Gå til innhold

Var på ultralyd...... shit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jente!! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det negativt? Var barnet friskt?:)

Skrevet

Bebisen er 100% frisk så det er vi kjempe glade for! Men jeg er jo riiiiimelig sjokkert at det er en jente!! Jeg som har "visst" at dette var en gutt ;p

Jeg hadde vel innerst inne aller mest lyst på en gutt, men så lenge bebisen er frisk så spiller det jo ingen rolle! Jeg trenger bare noe tid på å fordøye det hele!! :o

Skrevet

Hehe, ja sånn kan det gå. :)

Jeg fikk samme følelsen a da jeg var på ul med førstemann. Jeg var sikker på det var jente, men det viste gutt på ul. :)

Vil ikke si jeg ble skuffet akkurat, men lettere sjokkert ja. :)

Det gikk over etter et par dager til lykkerus over å få gutt!

Skrevet

Så bra! Termindatoen er også flyttet noen dager til 21. oktober! Så nå må jeg gå et par av de samme dagene omigjen ;)

Skrevet

Hehe, skjønner det godt;) Jeg er helt innstilt på at vi får jente. Faktisk to! Er overbevist om at det er tvillingjenter av en eller annen grunn, så får sjokk hvis det viser seg at det er gutt, og/eller "bare" et barn:p

Har dere kjøpt utstyr da? Vi drøyer litt fordi vi vil være sikre på kjønn:)

Og gratulerer så meget med en frisk liten jente!

Skrevet

Gratulerer med lille prinsessa :)

Hun er jo nesten sjelden her inne med tanke på alle andre som får gutter :)

Du skal se det blir skikkelig stas når du venner deg til at det er ei lita ei der....

Jeg var jo såå sikker på jente og selv om jeg innerst inne ville ha gutt så ble jeg litt satt ut over at det ikke var jente alikevell...

KLEM

Skrevet

Takk for det teatermamma!

Morsomt å høre at jeg ikke er den eneste som har "morsinstinkt" som er helt på bærtur ;)

Vi har ikke kjøpt noe særlig egentlig. Jeg ville også vente til jeg fant ut hva det var.. men rosa skal jeg IKKE ha!! :P

Skrevet

Gratulerer med en jente! Jeg har termin 24. oktober, så da får via ha "kappløp" i oktober! :)

Skrevet

Takk takk Dollface og meg80 :o)

Skrevet

Vi skal også ha en jente med termin 20.oktober..Dette blir spennende..;) Ligger ganske likt an i løypen vi da..

Skrevet

Uff, nei! Det vil heller ikke vi ha:p Vil ikke være altfor kjønnsgeneraliserende når det kommer til utstyr, men en gutt i kjole går jo ikke:p Også synes jeg rødt på en liten tulle er så fint:)

Hehe, ja. Og når en er så overbevist om slike ting, så skjønner jeg det kan bli et aldri så lite sjokk.

Skrevet

Nei, så kjekt:)

Gratulere så masse med jente:)

Du er ikke den eneste som har måtte ta et par dager å omstille deg litt på:) Jeg følte i starten at dette kom til å bli en gutt og var egentlig ganske sikker på det. Men av en eller annen grunn har jeg alltid sett for meg selv med en jente og mange rundt meg har sagt det samme:)

Så når jeg lå der og ble fortalt det var en gutt ble jeg litt satt ut selv om det var det følelsen sa det kom til å være:)

Jeg er overlykkelig over å gå rundt med en frisk sprellende liten gutt i magen:) Du blir nok fort det samme over jenta di når inntrykkene får sunket inn:)

Klem:)

Skrevet

jeg følte jeg skulle få enda ei jente. Så da det så ut som det var en med tut, så ble jeg litt paff jeg også, Ønsket meg verken det ene eller andre kjønnet. Var vel mest spent på om det var frisk.

Hadde jo sånn en jentefølelse og trudde jeg kom til å få jente nr 3 hehe

Men når jeg har fått fordøyd at min følelse ikke stemte så er jeg jo veldig glad det er gutt, for det har jeg jo ikke fra før :)

Men hun kunne ike si 100% sikkert da..men vi også så det var noe som stakk opp da han strakk ut beina :) og hun sa det ikke var navlestrengern.

Så visst det viser seg det er jente likevel, så blir jeg vel enda mere paff hehe.

