Gå til innhold

Sexlysten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet meget av sexlysten for å si det sånn..Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt sex 1-2 ganger i måneden. Men vi er jo tross alt 2 i dette forholdet, så nå er det 1-2 ganger i uka. Er det noen flere som har det slik?? Også tenker jeg litt på h*n der inne også,,Jeg synes jo det er LITT ekkelt, med tanke på at der inne bor vår lille beibi, å slik driver vi på....hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er mesteparten bortevekke... :( Samboeren sier ikke så mye om det, har fått inntrykk av at han forstår... Men er jo ikke sikkert det da...

Er 20 uker på vei nå, har knapt nok hatt sex siden mars/april... Kansje bare 3-4 ganger på den tiden... Og det er lite... Før var det et par ganger i uken, nå nesten ingenting... Han har sikkert lyst på sex, men føler at det blir feil av meg å ha sex med han bare fordi han skal få det... Begge parter må jo ha lyst.

 

H*n der inne tror eg ikke du skal tenke på, tror ikke babyer tar "skade" av det på noe måte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn! Å det er jo litt trist, med tanke på partneren. Jeg synes det er vanskelig å forklare han det. Men det er vell ingen som har sakt at det er lett å være gravid (e) Er i uke 20 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet her... :( Ikkje nåke særlig kjekt for meg akkurat.

Får dårlig samvittighet fordi eg veit han har lyst. Men når lysta mi ikkje er der, så er det ikkje så mykje å gjere føler eg?

En av baksidene av medaljen når det gjelder det å vere gravid... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også... Har ikke så stor sexlyst i utgangspunktet, men nå er den nesten borte.. Har vel bare hatt noen få ganger siden mars, 3/4 kanskje? Det blir en i måneden, det... Huff. Selv om jeg som sagt ikke har så stor lyst til vanlig heller, så føler jeg at det mangler noe i forholdet vårt nå. Vi er ikke så nær hverandre som jeg skulle ønske for tiden.

Hadde faktisk sex i dag, da. Jeg tok initiativet, og syntes jeg var flink ;) , men desverre så gjorde det så vondt da han skulle inn i meg at vi måtte avbryte og heller gjøre oss ferdige "for hånd". Var forsåvidt en koselig stund det også, men det blir jo ikke helt det samme, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Sizzi! Det er vanskelig når vi vet at mannen har lyst. Å det er jo vanskelig, vi vet han har lyst, men det frister ikke oss! Men vi har jo kommet halveis nå da, så det er halve tiden igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nettopp det at han har lyst, men at det ikkje frister oss som er verst... Blir vel lett for mannfolka å tru at vi ikkje har lyst på DEI lenger... Prøver så godt eg kan å forklare/fortelle samboeren min om det her, kossen eg har det og sånt... Men ikkje lett nei... :(

Han tar initiativ og prøver å få til nåke, men det som vanlivis tenner meg fungerer ikkje no... Får berre gjere det beste ut av siste halvdel av svangerskapet... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg er den på topp:):) syns det står til og mannen min ha aldri vert meir tiltrekkande enn no:) Hærlig spørr du meg, snart 20veker her:)hihi...fortsetter det slik blir det litt av ein pappadalt sikkert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også sexlysten på topp!! Heldigvis, jeg hadde fått helt angst for forholdet mitt hvis sambo skulle ha lidd for det også under svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Har ikke mye sex-lyst jeg heller du gitt.

Godt å høre at jeg ikke er alene.

Det hjelper ikke at sambo kunne hatt sex 3 ganger om dagen om det passet sånn.

Men for meg har jeg fått plager i underlivet også, som ikke akkurat hjelper. Jeg kan nevne: Hemoroide, soppinnfeksjon og urinlekkasje...

 

Jeg skal love dere at dennne blir signert Anonym..:/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det, at menn kunne hatt sex hele dagen hadde det vært opp til dem! Nei, vi er ikke alene, dette er helt normalt, men synd selfølgelig!

 

Plager i underlivet er jo også helt normalt, å det er jo en selvfølge at du ikke har sex da, d må jo også menn forstå!?! Gyldig grunn om jeg kan kalle det det! ;)

 

Nei jeg håper det blir bedre tider når vi har kvittet oss med disse hormonene =) Eller hva det er som har skylden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har hørt at sexlysten hos menn også kan minke under et svangerskap? Ikke fordi dama blir tjukk, men fordi de er redde for om det kan skade de små der inne... :)

Gjelder selvfølgelig ikke alle men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Sizzi:)

Det har jeg også hørt, og trodde min samboer kom til å bli av de som var litt redd for å skade noe. (det trodde han og)

Men slik er det altså ikke!!!

Han får liksom ikke nok, og jeg får ikke lurt meg unna nok på en måte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke vere enkelt det her... Hehe... :)

Han prøver selvfølgelig å komme med litt "hint" på ka han vil... Litt kjærtegn og sånt... Men eg er ikkje så lysten, så eg "overser" dei på en måte... Og så forsøker eg å forklare han seinere koffor eg ikkje vil... Men om han forstår er en anna sak... Hehe... :)

 

Å ha sex bare for at han skal få sex, når eg ikkje vil sjøl, det vil eg i alle fall ikkje... Da gjer eg det berre verre for meg sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med lyst varierer enormt...!

Sist jeg var gravid fikk lystenmin(som allerede var på topp) et enormt spark bak og jeg kunne tenkt meg sex hele døgnet, mens nå holder det med en gang i uka.

Jeg og samboer har bytta rolle, forrige gang var det han som ikke ville, nå er det han som vil.

Ikke noe kjekt eller lett å forklare at jeg har bare ikke lyst, det er ikke det at jeg ikke tenner på han, det er rett og slett mangelen på sexlyst.

så mye kan forandre seg fra første svangerskap til andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det er trøttheten og slitenheten som spiller inn hos enkelte av oss også... Er i uke 21+3 i dag, og har inntil nylig jobbet 100%.

Er nå 50% sykmeldt, og har fått slappet av og henta meg inn igjen.

Og her om dagen fikk eg plutselig lyst på sex! Eg som ikkje har hatt lyst siden midten av/slutten av april... Hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo supert ut, Suzzi!!!

Løsningen ligger kanskje i å sykmelde seg;)

Neida.. Men jeg er også ganske sliten og trøtt.

Nei.. Veldig sliten og trøtt!!! Men er det grunnen til at du går 50%?

Føler det hadde gjort meg godt også, men bør jeg føle meg dum fordi jeg ikke er "syk" om du skjønner hva jeg mener?

Det er jo bare det at jeg synes en dag på jobb er utmattende, og det kan jo ikke jeg noe for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener om jeg sykmelder meg 50%, uten at det egentlig er noe galt med meg på en måte....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er vel hovedgrunnen til at eg er sjukmeldt det at eg går med tvillinger da :) Og der er vel legene litt meir "forsiktige".

Fra og med uke 28 skulle eg visst ikkje jobbe meir i heile tatt, og det er for å unngå for tidlig fødsel. Men at eg var trøtt og sliten, og hadde lite eller ingenting av overskudd når eg kom heim var grunn nok.

 

Er du så sliten og trøtt når du kjem heim fra jobb, at du ikkje har overskudd til noen ting, så synes eg ikkje at legen kan "nekte" deg det.

Men det er selvføgelig forskjell på å trappe litt ned, som f.eks 50% enn å trappe heilt ned. Legen ser jo helst at du holder deg i aktivitet så lenge du greier :)

 

Eg har i alle fall fått tilbake litt energi etter at eg tok dette valget og ba om sjukmelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sexlysta ganske bra!

Einaste dumme er at sambuaren min er på motsatt side av landet for tida! *sukk!* Så får berre halde ut enn så lenge....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er sexlysten på topp i uke 23 !! Vi har sex 3-4 ganger i uken fortsatt, men tenker jo mer og mer på han der inne da.... Slapper ikke like godt av i alle stillinger....

Jeg er også dødssliten og har null energi etter endt arbeidsdag. Ligger i flere timer etter arbeid. Er 20% sykemeldt, men tror det blir mer etter ferien. Det er nå vi kan hente oss inn, ikke når baby kommer..

Enig, føler meg dum siden jeg ikke egentlig er "syk". Det tok meg en hel uke før jeg fortalte om sykemeldingen på jobb.... Men man skal tenke på seg selv i denne situasjonen. Og babyen. Jobbe kan man gjøre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes samboeren min er uimotståelig, og jeg kan ikke få nok! Skulle aller helst hatt sex hver dag, men det orker ikke han;-) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten er der, men jeg syns det er litt ubehagelig for magen blir så veldig hard underveis og lenge etterpå! Noen flere som har det sånn? Er i uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...