Gå til innhold

Noen fra Trondheim over 30?


anna-76

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er snart 32 år og venter mitt tredje barn i januar. Har termin 4.01.2009.

 

Lurte på om det er andre fra Trondheim her som også venter nummer 2 eller tre i januar?

 

Bor forresten på Byåsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er 36 og venter mitt første barn i januar. Bor foreløpig også på Byåsen, men er på utkikk etter ny bolig så vet ikke hvor det blir ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 34 år og venter nr 2 i januar. (Termindato 02.01.2009).

Bor også på Byåsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æ vente min første i midta tå januar. E 33 - bur foreløpig i Schønningsdalen, men er på husjakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal prøve å få til et treff etterhvert?

Er 31 år, har to gutter og bor på Byåsen, men er på husjakt. Regner med at vi blir på Byåsen hvis vi endelig finner et hus som er bra, og som vi har råd(!) til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år, har en liten sjarmis på ca 1 og ett halvt år. Bor litt utenfor Trondheim-men tenker på å flytte litt mer sentralt til neste sommer-trenger mer plass med 2 små:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er 33 år og venter mitt andre barn med termin 10 januar 2009:-) Bor også på byåsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange på Byåsen her :)

 

Jeg er gjerne med på treff - men vil nok vente til over sommerferien da jeg ikke har fortalt hele verden at jeg er gravid enda... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere fra Byåsen gitt ;) 73-modell her.

Jeg har så smått vent meg til tanken på at jeg/vi venter nr 2, etter en spontanabbort for et år siden. Kvalmen har meldt sin annkomst igjen, så nå går jeg ikke så langt unna do'en kan man trygt si... Men det roer seg vel litt etterhvert denne gangen også.

 

Lykke til alle sammen! Måtte vi få en sval og behagelig sommer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at vi er endel fra trondheim da:-) og fra byåsen:-) har ikke fortalt det til "hele verden" at jeg er gravid jeg heller ennå. Men det hadde nå vært arti å møttes en gang etter sommeren? Jeg er ihvertfall med på ett møte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Byåsen æ å......Bli 30 på lørdag....får æ bli me i klubben????He, he....hadd vert arti å møttes over sommerferien ja...:-) hadd en spntanabort for 7 mnd. siden....så det e spennende tider nu ja......fikk en blødning forje helg....dro på legevakta å fikk tatt ultralyd....alt vel heldigvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!...men sd vist sæ at æ ska ha tvillinga:-).................................Er ikke så kvalm...bare litt uvel om mårran og om kvelden....Håpe d går over t dæ snart da...må vær kjipt å ha det sånn ja:-(..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ å e førstegangsfødende....vente tvillinga...spennende tid nu ja....æ bor på sverresborg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er hjertlig velkommen;-)

Håper det går bra med deg og tvillingene-ikke fler dumme blødninger! Jeg har hørt at det alltid pleier å ordne seg til det beste for snille jenter... Har kanskje ikke vært så snill jeg siden jeg er ekstremt kvalm fra morgen til kveld...;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sommeren er på hell, magen vokser og det kunne jo vært artig å truffet noen av dere etterhvert :) Noen flere som er med på et 30+treff i løpet av august?

 

Har forresten kjøpt oss hus i Jaksobslia - noen andre som bor på den siden av byen??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov for en malviking til å gi seg med også?

 

Jeg er 34 (35 om et par-tre uker), og venter min første 2. januar.... sånn ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 33 årog venter mitt tredje barn i slutten av januar. Jeg bor i Klæbu, og er gjerne med på treff! :-) Terminen er 27. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bra for meg.

Vi får sette det opp som BIM-treff.

 

Hva med Tavern på Sverresborg - det er jo veldig mange fra Byåsen her?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres artig ut med treff, men selv er jeg opptatt den kvelden. En element man kanskje bør ta med i planlegginga er hvordan lokalene er. Har man bekkenløsning kan selv 3-4 trappetrinn være en utfordring... Jeg vet det bruker være BIM-treff på Egon i Midtbyen, men der utelukkes jeg, pga bekkenløsninga... Husker ikke hvordan det er på Tavern, men det kan dere evt finne ut til neste treff ;)

 

Tenk for en gjeng vi blir da utover januar og februar...! Noe sier meg at her blir det mulig å få selskap på trilleturer!! Og det tror jeg nok jeg trenger - sofagris som jeg er.... *rødme* Gleder meg allerede jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut med Tavern, så kan vi jo møtes en annen plass neste gang:-) Kan du sette det opp som BIM-treff???(vet ikke helt hvordan jeg gjør d jeg....)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt på om super-siri har mulighet til å legge d inn

som BIM-treff?????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...