Gå til innhold

bolivia jenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er den siste profilen sin?

Skrevet

Hu ``skuespilleren`` som de har etterlyst

Skrevet

Man kan lese temmelig mye utav MySpace sider hvis man vet hva man skal se etter. Dette var VELDIG interessant! Hun virker i hvertfall ikke som en uskyldig og naiv jente, det er helt klart!

Skrevet

stemmer det..hehe

Skrevet

Nei, er ikke akkurat snusfornuftige jenter, lol. Håper uansett de får sone i norge. Unner ingen norske statsborgere opphold i de rotte hullene der nede.

Skrevet

if you do the crime you have to do the time sier jeg bare.

Skrevet

Old enough to do the crime, old enough to do the time. Eller kanskje ikke. Virker ikke som svigermors drømmer akkurat, men de kan jo ikke bli overlatt til rottene .

Skrevet

Eller: If you do the line you have to do the time. Ha ha.

Jeg er mer sikker på at de er skyldige etter å ha sett hva slags folk de henger med, det er helt klart!

Skrevet

ja klart det, og ingen sier de skal slippe unna, men de bør da kunne sone i norge slik andre norske statsborgere gjør

Skrevet

Det burde de kanskje tenkt på før de smugla store mengder dop fra et land UTEN utleveringsavtale med Norge! Dette er ikke jenter som har blitt lurt av slemme bakmenn- dette er partyjenter av verste sort!

Skrevet

Har vi plass til en viss mulla har vi plass til disse jentene også. Det er så forferdelig at noen kan smugle så mye narkotika til landet vårt for å ødlegge så mange mennesker. En kynisme som er helt ubegripelig. Selvfølgelig er de ikke skyldige før de har blitt dømt av sine likemenn, dessverre tror jeg nok ikke de er noen lam. Særlig etter profilene deres.

Skrevet

om det er bakmenn eller ikke vet vi strengt tatt ingenting om (min personlige antakelse er at de finnes - altså ulik din mening). Jeg klarer ikke å se forskjell på norske statsborgere som blir stoppet på gardermoen og de som blir stoppet i bolivia. smugling av dop er og blir tåpelig, men straffen og soningen bør være lik. Er tross alt uskyldige familiemedlemmer som kanskje ønsker å besøke disse, og ikke bare jentene selv som blir rammet om de må sone i Bolivia.

Skrevet

Hva med alle de andre nordmennene som soner i andre land da, hvorfor skal ikke de få sone i norge da a. Nei de får ta straffen som er i det landet i gjorde ugjerningen. Da lærer de.

Skrevet

23:46- selvsagt var det bakmenn bak dette også, men jeg tror ikke teorien om at det var slemme bakmenn som lurte noen uskyldige jenter til å tro at de skulle ta med noe spesialmelis til Norge, akkurat. Disse jentene visste hva de gjorde! Og jeg synes ikke smugling av dop et "tåpelig", for det er langt verre enn det, noe fengselsstraffene også de får for slikt heldigvis bærer preg av.

Skrevet

Mange som soner i norske fengsel selv om ikke forbrytelsen ble begått her.

Skrevet

Kanskje litt tidlig å komme med straffe utmålingen og hvor de skal sone når de ikke er dømt ennå. Skal innrømme at jeg ikke helt tror på uskylden deres, men det er heldigvis ikke jeg som skal dømme noen til flere år i fengsel enn det viggo og co fikk etter å drepe og voldta to små jenter i banheia. Sier ikke at ikke narko smugling er slemt. Det er veldig slemt men ikke så slemt som å torturere og drepe to små på tur.

Skrevet

narkotika dreper jo ganske mange mennesker da, hadde vi ikke hatt noe narkotika i norge hadde det ikke vært mange færre dødsfall.

Jeg er i mot å sette opp staffbare handlinger mot hverandre på denne måten, men skal innrømme at jeg synes Norge er litt for snille med straffen i enkelte tilfellter.

Skrevet

Jentene kan si at de er uskyldige til de blir blå. De virker som dumme party jenter ut av profilene sine og dessverre tror jeg ikke de lyver. Seff er det noen bak dem som tjener seg søkk rike, men det unnskylder ikke de som gjør jobben for silikonpupper. La oss glemme dem og kaste nøkkelen sier jeg, slike mennesker trenger vi ikke. Kviser på samfunnets rumpe.

Skrevet

Har det blitt inn med utenriksnyhetter på DiB nå eller ?

Dere virker mer opptatt av media enn dere selv jo... litt synd på dere egentlig som har så litte å prate om he he he !

Skrevet

Er helt enig med deg anonym over. Krig og fred og politikk og sånn er jo ikke viktig i det hele tatt sammenlignet med sin egen livmorhals. Trallallallalla.

Skrevet

Ja, jeg vil også helst høre en historie til om mannen som er slem, ungene som skriker i kolikk, strekkmerker, overflødige kilo og teite naboer med gressklippere. Er overhode ikke interessert i narko politikk og makrosamfunnet. Det overlater jeg til menn i dress mens jeg svinser rundt med oppvaskbørsten og forbreder den naturlige fødselen for nr. 3 Vurderer også å få en phd i shopping av billig babyutstyr og klippekort på jordmors kontor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...