Gå til innhold

Noen tanker om navn på barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi liker også de litt mer "trauste", gamle navenene. her blir det nok Runa el. Johanne hvis det blir ¨jente. Øyvind kanskje, hvis det blir gutt. Er ikke så veldig fan av det navnet, men det blir da oppkalling etter mannen min sin kjære bestefar. Vi får se...

Bra vi ikke alle like da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg skulle brukt navnet Lars, og hatt ett mellomnavn , ville jeg enten hatt Lars henrik , eller Lars Kristian :o)

Skrevet

Jeg er helt enig - det er alt for mange Mathias allerede... Jeg har vært innom alle navnetrådene jeg har sett her inne for å få inspirasjon da jeg syns det er så vanskelig å velge navn, men i nesten alle trådene er det Celina, Mathea, Maximilian, Leon osv som foreslås. Kjedelig!

Det fineste navnet til Lars er Eirik, syns jeg.

Lars Eirik - kjempefint og lett å si. Lykke til med valget!

Skrevet

Hei! Så sant så sant, helt enig med deg. Lars Kåre er et veldig fint navn synes jeg:)

Skrevet

Om vi får gutt skal han hete Haakon. Etter bestefaren til sambo'n. Syns det er fint med litt gode "gamle" jeg. Syns det er mange fine "moderne" navn oxo. Men smaken er som baken som alle vet...:-)

Skrevet

Lars Henrik er kjempefint! En av mine favoritter hvis vi får gutt..

Skrevet

Helt enig med dere.

Vår forrige skulle hete Hannah eller Emma, men det ble en Kristian...

Nå er jeg veldig glad for at det ikke ble en jente med ett av de navna, "alle" som heter det nå...

Så nå vurderer vi Hedda og Sondre, men er så usikker....

Synst det er kjempe vanskelig å skulle bestemme seg for navn....

Skrevet

Jeg synes Lars er et fint navn...vurderte det til Christoffer, men så er jeg så fæl til å bruke det i tøysekallenavn som: KaffeLars, KlatreLars, TøyseLars, PrompeLars osv i det lange og breie - så det blei rett og slett litt feil her, hehe =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...