Hildeks Skrevet 27. mai 2008 #26 Skrevet 27. mai 2008 Tårene mine triller og triller, vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, han er så utrolig uendelig nydelig. Det at du kommer inn her og oppdaterer oss, uansett hvor tøft det må være for deg, er helt utrolig! Stor respekt! Har fulgt dere i stillhet ganske lenge nå, og har blitt like rørt hver gang du skriver og oppdaterer oss. Når jeg nå ser på datteren min, kan jeg ikke i min villeste fantasi tenke meg hvordan det må vere å vere i dine sko akkurat nå og i den siste tiden, helt ufattelig trist! Kommer aldri til å glemme hverken deg Gøril eller Vesle Jesper, tror dere har berørt flere enn du tror! Mange klemmer sendes.
Bianca83 Skrevet 27. mai 2008 #27 Skrevet 27. mai 2008 Så ufattelig trist å lese. Vil bare få si at jeg tenker på dere og føler med dere. Ta vare på deres lille dyrebare skatt den tiden dere får ha sammen. Har sett på bildene og han er virkelig en sann hjerteknuser!Mange varme klemmer sendes dere
neutral Skrevet 27. mai 2008 #28 Skrevet 27. mai 2008 Kjære Gøril Jeg tenker på vakkerungen Jesper, deg og SA hver eneste bidige dag. Jeg håper dere får det aller beste ut av tiden der har foran dere. Situasjonen blir helt utenkelig for meg og det er helt umulig å forestille seg hva dere har gått gjennom det siste året. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er glad i dere og ønsker så inderlig det aller aller beste for dere alle tre. Ole sender Jespervennen sin og den vidunderlige mamman hans den varmeste klem... Mange klemmer
Lillevenn33 Skrevet 28. mai 2008 #29 Skrevet 28. mai 2008 Mange klemmer til dere! Jesper er virkelig en av de søteste ungene jeg har sett! Jeg blir så trist av å lese at det går så dårlig med han. Jeg kjøper Henne i juli og leser om dere. Ønsker dere lykke til i de tunge stundene og ikke minst at dere kan nyte han mens han er her. Han er et vakkert barn, så fin så fin han er!
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. mai 2008 #31 Skrevet 28. mai 2008 det er så ufattelig trist og urettferdig og jeg klarer ikke holde tilbake alle tårene. Jesper er en så nydelig gutt! Ord blir fattige... Nyt tiden og ta vare på hverandre. Stor stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå