle... Rotete eller ryddig:midt i mellom.. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk:nei ikke i det hele tatt! Hvilken hånd holder du gaffelen i:venstre Hvor mange søsken har du:ei søster Salter du maten:ja Liker du å synge:ja Soler du deg:ja Hva gjør du når du får hikke:ikke noe spesielt i grunn Kaffe, te eller ingenting:te i tilfelle..
Silje`mor Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: venstrehendt Humør akkurat nå: ustabilt Favoritgodteri: sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: lever Klær akkurat nå: shorts og singlet Musikk akkurat nå: u2 Hva sa du sist: nå må du finne pysjen din Sommerplaner: kose meg med gutta mine Er du flink i matte: ja Vin eller øl: øl Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: isbiter, solkrem og god bok Spiller du et instrument: nei Morgenfugl eller natteravn: morgenfugl Hvem er viktigst for deg: gutta mine Beste film: så som i himmelen Tror du på liv på andre planeter: nei Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: nei, slik overlevde jeg som lillesøster:) Snorker du: ja Stjernetegn: jomfru Er du redd for insekter: nei Ekleste insekt: fleskebiller Dette er jeg flink til: jobben min Beste bok: så mange.. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: lange armer som ho mammaen i de utrolige Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: ja Rotete eller ryddig: ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten: nei Liker du å synge: ja Soler du deg: nei Hva gjør du når du får hikke: dikker vann når jeg holder meg for nesa Kaffe, te eller ingenting: kaffe
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyrehendt Humør akkurat nå: sliten og mett Favoritgodteri: søtt smågodt Finnes det noe du absolutt ikke spiser: blodpudding Klær akkurat nå: topp og joggebukse Musikk akkurat nå: ingen Hva sa du sist: det er så jævla kjett om du skær sæva nå.. Sommerplaner: besøke familie og venner på østlandet Er du flink i matte: hell no Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: sol og varme Tre ting du ville tatt med på en øde øy: typen og hunda Spiller du et instrument: nope Morgenfugl eller natteravn: natteravn Hvem er viktigst for deg: kjæresten Beste film: sweet home alabama Tror du på liv på andre planeter: nei Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: nei Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: ja takk begge deler Er du kilen: ja Snorker du: av og til.. Stjernetegn: vekten Er du redd for insekter: ja Ekleste insekt: edderkopp Dette er jeg flink til: lage mat Beste bok: annas barn Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: den som prue har i charmed Potetgull, gulrøtter eller smågodt: gulerøtter og dip Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: liker begge deler men har foreløpig bare en av delene.. Rotete eller ryddig: ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: mhm ;P Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: hvis det trengs Liker du å synge: ja men låter helt forjævlig ;D Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: hikker.. Kaffe, te eller ingenting: te eller ingenting
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå:helt greitt:) sitter no her og tar det med ro en fredagskveld:) Favoritgodteri:påskeegg fra freia!!! Finnes det noe du absolutt ikke spiser:er dårlig med rein fisk desverre Klær akkurat nå: kosebukse og kosegenser. Musikk akkurat nå:tv2, kjenningsmelodien til H.C Hva sa du sist:om vi skulle reise på ikea no. men det sku vi ikkje Sommerplaner: føde.... Er du flink i matte: faktisk! eneste fag nesten Vin eller øl:ØL Hvor mange puter sover du med:2, men sku kanskje hatt en te Favorittvær:sol-sol og sol, men bedre når en ikke er høygravid Tre ting du ville tatt med på en øde øy: hmmm.. orker ikke tenke Spiller du et instrument:ness... Morgenfugl eller natteravn: en blanding? Hvem er viktigst for deg: sønnen i magen! Beste film: forrest gump Tror du på liv på andre planeter:ness Tror du på mirakler:ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre:ja Hvor mange barn vil du ha: 2-3? Kino eller spasertur: begge deler Er du kilen:hehe.. yes Snorker du: nei Stjernetegn:krepsen Er du redd for insekter: ja, eller edderkopper Ekleste insekt: edderkopper Dette er jeg flink til: mye altfor mye! Beste bok:harry potter Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge:hmm sterk kanskje Potetgull, gulrøtter eller smågodt: potetgull Pizza eller hamburger:hamburger Skriver du dagbok:nei Tatoveringer eller piercinger: nei synes ikke det e fint Rotete eller ryddig: blanding.. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri Hvilken hånd holder du gaffelen i: si det. Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten:nei Liker du å synge:ja Soler du deg:ja Hva gjør du når du får hikke: hodler pusten eller noe Kaffe, te eller ingenting:Coke
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: HØYRE Humør akkurat nå: METT OG GLAD Favoritgodteri: ISKREM (for tiden) Finnes det noe du absolutt ikke spiser: RAKFISK Klær akkurat nå: PIRATBUKSE OG UTSLITT YNDLINGSTSKJORTE Musikk akkurat nå: INGEN Hva sa du sist: VI SEES (svigermor gikk akkurat) Sommerplaner: FØDE Er du flink i matte: NIKS Vin eller øl: VIN Hvor mange puter sover du med: TRE (for tiden) Favorittvær: ALT VÆR! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: MAT, BOK, SOLKREM Spiller du et instrument: PIANO OG GITAR, MEN BARE LITT Morgenfugl eller natteravn: KOMMER AN PÅ... Hvem er viktigst for deg: MANNEN MIN OG BABYEN I MAGEN, PLUSS VÅR NYDELIGE PUS. Beste film: RINGENES HERRE-TRIOLOGIEN Tror du på liv på andre planeter: JA, ABSOLUTT Tror du på mirakler: JA, HVORFOR IKKE Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JA! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: MIDDELS Hvor mange barn vil du ha: MANGE!! MEN VI FÅR SE HVOR MANGE GUBBEN GÅR MED PÅ... Kino eller spasertur: HELST KINO, MEN GÅR DA PÅ TUR OFTERE ENN PÅ KINO Er du kilen: GRUSOMT KILEN, HATER Å BLI KILT! Snorker du:TROR JEG SNORKER INNIMELLOM... Stjernetegn: JOMFRUEN Er du redd for insekter: JA, SPESIELT EDDERKOPPER OG VEPS Ekleste insekt: UTEN TVIL EDDERKOPPER!! Dette er jeg flink til: VÆRE POSITIV! Beste bok: FOR TIDEN JOHAN THEORINS SISTE, HUSKER IKKE HVA DEN HETER Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: FLY! Potetgull, gulrøtter eller smågodt: SMÅGODT, TROR JEG... Pizza eller hamburger: PIZZA Skriver du dagbok: NEI Tatoveringer eller piercinger: HAR INGEN AV DELENE, MEN OM JEG SKULLE VELGE... TATOVERING Rotete eller ryddig: HAR ET STERKT ØNSKE OM Å VÆRE RYDDIG MEN DET BLIR MEST SKIPPERTAK Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: ALDRI! Hvilken hånd holder du gaffelen i: HØYRE, OM DET BARE ER GAFFEL... Hvor mange søsken har du: TO Salter du maten: AV OG TIL Liker du å synge: JA, ELSKER DET! Soler du deg: HATET DET FØR JEG BLE GRAVID, NÅ ER DET GREIT NOK FORDI JEG FAKTISK BLIR LITT BRUN... Hva gjør du når du får hikke: PRESSER NED OG UT MELLOMGULVET (PRØV! DET FUNKER!!) Kaffe, te eller ingenting: HELST DOBBEL LATTE KJØPT PÅ STAMKAFEEN MIN... Vel, det var mitt lille bidrag!
Isalita Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Trist Favoritgodteri: Salt lakris, gjerne smileys...nam ) Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Blåskimmelost o.l. Klær akkurat nå: Grønn mammapiratbukse og svart topp Musikk akkurat nå: Hører en del på Brandi Carlile om dagen Hva sa du sist: Hadet, til samboeren som skulle dra til søstera si... Sommerplaner: Være høygravid, varm og svett... :-p Er du flink i matte: Nei, dessverre Vin eller øl: Hadde gjort seg med en øl nå ;o) Hvor mange puter sover du med: For tiden, 2 Favorittvær: Sol og varme, med liten bris som avkjøler... ) Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Samboeren, babyen og bikkja er vel det man ønsker mest, men det er kanskje smartere å ta med seg noe sånn at man kommer seg derifra igjen.. Bestandig et vanskelig spørsmål det der. Spiller du et instrument: Nei, men har gjort det før. Klarinett og piano. Morgenfugl eller natteravn: Morgenfugl Hvem er viktigst for deg: Den lille i magen, samboeren og bikkja -og øvrige familie selvfølgelig. Beste film: Den grønne mil bl.a. Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Absolutt Hvor mange barn vil du ha: 2 eller 3 Kino eller spasertur: Ja takk, begge deler ) Er du kilen: Ja, litt... Snorker du: Når jeg er forkjøla og når jeg ligger på rygg... Stjernetegn: Jomfruen Er du redd for insekter: Njaei.... De kan være ekle, men aller mest er de irriterende. Ekleste insekt: Veps, fordi det gjør VONDT å bli stukket, og for at det er farlig for bikkja og bli stukket av dem. Har heldigvis ikke møtt på så mange eksotiske, ekle insekter... Dette er jeg flink til: Å lytte! For tiden er jeg flink til å syte. Baker forøvrig veldig gode kanelboller og kaker. Beste bok: Pass ) Alt for lenge siden jeg har lest en bok som jeg beit meg merke i. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å være usynlig når jeg selv vil. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Potetgull Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Skriver blogg for tida... Tatoveringer eller piercinger: Har hatt piercinger... Rotete eller ryddig: Ryddig. Ordensmenneske enn så lenge... Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ikke akkurat i dag, hehehe, men kanskje en gang.. Jeg har mer lyst å hoppe i fallskjerm. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Varierer, men stort sett høyre. Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: Ja, etter behov, men prøver å bruke seltin ) Liker du å synge: Ja, jeg nynner hele tida... Soler du deg: Ja, men nå er det nesten for varmt til det... Hva gjør du når du får hikke: Drikker vann. Kaffe, te eller ingenting: Kaffe på mårran, te på kvelden, spesielt vinterstid.
Musseknapp Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Venstrehendt Humør akkurat nå: Er i godt fredagshumør :-) Favoritgodteri: Colagummi Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Blodig kjøtt Klær akkurat nå: Piratbukse og stripete genser Musikk akkurat nå: Hva sa du sist: Helvetes forbanna dumme stol!!! (til meg selv da jeg slo tåa i stolen i det jeg satte meg) Sommerplaner: en uke i Danmark, noen dager ved sjøen i Risør og ellers bare være hjemme og slappe av. Reiser to uker til Kreta i september :-) Er du flink i matte: Ja. Var ihverfall det i skoletida. Sikkert mye som er glemt, men fortsatt en kløpper i hoderegning om jeg skal si det selv! Vin eller øl: Søt hvitvin....sukk.heeeeele sommeren uten ! Hvor mange puter sover du med:En Favorittvær: Sol og sommer Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Vann, solkrem og en hengekøye Spiller du et instrument: Kunne ønske jeg spilte gitar! Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Familien Beste film: Er så mange. Gode, gamle, romantiske komedier Tror du på liv på andre planeter: Tja... Tror du på mirakler: Må vel det Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Bør jo være det Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Definitivt kino og en god pose med smågodt Er du kilen: Så altfor! Snorker du: (kremt) gjør visst det.... Stjernetegn: Vekten Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: Store biller Dette er jeg flink til: Lage sanger på rim Beste bok: Sluker all norsk krim Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Tankelesing eller se inn i fremtiden. Skulle gjerne hatt lørdagens lottorekke akkurat nå! Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt! Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Gjorde på ungdomsskolen. Artig å lese i dag :-D Tatoveringer eller piercinger: En tatovering. Rotete eller ryddig: Litt smårotete, og tar skippertak når det trengs Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: NEI Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvor mange søsken har du: ei søster Salter du maten: Nei, peprer Liker du å synge: Ja i dusjen og i bilen med bånn guffe på bilstereoen Soler du deg: Ja Hva gjør du når du får hikke: Drikker vann "opp-ned" og det hjelper faktisk hver gang! Kaffe, te eller ingenting: Is kaffe eller kaffe med Baileys
1, 2, 3!!! Skrevet 30. mai 2008 #16 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Toppers, til tross for at jeg er på termns-dagen! Favoritgodteri: Goldfish & Popps Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Erter, kjøtt og flesk Klær akkurat nå: Lysegrå joggebukse og turkis topp Musikk akkurat nå: Gummibjørn med Gummybears Hva sa du sist: "Gå å sætt dæ!" Sommerplaner: Hunderfossen eller Kristiansand, Fosentur, Frøyatur, hyttetur Er du flink i matte: Passe Vin eller øl: Øl Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: Sommer og sol! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Iskaffe, håndkle og mobilen! Spiller du et instrument: Nix! Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Mine barn!!! Beste film: Istid Tror du på liv på andre planeter: Ja. Vi mennesker er ikke så intelligente at det finnes bare oss. Tror du på mirakler: Nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ikke for mannfolk... Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: Innimellom Snorker du: Ja... Stjernetegn: Kreps Er du redd for insekter: Nei, men det finnes mange ekle ja... Ekleste insekt: Biller Dette er jeg flink til: Lytte til andre Beste bok: Bok? Hva er det??? Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Lese tanker Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Gulrøtter Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nope. Tatoveringer eller piercinger: Ja takk, begge deler! Rotete eller ryddig: System i rotet Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: Nei Liker du å synge:Ja... Soler du deg: Jepp! Hva gjør du når du får hikke: Ikke'no Kaffe, te eller ingenting: Iskaffe?
