PrincessElisabeth Skrevet 1. juni 2008 #26 Skrevet 1. juni 2008 hadde det ganske likt deg, regnet med gutt pga at alt tydet på det, men da legen sa jente ble vi jo like glad for det:) Vi får to herlige jenter og får kose oss med dem;) Men er jo litt usikker på om det er helt si
Miss Dynamite Skrevet 1. juni 2008 #27 Skrevet 1. juni 2008 gratulerer chellbell =) har venta fælt med svar fra deg..hehehe Da får vi begge jenter da =)
ChellBell - har født! Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 1. juni 2008 Takk, Bebybenz! Utrolig festlig at vi alle ender opp med jenter Det blir koselig! Tanken har begynt å synke inn nå. Jeg fant til slutt en liten hvit kjole til bebisen på fredag, så nå har hun fått sitt første ordentlige jente-plagg!! Merkelig hvordan babyen ble litt mer virkelig nå som jeg vet at det er en liten jente! ) Vi har hatt guttenavnet bænkers i all tid nå, men jentenavnet står mellom to stykker: Anniken eller Filippa.. Vi får føle litt på det - hva som kan passe best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå