Gjest Skrevet 28. mai 2008 #26 Skrevet 28. mai 2008 Hehehe, det er veldig sært å be om det, synes jeg. Men for godt naboskaps og overbekymrede nye foreldres skyld kunne jeg nok latt være så lenge babyen er under der.
najs Skrevet 28. mai 2008 #27 Skrevet 28. mai 2008 Men hvor ska dere røyke da? Det er veldig sært og har man sånne krav kan man ikke bo i leilighet. så lite røyk som sprer seg nedover er nok ikke verre enn at dere starter bilen i nærheten. Skjønner at folk ikke liker røyk men litt toleranse må man ha. Dere bor der også og har full rett til å røyke der. Da kan babyen sove inne!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. mai 2008 #28 Skrevet 28. mai 2008 Jeg kan skjønne dem for røyken går ned. Den gjør det her iallefall.. Så jeg hadde akseptert å ikke røyka der når babyen sov ute.
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #29 Skrevet 28. mai 2008 Hadde aldri kommet til å røyke i nærheten av noe barn. Min mor røyker masse, og jeg husker hvor fortvilet jeg var i barndommen og hvor plagsomt det var! Unner ikke barn å ligge i/være i tobakks-røyk. Det stinker ganske langt unna, selv om en er ute...
najs Skrevet 28. mai 2008 #30 Skrevet 28. mai 2008 Men vanlige folk røyker jo, uten å være idioter. Vi kan være glade for at det er litt regler på offentlige steder og det har aldrig vært så mye fokus på det som nå. Da får man selv holde seg unna røyk og røykere med barna sine synes da jeg, vi kan ikke diskriminere røykere helt.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. mai 2008 #31 Skrevet 28. mai 2008 Hehe.. Er det virkelig så mange som tror at røyken bare går opp, og så ferdig med det? Det lukter røyk ute leenge etter at røykeren har gått derfra, og den lukten forsvinner ikke bare rett opp for å si det sånn:) Jeg mener ikke å påstå at det nødvendigvis er veldig farlig å gå og lukte på røyk, men det er ihvertfall ikke særlig hyggelig. Synes det var veldig hyggelig gjort av deg å ta hensyn til naboen deres, Teflonhjernen;-). For jeg tror nok ikke at det kan _kreves_ at dere går et annet sted og røyker. Jeg er veldig opptatt av at man ikke bør røyke sammen med/i nærheten av barn, så jeg hadde nok ikke røyket på terrassen dersom det sov en baby ved siden av (under)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå