Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja han må vel uansett hente siste delen før det kan brukes så da ser jeg ikke poenget med å måtte ha det i hus i det hele tatt. Hvorfor oppbevare et dysfunksjonelt våpen hjemme liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sant! I tillegg som om 9000 mann skulle kunne forsvare Oslo hvis det skulle bli krig. Først må de få tak i tennstempelet til AG3 så skal de forsvare Oslo. Som om det skulle bli angrep på Oslo med båt. Vi lever i en ny verden...

Skrevet

Hehe, nei, nå husker jeg ikke hva som sto i brevet som vi fikk for mange år siden, desverre. Først søkte han siviltjeneste, og fikk beskjed om at de kom til å ta ham inn så fort de hadde kapasitet (jeg antar det betyr ledig siviltjenestestilling eller noe sånt). Så gikk det noen år, og tvillingene ble født. Da de var rundt 2 fikk vi beskjed i posten om at de ikke hadde mulighet til å ta ham inn, hvorfor husker jeg ikke, og at han dermed ikke kom til å bli kalt inn senere heller. Jeg antar at det er grenser for hvor lenge de kan ha folk gående på gress slik som det der, og med kone og to barn var det kanskje ikke så fristende å slepe ham avgårde til siviltjeneste. Jeg er i hvert fall veldig takknemlig for det.

Skrevet

Ah, sånn sett! Tenkte han kanskje hadde klart å lure seg unna med noe, at når man f.eks er 3 barnspappa så har man ikke kapasitet nok til å samtidig være i siviltjenesten. Så øynet en liten mulighet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...