Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #26 Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor i all verden skal folk tenke på mennesker som feite ? spiller ingen rolle hvordan folk ser ut, men hvordan dem er som person. jeg er verken overvektig eller har noe dårlig utseende, men jeg har veldig dårlig selvtillit for det... alikevel når jeg hører folk som kritiserer andre for hvordan dem ser ut, så får jeg veldig vondt av det! Jeg gikk på kurs i fjor.. og da skulle vi beskrive hverandre (skrive på et tre, uten at vi visste hvem som skrev hva) med et ord.. jeg skrev at hun enne var vakker! jeg visste godt at hun var ensom, mye slit rundt livet, hadde ingen venner, travelt med ungene og mye annet.. og hun var da litt kraftig , og jeg vet at hun følte seg veldig liten.. men i mine øyne så var hun så vakker.... fordi hun var så omsorgsfull, så god og så snill... og det var akkurat det som gjorde henne vakker i mine øyne...! da vi gikk ut i pausen og tok en røyk, så lurte hun veldig på hvem i all verden var den som hadde skrevet vakker på henne,, og jeg fortalte at det var meg og hvorfor... hun begynte og gråte ga meg en klem og sa tusen takk... Viktig at man er god mot hverandre, trenger jo ikke noe annet eller med mindre noen er slemme mot oss, og da er det bedre å holde seg borte fra den personen totalt, så slipper man og være på dens nivå Hilsen en som aldri har blitt mobbet og heller aldri mobbet noen
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #27 Skrevet 27. mai 2008 Aaahhhhhh......ingen tar rollen min, Og overhode ikke noe kakespising her overhode. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå