Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror jeg også vil på ferie til et annet kontinent for å kjøpe meg 11 shabby treningsbager som veier 2 kg for mye, smøre dem alle inn med kaffe og slenge dem i tre store plastkofferter uten at det er noe annet i koffertene. Og så, hvis jeg blir tatt med 22 kg kokain - dvs. nesten 100000 brukerdoser - nok til å feste hver dag året rundt i nesten 300 år - så vil jeg si at jeg ikke visste noe. Joda, jommen sa jeg smør. Får håpe de må sitte og råtne i Boliviansk rotte-fengsel i minst 20 år. JÆVLA SVIN!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 stakars stakars deg som tror på alt du får servert av avisene.. uskyldig inntil dømt vet du..
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Halloooo....??? Du kan da ikke mene at du tror på forklaringen til jentene? INGEN dra til utlandet for å kjøpe seg en haug Adidas-bager som de fyller opp koffertene sine med, og INGEN klarer å overse 22 kg i 11 tomme bager. Det er helt umulig, og det er historien foreldrene til den ene forteller at datteren deres har servert dem. Tror du på historien? De er kriminelle. Hvorfor gi dem noe sympati? Fordi de er kvinner? Hvis tre menn hadde blitt tatt på samme måten, med en 2-årig datter på armen hva ville man sagt da? Dette lukter så inn i h.... Og jeg er ingen novise når det gjelder narko-miljø. Tro meg - dette er kriminelle jævler og vi skal være glad de ikke klarte å få med seg all dritten til landet. Vi har mer enn nok fra før. PS. Jeg har venner som har sittet i fengsel i utlandet i 12 år nå pga narkotika, og det for mye mindre enn 22 kg.
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Dette uttaler foreldrene til den ene jenta som er arrester: "- Til oss har hun fortalt at hun er blitt lurt trill rundt. Hun kjøpte et par bager av merket Adidas. En av dem hadde hun tenkt å gi i gave til søsteren, forteller familien. (...) Ifølge 18-åringen skal bagene aldri ha vært pakket ut. Plasten satt fortsatt på. På bunnen av bagene, etter å ha kuttet dem opp med kniv, fant politiet pulver, noe lillesandjenta også så. Men hun stiller seg uforstående til hvordan pulveret har havnet der." (Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2440860.ece) Som dere ALLE bør forstå, så klarer man ikke å overse 22 kg. Det er like mye som en 7-8-åring veier. Om noen hadde lagt en 7-åring i koffertene deres, tror dere ikke dere ville kjent det på vekten, spesielt om dere trodde alt kofferten inneholdt var tomme Adidas-bager? INGEN kan tro på den historien. Absolutt ingen. Den er rent oppspinn fra dumme narko-høners side. De ønsket nok å tjene noen millioner raskt. Gateverdien på stoffet er på nesten 100 millioner kroner. Nok til at ingen av damene noen sinne ville trenge å løfte en finger igjen. Tro meg - de fortjener å sitte i fengsel. Lenge.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 du må jo være skrudd i hodet stakars. jeg sa ikke noe om hva jeg trodde, bare at loven sier at man er uskyldig til man faktisk er dømt.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Uff, du har det ikke så lett du? Noen forlatt deg til fordel for en kolaplantasje?
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 Selvsagt er man ikke det. Man er uskyldig juridisk sett, men moralsk er man skyldig det øyeblikket man beslutter å utføre en kriminell handling. Du kan da ikke mene at folk er uskyldige i drap fordi om de ikke er dømt? Hva med voldtektsforbrytere? Bare 1 av 100 som voldtar blir dømt. Er de 99 andre uskyldige? Og hva med dem som smugler narkotika og aldri blir tatt? Er de uskyldige? Moral over lov. Disse damene er skyldige i mine øyne, og forbrytelsen deres er svært grov. 22 kg er MYE.
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2008 Er det meg du mener eller hun andre? Hvis den var myntet mot meg, så nei. Men jeg har mistet to venner til narko-svineriet, DØDE. Pga. damer som de tre som er arrestert nå. Jeg har ingen sympati. Og å dra barnet sitt med på noe sånt synes jeg er til å spy av. Fy f....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 herrejesus, som sagt du er skrudd i hodet..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 så det er langere og kurerer sin skyld at vennene dine er døde? når skal man begynne å ta ansvar for eget liv tro?!!! det er nidar sin skyld at jeg har stor rumpe!!!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Synes det stinker av den forklaringa deres jeg og...... Beklager assa, men hvorfor skal en kjøpe 11 adidasbager for det første? og hvorfor skal en gni de inn med kaffe da?? ihvertfall om en skal gi de bort!!?? Som sagt, hadde det vært 3-4 kg som hadde blitt stappa i en av koffertene så hadde det vært mer troverdig, men 22.5 er ganske markant altså!!!
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2008 Du må gjerne forklare hvorfor du mener det. I mine øyne virker det som om du ikke helt vet hva du argumenterer mot, så du velger å slenge dritt mot meg istedenfor å holde deg til sak. Har du ikke argumenter, så innrøm det istedenfor å slenge ut personfornærmelser. Jeg har ikke fornærmet deg noen gang, Stinky.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Herrefred. Trist at du har mistet venner. Det er ikke jentene i Bolivia sin skyld.
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2008 Du tror vel at 13-14-åringer klarer å forstå hva som er farlig og hva som ikke er farlig? Hva med 14-åringer som er fete. Er det også deres skyld? Dette er folk som kun tenker på penger, og de bryr seg ikke et sekund om at barn (ja, man er et barn når man er 13) kjøper harde narkotiske stoffer. Det er faktisk svært få som blir narkomane i voksen alder. For da forstår man. Før den tid tror man at man er udødelig. Å selge til hvem som helst for å bli millionær - på bekostning av unge mennesker, det er ondskap. Det handler ikke om å ta ansvar for eget liv når man er et barn.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 vel, jeg synes du er skrudd fordi du skriver som du har bevis på at de er skyldige. vet du hvor mange som blir forhåndsdømt pga media. om man har begått forbrytelsen eller ikke er helt uvesentlig så lenge man ikke er dømt. ja, kanskje man har gjort det men så lenge man ikke er dømt i retten enda så kan ingen komme å si at man faktisk har gjort det.... du har ingen argumenter selv. du bare gulper opp hva media skriver og dine stakkars døde venner som jeg synes burde ta ansvar for eget liv og ikke lempe det over på tilgangen av narkotika. de fleste av oss greier å enten begrense oss eller holde oss unna ting som kan ta livet av oss selv med stor tilgang.. du skriver som ei kaklende høne som ønsker mest mulig oppmerksomhet, uansett om det er for å hejje på østblokkland i gp eller for å hejje på politiet i bolivia. du rakker jo selv ned på noen med hi-innlegget dit. du aner jo ikke hva som har skjedd og svelger tabloidpressens agn som om det skulle vært ostepopp.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Hva har jentene i bolivia med dette å gjøre?
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 altså, hvilken skyld har de i dine venners død?
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. mai 2008 Nei, det er ikke deres skyld, for mine venner døde før disse ble født omtrent. Men de ville garantert fått liv på samvittigheten om de hadde kommet seg til Norge med 100.000 brukerdoser kokain. Og du skal heller ikke se bort ifra at disse har smuglet før. Man får ikke tak i SÅ mye kokain uten å kjenne miljøet. Disse "jentene" har muligens liv på samvittigheten allerede. UNGE liv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 ja, jeg sa jo det..det er nidar sin skyld at jeg har stor rumpe..jeg ble nemlig lurt da jeg var 13 år til å tro at sjokolade var bra for meg.. de aller fleste 13åringer jeg vet om er fornuftig nok til å holde seg unna narkotika, og med litt sunn fornuft så greier de å begrense inntaket av sjokolade også.. hvor var foreldrene til disse 13åringene som ble narkomane forresten? *peke finger*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #20 Skrevet 24. mai 2008 hm, kokain er forøvrig et mote-dop som de fleste brukere ikke dør av.. de fleste dør av en skudd av heroin....
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har to venner som er døde pga narkotika. Han ene døde på 13-årsdagen sin, da han fikk et skudd heroin av en "snill" langer i bursdagsgave. Han hadde, så vidt jeg vet, aldri rotet seg bort i noe sånt før. Jeg tror ikke engang han rørte alkohol. Det er langere og smuglere som står bak hans dødsfall. Han var naboen min. Han andre levde i 2 år på gata fra han var 14 til han var 16, og frøs ihjel en vinternatt da han sov i containerhavnen i Oslo. Han gikk i klassen min fra 1. til han forsvant en dag i 7. klasse. Det er mange slike skjebner, men du har kanskje ikke visst om dem? Snakk med politi, og forstå. Om du selv bruker kokain med "hell", så flott. Da er du selv skyldig og ansvarlig ettersom du er over 18 år gammel. Men kom ikke her og legg skylden på de to jeg har mistet, for de var barn og forsto ikke hva de risikerte. Og nei, jeg har ikke svelget tabloid-pressens agn. Jeg siterte faktisk foreldrene til den ene jenta og jenta selv. Du mener kanskje hun legger ut agn?
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 24. mai 2008 Nabogutten min skulle ha bursdagsfest da han ble borte på vei hjem fra skolen. Moren sto hjemme og bakte boller til ham. Hun var vel skyld i at han døde, tror du ikke? Det var i alle fall ikke han snille mannen som ga ham bursdagsgodter? Når det gjelder Nidar, så er det vel mere grunner til å skylde på foreldre? Jeg vil tro det er de som "langet" til DEG da du var yngre? Synes ikke det heller er ansvarlig jeg, og sier ikke nei takk til de nye reglene som er kommet på sukkerholdige varer. Det er til og med snakk om å gjøre sjokolade og godteri ULOVLIG i den nederste halvannen meteren i butikk. Nettopp for å hindre at barn har sukker-produkter midt i glaningen. Tenk det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #23 Skrevet 24. mai 2008 og sitatet kom ikke fra pressen? du har kanskje selv ring familien for å skjelle de ut? å få et skudd herion i 13årgave er vel ikke helt vanlig vil jeg tro, og jeg hadde iallefall mer vett enn det når jeg var 13 år. og nå beviste du akkurat at det er foreldre som ikke har tatt ansvar ang 14åringen.... og forøvrig så beviste du at du er fullstendig skrudd i hodet når du greier å få ut av innleggene mine at jeg kanskje bruker kokain med hell. takk for meg..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mai 2008 #24 Skrevet 24. mai 2008 jeg tror ikke oppegående 13åringer uten noen problemer bare tar et skudd heroin nej. og ja, nettopp..jeg peker heller finger på mine foreldre om jeg skal beskylde noen for rumpa mi, enn nidar. du har tydlig vis ikke hang til ironi i det hele tatt.
Mamma til tre søte Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 24. mai 2008 Som jeg sa - de har ingen skyld i mine venners død. Men til forskjell fra flere av dere småberter, så bryr jeg meg om flere enn de som er nærmest. Dere er så navlebeskuende at det stinker av dere. Bryr dere dere virkelig mer om råtne kriminelle enn om alle dem som vil kunne ta skade av det de driver med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå