Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Selv annser jeg tråder som er lagt inn om emne er konkrete spm og et vurderings spm som HI evt spør etter. Deretter fortsetter tråden med da følelsesmennesker som tar seg nær og freser til HI i tråden om idioti ting og faktisk hets. Så jeg lurer på hvem som mobber hvem her inne. Man er ikke et direkte offer siden man er feit, noen gjør seg til et offer!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Når folk spør om så dumme spørsmål som de har gjort i dag, så blir det jo sånn.. Tykk eller tynn, så skal man vel sees på som venlige folk vel. Man skal vel kunne få leve så normalt liv som man ønsker uten at noen skal komme å nekte dem ting.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Å mobbe feite er å si at de burde holde seg borte fra enkelte strender, som om de ikke var likeverdige andre mennesker! Jeg syns også at det er mobbing å beskylde et menneske for å ha et dårlig kosthold, uten at de vet noe om mennesket, evt sykdommer/medisiner som kan føre til overvekt. Man kan være grei mot alle, og bare la være å hetse noen i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Dumme spm? Fordi enkelte ser på det som dumt, så noen velger å være feit og andre velger å legge ut dumme tråder!! Poenget er at hovedtrådene begynner iIKKE med FEITE SKAL IKKE, eller jeg syntes feite ikke skal....!! Det starter med et spm og formulering om burde eller hva andre syntes!! Så kanskje man burde stille spmtegn ved evnen til enkelte som tolker trådene, for faen det er jo totalt umulig å legge inn noe om følelsesmessige tråder her før man blir hetset i hytt og gevær av da enkelte som faktisk gjør seg til et offer. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hvis du ikke vet hvamobbing er, synes jeg det er trist.. Å rakke ned på andre er generelt sett mobbing..Meninger om at overvektige ikke skal få ferdes på samme strand som andre, at de er ekle når de spiser, at de ikke bør få ta fly og hvis de skal de, må de betale det dobbelte, al overvektige foreldre nesten bør meldes til barnevernet fordi de ødelegger barna sine med usunn kost, osv osv.. Er ikke vanskelig å se at dte er mobbing.. Er enig i at mange kan gjøre seg selv til ofre. En er ikke offer før en selv tillater seg selv å være det! Det kan bli mye syting fra overvektige som mener de ikke har nubbesjans å gjøre noe med situasjonen sin.. Og JODA, jeg vet at det finnes mange som ikke kan det, men stort sett er det kun en kamp. En diiiger og vanskelig kamp, som det går an å vinne..Heldigvis..' Hilsen overvektig oppegående mamma.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Mobbe feite ved å si at de burde holde seg unna strender???? HVA startet tråden med og hvordan utvikler den seg? Hvem startet med å hetse her? At enkelte kan kaste dritt ut av kjeften fordi man føler seg truffet gjør en ikke mindre til en mobber!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Man har vel lov til å "forsvare" seg på en måte eller....?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tviler ikke på at du er oppegående her, men problemet her er at legger man ut en tråd om et vurderingspørsmål som Hva, burde og hva mener dere? Så kaster enkelte seg over med hets til HI før tråden har startet nesten, så jeg vet ikke helt hvem som ikke klarer å holde seg til saken her!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Men det er ikke en beskyldningstråd det handler om!! Men å forsvare seg ved å kalle enkelte HI som dum, hjerneskadd osv vil jeg ikke akkurat kalle forsvare!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Man kan jo ikke forvente annet når HI kommer med slike innlegg... Hva er det du ikke skjønner med det?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Klar, hva kan en forvente av de som sier de er så oppegående og hetser de som legger ut en tråd med ordet feit!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Hehee, det er rart at du kan si at det slett ikke er hets å spør hva andre mener om en ting. Det er jo hva de lurer på som er greia her.. Om noen hadde skrevet : Hva synes dere om at alle utvikligshemmede burde få ene egen strand på bevege seg på slik at de ikke menger seg med andre normale mennesker? Eller Hva synes dere om at alle med mørkere hudfarge ikke skal få lov til å fly samme fly som de med lys hudfarge? Det blir for dumt og det håper jeg du ser.. En legger føringer her med ordvalg som feit, ekkel osv osv.. Ordet diskriminering er nøkkelen her og da hjelper det ikke at en liksom formulerere seg med et spørsmål for "liksom" å høre hva andre mener om saken..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Utrolig godt du ikke sitter i politikken!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Nei hva kan en forvente? En kan nok ikke kalle seg oppegående når en skriver en uenig kommentar her på dib.. Hvor i all verden får du ordet "hets" fra? vet du hva det betyr?? men du har nok rett. Jeg er veldig enig med deg i det. Det er nok det best at jeg er det.. Ellers hetser jeg deg, jo!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Det hadde vært KRISE om du satt i politikken...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Ja det synes jeg også!!! Kunne aldri tenkt meg å være politiker, men det kunne kanskje du, hi?? Du hadde nok sklidd rett inn der..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 Desverre sitter det nok mange som meg der, nesten irriterende!! Forbanna stabeist er de politikerene, pågående, kommer med provoserende uttalelser som får enkelte til å fyre opp under så skjørtekanten spretter!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Haha, tror jeg ville holdt ut en dag jeg før jeg hadde blitt kastet på hode og ræva ut pga bruk at oppfilte negler og hoggtenner!! Passer best som ped.lærer jeg!! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #21 Skrevet 27. mai 2008 jaja, mener nå likevel du hadde sklidd inn med de ålene der jeg da, men det er kun basert på dine uttalelser i denne tråden.. Jeg er lærer jeg også.. En som prøver å lære mine elever at alle fortjener å bli behandlet med respekt.Uavhengig av alder, størrelse, hudfarge, legning, trossyn osv osv..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #22 Skrevet 27. mai 2008 Forresten så spiser jeg også kaker innimellom, og har noen ekstra kilo på låra, kanskje jeg skal ta meg nær av alle disse innleggene jeg også? HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #24 Skrevet 27. mai 2008 Svarte hvem faen anntyder å hetse meg til å være kake eter.... HI for faen!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 Åh, der var du ja!!!! Godt å se deg komme med brask og bram.. Var nesten så det ble litt hyggelig her nå når andre tok rollen din.. Nei, ingen som tror du spiser kaker. Du er altfor god til det!!! Bare gulrøtter og broccoli.. Ingen må tulle slik med HI!!! Han/hun får jo nesten hjerteinfarkt, her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå