Gå til innhold

Sexlysten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja samboeren min og jeg har vel ikke hatt sex siden mars...lysten min er egentlig på topp,men han er redd for at han kan"skade/plage"bebin vår.er veldig frustrerende for meg,som går her med en haug med hormoner.er egentlig ganske sårt for meg.hjelper ikke på selvtilliten må jeg si.får ikke den nærheten jeg har kunnet ønske meg.

han er verdens beste samboer og kommende far på alt det andre,men det plager meg mye,at vi ikke har sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det sånn alt mann vill ikke, han syns det er rart eller noe sånn. Han tenker litt på han der inne trur jeg! Men fra min side har vi hadd sex hverfall 1 gang vær dag! hihi. Litt dumt at det er sånn. Tungt i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd èn gang siden jeg ble gravid i jan - og det funket dårlig, da det både mangler fuktighet (så en måte) og jeg er sinnsykt trang (så det gjør vondt for mannen) samt at babyen da selvfølgelig skal sparke i de retningene som gjør det vondt for meg. Både jeg og mannen min har lyst, på en måte, men ikke lyst på en annen måte. Litt kos blir det jo til tider, men ikke samleie - ingen av oss som fikser helt tanken. Han jobber mye og er oversliten, så han orker ikke heller sier han. Tror nok han er mer fornøyd med det han selv presterer, for tiden - og det er jeg også faktisk. En hjelpende hånd er ikke å forakte -

rart hvordan ting forandrer seg når man har en liten en i magen. Jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig å få til et samleie når babyen "forstyrrer" hele tiden - men så er jeg førstegangs også - ingen trening fra før.

Har faktisk spurt mannen min om han synes det blir litt lite kos og om han vurderer å "bytte meg ut" (mange menn som dessverre er utro når kona er gravid) - men vi er av samme oppfatning har jeg skjønt - dette er nytt for oss begge - så han jobber heller mer mens jeg går svanger ;o) så får vi ta det igjen når jeg har født....om det er mulig (?)

i mellomtiden får vi kose oss litt på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg å min samboer er ting helt uendret siden jeg ble gravid, løsten er like stor ennå, som før jeg ble gravid. ( er nå i uke 25) vi bare må ha d:P går stortsett ikke en dag uten...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...