Gå til innhold

bolivia jenta


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klem til deg som er enig :) Er helt enig med deg jeg oxo :) natta for nå er jeg så overtrøtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig å se profilene. Det blir interessant å lese bøkene deres samt å se diverse dokumentarprogrammer ved en senere anledning. De kommer nå for alvor til å bli holdene. Se og hør, her og nå, intet sett og intet hørt sikler vel allerede etter dette kuppet.

Skrevet

Jeg vet lite om rettigheter til norske statsborgere hvis de blir tatt i forvaring uten for sitt hjemland. Jeg har selv sittet fengslet i et 3. verden land uten advokat og uten noen måte å få kontaktet omverden på. Jeg var helt uskyldig og etter 4 dager lot de meg bare gå. Det jeg måtte gjennom i de 4 dagene unner jeg ingen. Helt jævelig. Håper norske myndigheter får til en utleveringsavtale med Bolivia som begge land kan leve med og at jentene får en rettferdigdom som ikke er farget av mediene. Barn bør selvfølgelig ikke oppbevares i fengsel, men det er også viktig å vite hva alternativet for dette barnet er hjemme i norge før man gjør forhastete sluttninger.

Skrevet

Hei anonym 00.49.

Hva slags forhold var det i det fengslet du var i? Fortell...

Skrevet

6 på samme rom, ingen dusj. Ei dame som var voldelig og begikk sexuelle overgrep mot to andre damer. Fengselsvoktere som kalte meg en prostituert løgner. Maten besto av brød med litt melsaus på. Vann og drikke. Dette vannet så man var urent og det ble diare. En do i hver celle... tja. Ekkelt. Bare helt ekkelt og det var kun for en kort stund. Jeg ble ikke slått og ikke seksuellt misbrukt. Det var kun frykten for dette gjennom det som ble begått i omgivelsene som var altomfattende.

Skrevet

Grusomt.....tror fanger i Norge har luksusforhold i sammenligning. Men du må jo ha vært kjemperedd. Ekkelt!!

Skrevet

Ja, kjempe redd. Hadde opp til da levd ganske beskyttet og var 20 år og svært naiv.Ute på reise i forbindelse med studier. Det viste seg at jeg ble stoppet på grensen fordi de trodde at jeg var en del av en russisk prostitusjons leaga, der de trodde jeg hadde falske norske papirer.

Skrevet

Så ekkelt. Kan jeg spørre hvilket land dette var? Huff, tenk på de som måtte være der mange år.

Skrevet

Tanzania, og ja noen tanker går til de som må være lenge.

Skrevet

Får håpe de virkelig hadde gjort seg fortjent til å sitte der, men det måtte i så fall være fryktelige greier for at slike forhold skulle være akseptabelt. Mange år siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...