Gjest Skrevet 26. mai 2008 #26 Skrevet 26. mai 2008 Jeg vokste opp på gård og der knerta vi både kattunger,høns og sauer om detmåtte til.Så det er vel ganske vanlig at man gjør det selv,selv om jeg personlig syns det er mest humant med ei sprøyte i blodåra.
Kirsebæra Skrevet 26. mai 2008 #27 Skrevet 26. mai 2008 OKEI!! Nå MÅ jeg bryte inn igjen. sterilisere katta så hun ikke blir uønsket gravid. hva om dette var første kullet? ikke alle som vet når en katt plutselig kan bli drektig. og hva er dyreplageri med å ta livet av en katt selv? svar meg, vær så snill? katten lider ikke, det går fort at katten vet ikke hva som skjer. Dyr er ikke dumme og skjønner at noe skjer når de kommer til dyrelegen. les noen av svarene over her, fra dem som har vært hos dyrlege med katt. jeg har, og det var en grusom opplevelse hvor katten kjempet imot døden. rett og slett.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #28 Skrevet 26. mai 2008 Min far gir de en boks leverpostei og plasserer en kule midt i hodet på de. Definitivt mindre trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå