Gjest Skrevet 28. mai 2008 #26 Skrevet 28. mai 2008 Vet det her er snakk om prisen på bleiene, men jeg vil tilføye at tøybleiene er mye større og klumpete på barnet. Har et barn i barnehagen som bruker det. Da barnet begynte så det ut som det satt i spagat på gulvet(bleien presset bena ut til siden). Dette hemmet motorikken veldig mye, men har ikke gjort noe med benstillingen da. I tilegg har barnet ikke mindre sår rumpe enn de som bruker papirbleier.
Kaisa_9513 Skrevet 28. mai 2008 #27 Skrevet 28. mai 2008 Jeg brukte tøy bleier med førstemann.. Skulle være skikkelig ordentlig og gjøre alt rett med den første liksom. Men jeg angret bittert etterhvert. Det ble så mye styr at det ikke var morsomt lengere. det var liksom så liten tid til kos igjen, alt handlet om å vaske de pokkers bleiene. Så jeg fant ut at jeg skulle begynne med papir bleier etter ca 3 mnd og jeg fikk en ny start liksom. Det var mye enklere og mere tid til kos og lek. Samtidig som jeg kunne konsentrere meg om å få til ammingen skikkelig. Med nr 2 brukte jeg papir fra dag en og det samme vil jeg nå med 3. All ære til de som klare å holde ut med tøy, det var iallefall ikke så enkelt som det jeg så for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå