Gøril og Jesper :) Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Nå har jeg ikke vært innom på evigheter, og tenkte jeg skulle oppdatere litt da jeg så jeg hadde fått så mange PM. Tusen takk for koselige meldinger!! Men, så er det så slitsomt å sitte å skrive hvordan det går, for ting snur på dagen. Eneste vi vet er at Jesper har en sykdom som rammer hjernen. En mitokondriesykdom mest sannsynlig. Han vil ikke leve lenge, for denne sykdommen gjør at han mister hjernevev, og det blir erstattet med væske. Ferdigheter forsvinner sakte, men sikkert. Den Jesper vi kjenner og er så glad i forsvinner for oss :-( Han har allerede mistet så mye, og kjenner jeg er så redd for å se han den dagen smilet og godlydene forsvinner. Den fineste blomsten vår, vil bare visne.. :-( Dette er fryktelig tungt, og jeg kjenner jeg blir sliten av å skulle skrive om det. Om dere kjøper dere bladet HENNE i Juli-måned, så er det en lang historie om Jesper og oss der, hvordan det er å leve et slikt liv.. Jeg håper dere vil kjøpe det, og lese, se bilder av skatten vår. Om noen orker å legge ut dette på småtroll 0-1 år, ass.befrukt og gravide slitere blir jeg veldig takknemlig. Det er så mange jeg skulle ha oppdatert hos, men det blir bare her denne gangen. Nå skal jeg kose med Jesper, så lenge vi får ha han hos oss!! Derfor vil dere neppe se noe mer av meg her inne på en stund, men tenkte i allefall at jeg ville oppdatere litt, siden jeg vet det er så mange som tenker på oss. Klem fra meg. Takk for støtte folkens.
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg mente å legge ut skravlesiden i stedet for småtroll... Går litt fort i svingene, beklager.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jeg klarer virkelig ikke å holde tårene tilbake når jeg leser innlegg fra dere. det at dere er så sterke er helt utrolig. veit ikke hva mere jeg skal si enn at vi tenker på dere hver eneste dag her inne. hold motet oppe og stå sammen i denne tunge tiden. selv om det må være forferdelig vanskelig. sender dere masse klemmer og varme tanker.
Legekjærringa Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Lagt det ut for deg, vennen. Masse gode tanker sendes til dere. Har fulgt dere siden vi var i terminklubben sammen....så det er kjempetøft å lese om dere da vi har barn i samme alder. Din lille engel har rørt mange hjerter. Ingen ord kan hjelpe deg, men rundt omkring sitter mange med dere i tankene. Jeg kan ikke la være å gråte når jeg tenker på dere. Kos deg masse med din vakre engel.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si.. Dette er fryktelig trist å lese, jeg har lyst å skrive noe til deg Gøril men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg sitter med tårer i øynene nå, jeg skjelver å har klump i halsen. Når jeg hører om sånt tenker jeg at enn om det hadde vært babyen min.. Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skulle klart det, men man må jo klare det, man har ikke noe valg. Du må være utrolig tøff, du føler deg sikkert ikke så tøff, men du ER det. Kos deg masse med gutten din, stå på får han!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 uff, begynner å gråte hver gang jeg. bare tanken på å ikke få beholde lille gullet sitt må være helt uutholdelig. føler med dere, og sender masse varme tanker til dere. kos dere sammen og nyt hver dag, ja hvert minutt!! stor og tårevåt klem
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har følgt med litt i deres historie....huff...kjenner jeg må gråte hver gang jeg ser for meg han lille Jesper med det stooore gliset hans... Vet ik hva jeg kan si...håper bare dere får utnyttet den siste tiden dere har med han best mulig....dere er utrolig sterke!!! *Stor varm klem fra meg*!! ;`)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Føler med dere og lille Jesper. For en utrolig nydelig liten gutt. Lykke til videre, føler ord blir tomme i sann en situasjon...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjenner tårene presser på når jeg leser dette.Har fulgt med på tråder om dere her. Må bare si at dere er utrolig tapper og jeg beundrer dere virkelig! Ord kan ikke forklare hva jeg føler. Håper dere får en utrolig fin tid sammen og jeg ønsker dere alt vel!<33
tiltiderensom Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har dessverre ikke fulgt dere hele veien, så måtte ta en titt på profilen din. For en skjønn gutt dere har! Det du skriver er utrolig sterkt å lese, kan ikke la vær å gråte... jeg føler virkelig med dere... Håper deres tid med Jesper blir fyllt med mange gode minner. Ønsker dere alt godt videre, dere er sterke.
Afrodite´71 Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Hjertet mitt blør for dere. Husk at ingenting er endelig og at vi alle er en del av den samme evigheten. Det som for oss ser ut til å visne, forflytter seg i stedet til en annen livsform og fortsetter å leve og skinne. Du har verdens vakreste gutt, Gøril. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si annet enn at jeg tenker på dere.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Dette er så ufattelig trist og urettferdig!! ((( Den søte gode gutten... Jeg sender dere masse gode varme tanker og en kjempe kos til lille søte vennen og styrketanker. Jeg finner ikke ord, det er bare så trist:o( Klem til dere
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 Utrolig trist å lese!=( Har fulgt med deg siden vi var på bim, og tenker på dere ofte! Kan ikke gjøre annet enn å sende varme klemmer.
line_n & sara Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 klemmer til Gøril og Jesper! du er ufattelig tøff, Gøril! og takk for oppdatering, alle her inne tenker så mye på dere.
Guri Malla har to små Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Dette er bare så ulidelig vondt å lese at jeg ikke har ord. Så på bildene av den herlige nydelige gutten din, sender dere all medfølelse, tårer og varme tanker.
yret Skrevet 27. mai 2008 #18 Skrevet 27. mai 2008 Alle gode tanker til dere. Dere har en nydelig gutt!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 Mine tanker er hos nydelige Jesper og de gode foreldrene hans i disse dager.. Dere aner ikke hvor mye dere har berørt meg. Jeg titter ofte på bildene og videoen av Jesper som jeg har fått, har spart på dem alle! Han er så skjønn at! Jeg vet heller ikke helt hva jeg skal si til dere, ord blir så fattige. Ingenting kan trøste eller lindre i den situasjonen dere er, jeg vet.. Men Jesper har gitt dere mye, og vil fortsette med det! Og han har inspirert mange, mer enn dere aner sikkert. Jeg håper dere klarer å kose dere nå i den tiden som er igjen, og få med dere de inntrykk og minner dere kan. De er gull verdt, og selv om de er vonde nå vil de gli over i bedre minner etter hvert. De 4 pappeskene med minner av diverse slag jeg har etter Mikael er mer verdt enn alt annet jeg eier. Mange klemmer til dere.
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 off. vet ikke hva eg skal si. gir dere en kjmep stor klem og tenker myye på dere! er umulig å halde tårene tilbake! Bladet skal eg kjøpe! ønsker dere alt godt og ta godt vare på hverandre! klemmer fra
Millerine Skrevet 27. mai 2008 #21 Skrevet 27. mai 2008 Historien deres har berør meg så sterkt. Dere har en fantastisk nydelig gutt. Jeg vil alltid tenke på dere og håpe det beste for dere. Masse lys og varme fra
du og jeg og vi to Skrevet 27. mai 2008 #22 Skrevet 27. mai 2008 Nå triller tårene. Jesper er en utrolig nydelig liten gutt, og jeg skal kjøpe HENNE og lese om deres sterke historie. Det er virkelig en tankevekker. Kos dere med gutten deres, og vit at vi er mange som tenker på dere. Jeg tenner et lys for dere, og ønsker dere alt, alt godt.
mizz25 Skrevet 27. mai 2008 #23 Skrevet 27. mai 2008 huff... nu skrik æ.... tænk masse på dokker.... klem!!!!!!!
Yrha Skrevet 27. mai 2008 #24 Skrevet 27. mai 2008 Stor klem til dere og nyt hvert øyeblikk framover! Dere er fantastiske!
May-juli07+mai09 Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 jeg har vært inne å sett bildene dine... og jeg vil bare si at dere har en utrolig nydelig gutt, et fantastisk smil !!!!! lykke til videre stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå