Gå til innhold

Noen fra Trondheim over 30?


anna-76

Anbefalte innlegg

Ja, det må du gjøre....Syns d e litt småskummelt selv, men gleder meg veldig til å bli møte dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hører jeg også hjemme. :)

 

Jeg er 31, og venter vårt andre barn i januar (termin 11.). Fra før har vi en godgutt på sju.

 

Skal sjekke kalenderen (og motet) og se om jeg får til å møte opp på treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv dere på under linken på BIM-treff slik at flere tørr å melde seg på... Nå ser det ut som at jeg skal sitte der alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg holder også til på Heimdal- kjekt om man klarer finne noen i nærheten også. Jeg er straks 31 og venter nummer 2. Storegutten vår er 3 år. Kanskje jeg skal tore å slenge med med på treff jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg får ikke til å skrive meg på under linken på BIM.treff....:-(..Men jeg kommer helt sikkert:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke på noe småteit her... Hvordan kjenner vi igjen hverandre? Går rundt og sjekker ut magene til damene vi møter der? :P

 

Neida, det går vel bra. Jeg kommer til å se litt småforvirra ut, tenker jeg. Med det været vi har i dag tipper jeg at jeg stiller i grønn kordfløyelskåpe. Hvis noen redder meg fra forvirringens tilværelse blir jeg glad. :)

 

Gleder meg til å treffe dere, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg og...skal se etter deg...jeg skal ha på meg rosa og grå stripete genser:-)

 

 

Elin:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Nå har det seg en gang sånn at jeg ikke blir 30 før en og en halv måned, men jeg vil gjerne være med i "klubben" om jeg får lov til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...