Gå til innhold

Jeg har ikke glemt deg!

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sendt det til foreldrene hennes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde det ja, tenker at du synes det var vanskelig, men jeg tror de vil sette pris på det :)

Skrevet

Ja det var litt vanskelig, jeg vil jo ikke rippe opp i noe, men håper de føler det bra istedet for leit at jeg sendte det til dem:)

Skrevet

Tenker de setter pris på det. Er ofte sånn, at livet går videre for de fleste, og de som sitter igjen føler at alle har "glemt" den som er borte. Du er en flott venninne

Skrevet

Håper de gjør det, tusen takk for det :)

Skrevet

Åhh.. så fint skrevet! Og veldig trist!

Skrevet

den boken har jeg lest flere ganger og gråter like mye hver gang...

og jeg kjenner meg igjen i reaksjonen din etter mammas død nå nylig.

helt ubeskrivelig, men du beskrev det bra...

Skrevet

takk:) Ja det er en fryktelig trist bok og veldig vakker.

Skrevet

Sender en klem........

Tragisk at unge dør =o(

Mamma har hytte i Selbu,så dette har jeg hørt en del om.

16 år er altfor ungt å dø fra livet. Var 16 da jeg var i min første begravelse, og da var det en klassekamerat som hadde hengt seg.

Fant broren hans på FB,og sende han en melding om at jeg ALDRI glemmer Tore! Stilleste gutt i klassen. Søt gutt, som jeg skulle ønske jeg kunne vært bestevennen til, hadde jeg bare visst alt han bar på av tunge tanker,stakkar.

Broren hans satte utrolig stor pris på meldingen min. Han var glad over og få høre at noen der ute faktisk tenker på han enda, så mange år etterpå. Dette skjedde i 1982.

Enkelte mennesker blir bare aldri,aldri glemt...

• 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk!

Dette var kjempefine ord, som rørte meg langt inn i hjertet. Jeg satt og tenkte på A lenge etter at jeg hadde lest innlegget ditt i går kveld.

Det går ikke en dag uten at vi tenker på henne, - om hun hadde fått leve - hvor hadde hun vært i dag? - hva hadde hun gjort? - hadde hun hatt familie selv - og barn? - spørsmål vi ikke får svar på.....

Til uka, den 26. juni skulle hun feiret sin 21 års fødselsdag, og da samles vi ved graven hennes slik vi har gjort hvert år på denne dagen.

A var mitt første barnebarn, hun betydde så mye for oss, og har en egen helt spesiell plass i hjertene våre:-)

-bestemor til A:-)

Skrevet

Det gleder meg at du fikk lest innlegget og satte pris på det, jeg håper dere vet av vi ikke har glemt henne vi heller, hun kommer aldri til å bli glemt, tenker veldig ofte på henne og savner henne dypt.

Ord blir så fattige når jeg tenker på det tapet dere har opplevd og den smerten over å miste ett kjært barnebarn, jeg tenker på dere og ønsker dere alt godt.

Klem fra meg:)

Skrevet

Ikke ofte jeg gråter av innlegg på dib, men dette var fint fortalt og fryktelig trist.

Hun var nok heldig som hadde deg som venninne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...