Kjærlighet <3 Skrevet 30. mai 2008 #17 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Tilfreds Favoritgodteri: hmmmm...salt lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser: karbonader Klær akkurat nå: Musikk akkurat nå: Hva sa du sist: Glad i deg vennen, sov godt:-) Sommerplaner: Ferietur til Danmark Er du flink i matte: både og Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: 3 Favorittvær: Sol og ca 21 grader... Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Barna og mannen, hehe! Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Verken det ene eller det andre Hvem er viktigst for deg: Barna Beste film: Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja, stort sett... Hvor mange barn vil du ha: 4 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: litt Snorker du: aldri:-) Stjernetegn: Steinbukken Er du redd for insekter: nei Ekleste insekt: hmm.....vet ikke helt Dette er jeg flink til: Være mamma:-) Beste bok: Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Evigvarende energi, dvs ikke bli utslitt! Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Alt på engang takk Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Tattoveringer Rotete eller ryddig: Ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JA Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre(?) Hvor mange søsken har du: 3 Salter du maten:Ja Liker du å synge: Ja Soler du deg:Innimellom, men det er kjedelig Hva gjør du når du får hikke: Prøver å holde pusten Kaffe, te eller ingenting:Te
N_79 Skrevet 30. mai 2008 #18 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: VENSTRE Humør akkurat nå: TRØTT MEN GLAD Favoritgodteri: UFF VANSKELIG...SJOKOLADE Finnes det noe du absolutt ikke spiser: SYLTEAGURK Klær akkurat nå: MAMMAKLÆR Musikk akkurat nå: TV PÅ Hva sa du sist: JEG KAN GÅ PÅ BUTIKKEN (men mente det ikke hihi) Sommerplaner: BABY OG MULIGENS EN LITEN FERIE Er du flink i matte: FIKK 5 I KARAKTER Vin eller øl: GARANTERT ØL Hvor mange puter sover du med: EN Favorittvær: SOL MED LETT BRIS Tre ting du ville tatt med på en øde øy: MIN ELSKEDE OG UNGENE Spiller du et instrument: KEYBOARD, PIANO, GITAR ++ Morgenfugl eller natteravn: NATTERAVN Hvem er viktigst for deg: MIN FAMILIE Beste film: FALLEN (den jeg kom på...har mange favoritter) Tror du på liv på andre planeter: HVORFOR IKKE? Tror du på mirakler: JEPP Tror du at det er mulig å være trofast for evig: JEPP Ser du på deg selv som tolerant mot andre: JA Hvor mange barn vil du ha: DE JEG HAR OG DEN PÅ VEI Kino eller spasertur: HIPS OM HAPS Er du kilen: JA DESSVERRE Snorker du: HVIS JEG HAR DRUKKET Stjernetegn: LØVEN Er du redd for insekter: IKKE REDD MEN LIKER IKKE Ekleste insekt: ET MED MANGE BEIN Dette er jeg flink til: FÅ FOLK TIL Å LE Beste bok: ISFOLKET Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: FLY KANSKJE Potetgull, gulrøtter eller smågodt: SMÅGODT Pizza eller hamburger: PIZZA Skriver du dagbok: IKKE NÅ LENGER Tatoveringer eller piercinger: BEGGE DELER Rotete eller ryddig: UFF..ALT ETTERSOM Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JA OG NEI Hvilken hånd holder du gaffelen i: VENSTRE Hvor mange søsken har du: EN SØSTER Salter du maten: JA Liker du å synge: ELSKER Soler du deg: INNIMELLOM Hva gjør du når du får hikke: SVELGER TRE GANGER Kaffe, te eller ingenting: TE Ja dett evar jo litt tidsfordriv hehe...
mozell Skrevet 30. mai 2008 #19 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Godt! Favoritgodteri: Sjokolade.. Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Blodpølse etc. Klær akkurat nå: Lette klær som ikke strammer for mye;) Musikk akkurat nå: Metallica bl.a. Hva sa du sist: Nå er det leggetid (til gutten min) Sommerplaner: Italiatur Er du flink i matte: Seinest på ungdomsskolen, så gikk det nedover Vin eller øl: Nå: ingenting Hvor mange puter sover du med: En, men den må være tykk og god Favorittvær: Ca 20-23 grader, sol/skyet Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Kortstokk, en god bok og fyrstikker. Tror jeg. Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Min sønn har førsteplassen:) Beste film: hm...mange, men blant annet Gladiator Tror du på liv på andre planeter: Ja, i en eller annen form Tror du på mirakler: Tja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 3-4 Kino eller spasertur: Begge Er du kilen: Ja Snorker du: Av og til, visstnok Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Ikke insekter egentlig...men edderkopper Ekleste insekt: Det må bli disse flygende langbeinene Dette er jeg flink til: Å lytte Beste bok: Drageløperen, blant annet Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: eh..smågodt? spørs til hvilken anledning Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: En tattis på korsryggen Rotete eller ryddig: Rotete, dessverre Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Aldri! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Hvis alene, høyre. Med kniv, venstre. Hvor mange søsken har du: En søster Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja Soler du deg: Prøver... Hva gjør du når du får hikke: Drikker vann Kaffe, te eller ingenting: Ingenting
baby nr 3 på vei! Skrevet 30. mai 2008 #20 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyrehendt Humør akkurat nå: Supert Favoritgodteri: Sjokolade! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: neei Klær akkurat nå: dongeribukse og fleecejakke Musikk akkurat nå: alt jeg kommer over Hva sa du sist: nå skal du legge jenta.. Sommerplaner: på campingtur sammen med familien og ett vennepar Er du flink i matte: JA! Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: minst to! Favorittvær: Sol og sommer! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: samboer, datter og en gummibåt Spiller du et instrument: mest piano, spilt i 10 år:) og litt andre instrumenter. Morgenfugl eller natteravn: litt begge deler Hvem er viktigst for deg: mange viktige personer i mitt liv! samboer, datter, mamma, pappa og mine to kjære søstre Beste film: notting hill Tror du på liv på andre planeter: ja! Tror du på mirakler: ja! Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja! Hvor mange barn vil du ha: minst 3, maks 10.. Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: JA! Snorker du: ikke så jeg har hørt.. Stjernetegn: skorpion Er du redd for insekter: ja Ekleste insekt: edderkopp Dette er jeg flink til: nyte livet og spise godteri Beste bok: sagaen om isfolket! Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: kunne trylle? Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt.. Pizza eller hamburger: pizza! Skriver du dagbok: gjorde før, til noen leste igjennom! brå slutt! Tatoveringer eller piercinger: ingenting:D Rotete eller ryddig: RYDDIG Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: JA! Hvilken hånd holder du gaffelen i: venstre om jeg holder i en kniv også, høyre om jeg bare har en gaffel! Hvor mange søsken har du: 2 søstre Salter du maten: nei Liker du å synge: JA! Soler du deg: JA Hva gjør du når du får hikke: holder pusten eller spiser en skei med sylte.. Kaffe, te eller ingenting: ingenting
Clemencia Skrevet 30. mai 2008 #21 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre. Humør akkurat nå: Ikke helt supert.. Favoritgodteri: Freia melkesjokolade og sure føtter. Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Majones... Klær akkurat nå: Tights, lang rosa topp og hvit jakke.. (avslappingsklær, er sykmeldt....) Musikk akkurat nå: Ingenting for øyeblikket. Hva sa du sist: Anakje.. Sommerplaner: Jobbe og forhåpentligvis en ferietur sammen med sambo. Er du flink i matte: Nei, absolutt ikke! Vin eller øl: Øl. Hvor mange puter sover du med: Èn. Favorittvær: Soolskinn. Men liker regn en gang i blant! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Sambo, gps og båt. Spiller du et instrument: Har spilt litt av hvert. Morgenfugl eller natteravn: Natteravn. Hvem er viktigst for deg: Sambo og mamma. Beste film: A beautiful mind. Tror du på liv på andre planeter: Neei. Tror du på mirakler: Ja. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Stort sett. (.. når jeg ikke er pms-troll...) Hvor mange barn vil du ha: 6! Helt seriøst, men sambo vil bare ha 3.. Kino eller spasertur: Spasertur. Er du kilen: Nei. Snorker du: Nei, ikke som jeg vet om! Stjernetegn: Vekt. Er du redd for insekter: Nei. Ekleste insekt: Flått! Dette er jeg flink til: Hmm.. må være jobben min da Beste bok: Jo Nesbø - Snømannen. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne fly. Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Akkurat nå.. smågodt! Pizza eller hamburger: Pizza. Skriver du dagbok: Ja. Tatoveringer eller piercinger: Tatovering, men kommer ikke til å få en selv. Rotete eller ryddig: Rotete! Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Neei. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre. Hvor mange søsken har du: Tre. Salter du maten: Nei. Liker du å synge: Ja. Soler du deg: Litt. Hva gjør du når du får hikke: Tenker "om jeg bare klarer eeen gang til!" Kaffe, te eller ingenting: Te.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #22 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyre Humør akkurat nå: deppa Favoritgodteri: yade sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: egentlig ikke Klær akkurat nå: mammabukse og svart levisgenser Musikk akkurat nå: iron maiden Hva sa du sist: elsker deg til sønnen min som la seg. Sommerplaner: bygge hytte, eller ihvertfall koke kaffe til gubben som bygger hytte Er du flink i matte: en av mine bedre fag ja. Vin eller øl: ingen av delene. men må jeg velge blir et vin Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: shorts- varmt og overskya Tre ting du ville tatt med på en øde øy: sudoku, internett og familien min. men da ville den vel ikke vært øde. får bytte dem ut med TVèn hehe Spiller du et instrument: saxofon Morgenfugl eller natteravn: natteravn Hvem er viktigst for deg: sønn min og mann min Beste film: aner ikke. scindlers liste kansje Tror du på liv på andre planeter: nope Tror du på mirakler: jepp Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja. faktisk Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja, bortsett fra når mannen min utsetter husvask gang på gang. Hvor mange barn vil du ha: en haug, men det blir nok bare 2 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: jepp. men hater det Snorker du: når jeg er gravid, ikke ellers Stjernetegn: skorpion Er du redd for insekter: jepp. har tråkket i et jordvepsebol og så aracnofobia, da var det gjort. Ekleste insekt: edderkopper og veps Dette er jeg flink til: andre svarer nok bedre på det. Beste bok: har bare lest skolebøker i de siste årene. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: at jeg kunne heale Potetgull, gulrøtter eller smågodt: gulrøtter og sjokolade Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: hadde i nesen, men måtte ta den bort. Rotete eller ryddig: er veldig ryddig egentlig, men klarer sjelden å gjennomføre det Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: aldri i livet Hvilken hånd holder du gaffelen i:venstre Hvor mange søsken har du: 1 bror Salter du maten: av og til. sjelden Liker du å synge: jepp. men kan det egentlig ikke Soler du deg: sjelden. er dårlig vær her veldig ofte, eller for kaldt. Hva gjør du når du får hikke: drikker vann opp ned Kaffe, te eller ingenting: te, drikker ikke kaffe
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #23 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: høyre Humør akkurat nå: sliten, glad, småirritert:P Favoritgodteri: is, saltstenger Finnes det noe du absolutt ikke spiser: duebryst Klær akkurat nå: tskjorte og boxer Musikk akkurat nå: nada Hva sa du sist: husker faktisk ikke Sommerplaner: hellas Er du flink i matte: vel.. Vin eller øl: neitakk Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: blå himmel, sol og varmt Tre ting du ville tatt med på en øde øy: en skarp og god kniv, hengekøye og myggnetting. eller hyssing eller aloe vera e.l. Spiller du et instrument: litt gitar og bittelitt piano Morgenfugl eller natteravn: hvertfall ikke morgenfugl Hvem er viktigst for deg: familien Beste film: uno Tror du på liv på andre planeter: vet ikke Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja Hvor mange barn vil du ha: 2. eller 3. Kino eller spasertur: ja takk begge deler? Er du kilen: ikke særlig Snorker du: visstnok litt. Stjernetegn: løve Er du redd for insekter: bare de som sier bzzz. og mygg. Ekleste insekt: edderkopper og de som er nevnt over her. Dette er jeg flink til: sløse bort tid foran skjermen(data og tv) Beste bok: det er så mange bra... Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: kunne fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: ja takk til alle tre. men knaskerøtter er veldig godt! Pizza eller hamburger: kommer an på humøret Skriver du dagbok:innimellom Tatoveringer eller piercinger: ønsker meg Rotete eller ryddig: en god blanding Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: kanskje en gang i fremtiden Hvilken hånd holder du gaffelen i: om jeg spiser med kniv og gaffel: i venstre hånd, om jeg bare har gaffel:høyre. Hvor mange søsken har du: 4 Salter du maten: innimellom Liker du å synge: ja Soler du deg: ja Hva gjør du når du får hikke: hikker Kaffe, te eller ingenting: vann
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 30. mai 2008 #24 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Småirritert Favoritgodteri: Sure ting Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Levergryte Klær akkurat nå: Baggy jeans og singlet Musikk akkurat nå: Pink Floyd Hva sa du sist: "Gå med deg" Sommerplaner: Være hjemme og dagsturer til stranda Er du flink i matte: NEI, absolutt IKKE! Vin eller øl: Ja takk begge deler, men ikke akkurat nå Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: Regn med torden, da er det hyggelig å sitte inne Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Kjæresten min,Hunden min,vann Spiller du et instrument: niks, bare luftgitar Morgenfugl eller natteravn: morgenfugl Hvem er viktigst for deg: familien min Beste film: trainspotting Tror du på liv på andre planeter: tja... Tror du på mirakler: ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja, jeg håper da det Ser du på deg selv som tolerant mot andre: jepp Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: spasertur Er du kilen: ja Snorker du: niks Stjernetegn: vannmann Er du redd for insekter: litt Ekleste insekt: flått, om det er et insekt igrunn? Dette er jeg flink til: argumentere Beste bok: cocka hola company Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å kunne fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: potetgull og smågodt Pizza eller hamburger: hamburger Skriver du dagbok: nei Tatoveringer eller piercinger: har hatt i leppa og brystvorta Rotete eller ryddig: nokså ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: nei, men i fallskjerm er moro Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvor mange søsken har du: 1 bror Salter du maten: ja veldig, stygg uvane Liker du å synge: nei Soler du deg: nei Hva gjør du når du får hikke: holder pusten Kaffe, te eller ingenting: te
LinnisR83 Skrevet 30. mai 2008 #25 Skrevet 30. mai 2008 Høyre eller venstrehendt: Høyre, men litt begge deler egentlig... Humør akkurat nå: Trøtt men i godt humør Favoritgodteri: Sjokolade og IS!!!! Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Snegler...smakt det før som kokkelærlig men ikke en gang til!!!! Klær akkurat nå: Tunika og tights Musikk akkurat nå: Det meste som hører sommeren til. Hva sa du sist: God natt, til min samboer Sommerplaner: Føde... Er du flink i matte: Niks...aldri vært. Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: Er en sommerjente, men elsker vinter også. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Hunden min, bilen min og pc`n. Spiller du et instrument: Niks Morgenfugl eller natteravn: Ingen av delene...Elsker å sove! Hvem er viktigst for deg: Mamma, Pappa, Brødre, Samboer og hunden... Beste film: Er så mange...Jo nyere de er jo mer crappy blir de! Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Nei Hvor mange barn vil du ha: 1-2 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Spørs på humøret Snorker du: Bare når jeg er fyllesyk, av en ellerannen snodig grunn. Stjernetegn: LØVE!!! Grrrrrr Er du redd for insekter: Nei, men de er ikke no koselige. Ekleste insekt: Mygg! Dette er jeg flink til: Lage mat Og fotball.... Beste bok: Biografen til Gordon Ramsay, eller Snømannen. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Røntgensyn Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Potis Pizza eller hamburger: Hamburger....med ost Skriver du dagbok: Niks Tatoveringer eller piercinger: Ja, begge deler... Rotete eller ryddig: Rotete i hodet og ryddig utenpå Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: NEI! ALDRI! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvor mange søsken har du: 2 Salter du maten: om den ikke smaker bra så... Liker du å synge: Ja Soler du deg: Nei...Ikke ro i kroppen. Hva gjør du når du får hikke: En god latter eller STERK mat. Kaffe, te eller ingenting: Ja takk, begge deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå