Gå til innhold

hva blir navnet da jenter???:):):):):):)


-SJ-

Anbefalte innlegg

Det er da bare tull !

Kjenner til flere Birk jeg , har da aldrig hørt eller fått inntrykk av at det er et typisk mobbenavn :)

Syntes det er knall tøft navn jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha en liten Julie og kansje et mellomnavn siden Julie e veldig mye brukt no for tiden,bare i går så eg 3 vogner det sto julie på..

Men liker man det så liker man det!

Har kallt hun det siden UL så no e det blitt en vane og hadde blitt "rart" å plutselig kalle hun noe annet no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Vi har ei nydelig snuppe på 2 som heter Oda... og vi hadde Sunniva som alternativ da:) Nå har vi visstnok ei jente til i magen og henne har vi tenkt å kalle Alma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha en liten jente:) og navnet blir enten Emilie eller Emmelin (vurderer kanskje en annen skrivemåte på navnet f.eks Emilin, Emelin).. hva synes dere er finest måte å skrive det på?

synes det er vanskelig å bestemme seg for et av de!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig med guttenavn synes jeg. Hadde det blitt jente ville hun fått navnet Alma. Nå har det seg slik at den lille puddingen blir en gutt og det er der "navnproblemene" starter (-:

 

Vi liker:

 

Wilmer - En av mine favoritter, mannen må venne seg litt til det

Iver - En av mannens favoritter,Jeg er delvis enig

Ullrik - Dette navnet liker vi begge to, men er veldig usikre

Fillip - Mannens favorit, ikke min

Olander - Sønnen til kusinen mi heter Leander, blir veldig likt

Hermann

Tidemann

Hector

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alt klart for gutt, og da skulle han hete Sander eller Noah.. Men så får vi da ei jente:P Og nå er jeg usikker.. Liker Emma, Andrea, Linea og Leah.. Men samboeren er skeptisk :S

 

Skulle kalt henne Tallulah?? :P haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente: Julia, Sophie, Isabell eller Andrea.

Guttenavn: Magnus.

Sliter med guttenavn, Magnus er det eneste vi har blitt enige om. Jeg har kommet med kjempemange forslag, men ingen mannen min liker... Han vil egentlig oppkalle barnet etter faren sin, Michael, hvis det er en gutt, men broren hans heter det samme, så både jeg og svigermor har lagt ned veto på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten gutt på vei hos oss, og foreløpig er alternativene Calvin eller Theo. Vi har ikke bestemt oss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...