Gå til innhold

Var på ultralyd...... shit!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde det ganske likt deg, regnet med gutt pga at alt tydet på det, men da legen sa jente ble vi jo like glad for det:)

Vi får to herlige jenter og får kose oss med dem;)

Men er jo litt usikker på om det er helt si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer chellbell =) har venta fælt med svar fra deg..hehehe

 

 

Da får vi begge jenter da =)

Skrevet

Takk, Bebybenz! Utrolig festlig at vi alle ender opp med jenter ;) Det blir koselig!

 

Tanken har begynt å synke inn nå. Jeg fant til slutt en liten hvit kjole til bebisen på fredag, så nå har hun fått sitt første ordentlige jente-plagg!! Merkelig hvordan babyen ble litt mer virkelig nå som jeg vet at det er en liten jente! :o)

Vi har hatt guttenavnet bænkers i all tid nå, men jentenavnet står mellom to stykker: Anniken eller Filippa.. Vi får føle litt på det - hva som kan passe best. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...