Gå til innhold

Hahaha....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm...? Vet du så lite om presseetikk i landet at du ikke tror det som er sitert er korrekt sitert? Muligens feilsiterer foreldrene sin datter, men jeg tror neppe Aftenposten feilsiterer foreldrene. Ikke i en slik sak - det ville de ikke våget. De ville blitt dømt i NFU umiddelbart!

Jeg vet ikke hva du bruker med hell. Jeg sa bare at dersom du bruker det med hell så flott. Men noen gjør det ikke så bra.

14-åringen kom fra en familie der faren var syk i mange år (lungekreft pga asbest-arbeid) og moren døde da gutten var bare 3 år. Han var nok forsømt, ja. Han stakk av fra skolen like før faren døde. Det var selvsagt foreldrenes skyld. Og gutten burde jo uansett tatt ansvar, synes du ikke.

Du virker iskald overfor andres sjebner. Jeg misliker når folk ikke klarer å se annet enn sitt eget lille lykkeunivers. Jeg håper for din skyld du aldri må oppleve at dine barn farer vill, for du ville aldri klare å leve med skammen. Du ville jo trodd det var din skyld. Skulle jeg tro?

Takk for deg, ja. Jeg synes ikke du er verdt takken, men du om det. Ego-babe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PFU

Skrevet

Han var den flinkeste av guttene på skolen. Han var snill og god. Han kom fra en "bra familie" og bodde i et "godt" nabolag.

Men problemer hadde han kanskje. F.eks. med å bli godtatt som "tøff nok". Det er ikke like lett for en skolenerd, vet du.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Mamman sto hjemme å baka boller mens en 13 åring som var skoleflink og ikke borte i noe annet tull ble tilbudt narkotika å døde av det? Høres brutalt ut... Det er farlig å dømme noen etter det som man hører i media. Du skriver at det er forklaringen til jentene du sikter til. Men hvor har du fått greie på det? Har dem sagt det til deg? Eller har du hørt det gjennom media? Så lenge det ikke er bevist at det er deres skyld, syntes jeg det er drøyt å ha slike holdninger. Det er nå min mening...

Skrevet

Ja, den forklaringa stinker lang vei.... Synes det er rart at de i det hele tatt gjorde dette (hvis de er skyldige, da....) i et land med så strenge narko-straffer. Hvor dum/ desperat er du da? Og til og med med en 2-åring med på reisen? Da fatter du virkelig ikke hvor grusomt narkotika og alle konsekvensene av det er.

Hvis de er skyldige, må de gjerne sitte 20 år i Boliviansk fengsel for min del. Er enig med HI at det er en grusom forbrytelse med mulige store ringvirkninger.

Moralen er: Med mindre du har lyst til å tilbringe x antall tiår i et råttent fengsel, hold deg på matta! Skaff deg en jobb og tipp Lotto!

Skrevet

I mine øyne og særlig i dette tilfellet:

Du er SKYLDIG inntil motsatt er bevist!!!

Selvsagt visste de hva de gjorde.

HVEM i all verden drar på FERIE (!) til narkohovedstad NR 1 i en alder av 17-21 år (og i tilllegg dra med barnet sitt på 2 år).

Og ingen visste at de var der, for jentene hadde sagt de skulle til Spania.... Ja, ja - kjipt for de!

Skrevet

Enig med mamma til 3 søte jg!!!

lås dem inn.....svina!!

Skrevet

Selvfølgelig er de skyldige! Håper de får som fortjent.

Skrevet

De som har opplevd på nært hold hvor mye skade narkotiske stoffer kan gjøre på ungdom dømmer like lett i narkotikasaker som dem som har små barn dømmer noen i en incestsak.

Hvor mange her har IKKE dømt Fritzl i Østerrike (han som stengte inne datteren sin og barna de fikk sammen)? Rekk opp hånden. Han er ikke dømt av noen jurie...

Media fremstiller saker på sin måte, det er riktig, men noen saker er opplagte. Dette er en av dem. For å forklare litt hvor alvorlig 22 år er:

Man kan si mye om strafferammene i landet. Det at man får mange års fengsel for relativt små narkotikaforbrytelser mens voldtektsmenn får kun noen måneder om de er så uheldige å bli dømt er f.eks. merkelig. Men det vitner om en ting, nemlig at politi og juridiske myndigheter mener narkotikahandel er meget farligere enn hva noen her inne later til å synes.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Blir så lei meg av å se dere omtrent gosser dere over at disse jentene sitter fanget i Bolivia.

Skrevet

jeg tror heller ikke noe på forklaringen til jentene. og heldigvis så får 2 åringen komme hjem.

for meg så kan de gjerne sitte mange år borti der ja hvis de blir funnet skyldig!

Skrevet

Jeg skulle selvsagt ønsket at de jentene aldri hadde smuglet, men når de først velger å bli kriminelle - å tjene penger på andre menneskers ulykke - ja da jubler jeg for at de blir tatt. Måtte alle forbrytere ende sine kriminelle dager på samme måte.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Backer HI her, denne saken stinker... Får vondt i meg av å tenke på den lille 2 åringen. Skjønner ikke hva sånne mennesker tenker - så grusomt ego, idiotisk og ONDT gjort å dra et barn inn i skitten der. Nei, fuck drugs!!!!!!! Alle typer, fra den "snille" hasjen til den dødelige heroinen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...