Gå til innhold

Utrolig ulik respons her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enig i at det er slike tendenser og må faktisk si at jeg syns det er ganske naturlig. Om en man "kjenner" har blitt gravid, skal føde eller har født, så er det helt naturlig at man engasjerer seg litt ekstra. Kontra at et nick man aldri har sett før er gravid liksom.

Samtidig er det naturlig at man merker seg nick som repiteres her ofte. At man blir bedre "kjent" med dem som legger ut mest om seg selv og at man dermed engasjerer seg litt mer i det de sier fordi man har et "forhold" til det.

Jeg er IKKE en del av denne kjernen dere snakker om, og jeg er sikker på at de fleste ikke en gang har lagt merke til nicket mitt. Jeg er ikke her inne for å bli lagt merke til, men fordi jeg har glede av å være her. Noen ganger fordi jeg får hjelp av andre, mens det andre ganger er av ren underholdningsverdi.

Vi må ikke ta oss selv så fordømt høytidelig, innse at 0 svar på et innlegg ikke er et angrep på oss personlig og legge janteloven død en gang for alle. Misunnelse er fryktelig usjarmerende.

Nå sier ikke jeg at alle som påpeker dette er misunnelig, men det hender det har skint litt gjennom noen ganger oppgjennom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er visst slik det er her.

Får trøste deg med at det er som regel ikke så mange svar jeg får heller:)

Fikk høre en gang at nicet mit "skremmer" mange "nye" mødre,men det får så være.

Skrevet

det skulle bare mangle at enkelte får mer svar når de foreksempel er blitt gravide. som foreksmpel at fler ønsket tillab gratulerer med ny babyn en et ukjent nick.

jeg gidder ikke skrive gratulerer til alle som føder, blir gravide eller vinner i lotto. det er ganske mange sånne "kjedelige" innlegg her i løpet av en dag.

men når nick jeg har "kjent" over lengere tid blir gravide osv så blir det jo selvsakt litt andeledes. da blir jeg glad på dems veine på en annen måte. det tror jeg er ganske naturlig.

men på en annen sinde så er det ikke slik at man bojkoter nick man ikke kjenner. jeg leste altid overskriften først og velger innlegg ut i fra det. og det mer mange ganger jeg også ikke får noe svar, forde innleggene mine er kjedelige.

syns ikke det er dumt, teit eller feil at enkelte får mer gratulasjoner en andre.

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt.Synes jeg pleier å få masse gode svar som oftest. Aner ikke hvem "de populære" er heller.

Skrevet

Må si meg litt enig med mammaest over her jeg. Som jeg forøvrig kjenner igjen nicket til, så joda, jeg har lagt merke til deg :)

Skrevet

Kan ikke si meg enig med HI her, jeg er ikke en del av poppis gjengen så vidt jeg vet men jeg føler likevel at jeg får mange svar når jeg spør.

Selv prøver jeg å svare på det jeg føler jeg har peiling på og ellers svarer jeg på innlegg som fanger oppmerksomheten, jeg bryr meg slettes ikke om hvem som har skrevet innlegget.

Skrevet

Definitivt slik at mange svarer/prater mest med de "kjenner", og at innleggene fra såkalt populære får mest svar. Populær er vel et litt dumt ord- noen skriover oftere og er her inne oftere enn andre, vel, d blir man jo mer "kjent" også da. Mange av de mest kjente, er vel knapt nick jeg ville beskrive somm populære..

Tror likevel at det viktigste fenomenet er at vi blir mer nysgjerrige på et innlegg som har fått mange svar- og derfor går vi og leser det, og ja, slik vokser det seg jo større.

Skrevet

Ikke enig med HI.

Jeg er ikke av de som måtte være poppis her inne. Ei heller er jeg ofte innom så det nok ikke så mange som kjenner meg her inne. Likevel får jeg svar på det jeg lurer på. Noen ganger bare et par svar , andre ganger en 40 - 50 svar. Noen ganger får jeg ikke svar i det hele tatt, men det kan jo skyldes at det er så stor aktivitet her inne at innlegget dyttes over på neste side ganske fort. Da maser jeg bare ved å dytte innlegget opp, eller legge det inn på et annet forum.

Og om det så skulle være en gjeng her inne som kjenner hverandre veldig godt så er det naturlig at de svarer hverandre og har en del interne greier vel?

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv.Jeg leser innlegg som jeg tror jeg har noe å bidra med,uansett hvem som har skrevet innlegget.

Men har noen ganger gått inn på "poppisene" å sjekka av ren nyskjerrighet.

Har ikke kjent nick,men for som regel svar på det jeg lurer på og det holder for meg.

Skrevet

For meg er ingen mere pop ennn noen andre. Jeg svarer på spørsmålet og ikke på nicket som stiller spørsmålet.

Skrevet

Jeg har svart en del på sånne tråder som dette før, så jeg gidder ikke skirve allverdens nå, untatt følgende;

Jeg har praktisk talt "bodd" her i perioder, når jeg har et innlegg liggende som jeg selv har startet så svarer jeg på svarene jeg får også. Dvs, dersom jeg får 20 svar, vil tråden gjerne da ha 41 innlegg, mitt hovedinlegg og de 20 svarene jeg igjen har gitt på svar jeg har fått. Kanskje ikke rart de som er her mye da får mange svar, når de faktisk skriver halvparten selv, tenkt over det?

Skrevet

Det er noen som er her på forumet mer enn andre, og det er utvilsomt en del som har diskutert med hberandre leeenge. Personlig legger jeg aldri merke til hvem som skriver innleggene eller starter trådene, men når man tar opp tema som har vært dukstert mange ganger før må man finne en fengende overskrift eller en ny vinkling for å få svar. Tror også det er interessant når tid på døgnet man poster innleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...