Skrevet

vi var 100 prosent sikker på jente og ul viste gutt:) vi var i sjokk begge to:) rart å venne seg til tanken,ja men uansett er det jo fantastisk;)

Skrevet

Morsomt å lese at så mange har hatt følelsen av noe annet og så sitter man der lettere sjokkert ;) Men, hun er jo frisk og det betyr aller mest!!

Jeg har aldri sett for meg meg selv med en jente - uansett hvor mange barn jeg skulle få, så dette omrokkerer på alle tanker og forestillinger jeg tildligere har hatt!

Det er litt vanskelig og sitte å konsentrere seg på jobb nå må jeg innrømme.. Jeg tror jeg må stikke av gårde litt tidligere og shoppe bebisen sitt første jenteplagg.. Heheh

Skrevet

hehe, ja det gjorde jeg med en gang jeg fikk vite det var en gutt imagen:) Var kjempekos. Ser ofte på de små klærne som allerede er i hus:)

Litt uvirkelig ennå at vi snart sitter med en liten gutt i armene:)

Skrevet

Ja, hvor spøtt er det!! Det er 14 år siden jeg satt med en baby sist, så jeg husker knapt hvordan det er :)

Skrevet

Syntes det virker som det er så mange som er "skuffet" når de har vært på ultralyd og har fått vite at de venter en jente. Kanskje det bare er et inntrykk jeg har fått, men jeg kan ikke vente med å holde min lille prinsesse i armene 10 september.

Det må være den mest fantastiske følelse å holde et friskt barn i armene sine uansett kjønn mener nå jeg.

Skrevet

Grattis så mye m frisk og fin bebis, ChellBell=) Lenge siden jeg har sett deg innpå her, går d bra m deg og magen? Vi var på UL forrige fredag, og d er sannelig en liten jente inni magen min også!! Hehehe, så min skråsikre magefølelse på gutt stemte visst heller ikke...Ble så sjokkert da hun jordmoren sa at d var ei jente at jeg seriøst holdt på å falle ned fra benken der jeg lå..

Men er superhappy jeg da, for jeg har vel innerst inne alltid ønsket meg litt en jente, d må jeg innrømme;) Men jeg tror at når man først får lille nurket i armene for første gang etter fødselen, så vil man uansett bli helt betatt og stormende forelsket, uavhengig av kjønn!

Skrevet

eg ønsket meg så ei jente eg denne gangen...men ul viste gut...men er like glad for det....satse på jente neste gang:)

Skrevet

meg80 - med oktoberbaby

jeg har også termin 24. oktober...blir det jente eller gutt? :)

Skrevet

Takk, lykkelig&gla! Gratulerer med en liten tulle til deg og :o) Så morsomt at vi begge to ender opp med en jente når vi var overbeviste om at det var en gutt! hihi

Det går veldig bra her. Formen er super, magen syns knapt ennå - noe som er helt greit for jeg vet den kommer!! Og lille bebisen er kjempe aktiv og det er betryggende!

Jeg er helt enig med deg, når vi ligger der med nurket i armene for første gang så blir vi så stormende forelsket i dette barnet at vi kunne aldri forestille oss noe annet enn en liten jente!

Håper formen din også er god og du kan nyte sommerdagene :o)

Skrevet

Ja, formen er på topp og jeg nyter sommern! Hehe, tanken streifet meg faktisk i vinter at vi sikkert kom til å ende opp m jente begge to..;) Moro!

Magen min er veldig synlig, får kommentarer som "ja, nå begynner du å bli stor og fin" allerede, jeg mener hallo, jeg er jo bare 4 mnd på vei, hvordan skal det bli om noen mnd mon tro...? Men koser meg m magen jeg, og strutter som en stolt liten hønemor allerede:) Hehe.

Men har den forbanna morkaka på framsida, så kjenner ikke no spark eller dult ennå, og d er så kjiiiipt altså..Men kjenner svak romstering da, når jeg konsentrerer meg, så merker jo at d er noe som rører seg der inne, men har så lyst til å kjenne skikkelige spark snart.. Kommer vel tilslutt, må vel bare smøre meg m den berømte tålmodighetskremen!

Vi har navnet klart allerede da, lille jenta vår skal hete Frøya=) Du da, har du noen alternativer liggende eller har dere ikke begynt å tenke på slikt enda kanskje? Vi hadde både gutte og jentenavnet klart allerede før jg ble gravid, synes d er så morsomt m navn, hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...