Gå til innhold

Hvor mange venniner har dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en venninnegjeng 10-12 stk som møtes fast 1 gang i mnd, så blir d fester, litt besøk og byturer utenom det. Har 8-10 venninner utenom den gjengen. Kan snakke om alt med dem alle, stoler på dem alle, men det går mye tid til hus, hjem og jobb, så skulle gjerne hatt mer tid til å holde kontakten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har du to mer enn meg!!

har bekjente, og sambos venner, men ingen jeg kan kalle mine venner. Hadde ei, men hu flytta for noen år sia, og har mindre og mindre kontakt

Skrevet

3 bestevenninner og 2 bestekompiser....Oppvokst med alle bortsett fra han ene kompisen, han traff jeg for snart 3 år siden, og han er nå min samboer, og pappaen til min kommende sønn:)

Skrevet

Vi har en "indre sirkel", der er vi 7 jenter, vi er vel bestevenner alle 7, vi har kjendt hverandre i mange år, siden barneskolen og ungdomsskolen og vi er veldig masse sammen alle 7. men utenom så har jeg venniner fra viderergående og folkehøyskole, å pluss et par av de jentene som er sammen med kompiser av samboeren min;) Så ja jeg har en del venniner, noe jeg er glad for;) Men jeg er også hyper sosial og elsker å værre sammen med andre;)

Skrevet

Jeg har mange men kun ei jeg kan fortelle ALT til!!

Skrevet

Mine venner er litt spredd ;)

6 venninner i en gjeng i en by jeg bodde i før.

3 i en annen gjeng, annen by.

Her jeg bor nå har jeg 7 venninner som ikke er felles venner med hverandre. Og så har jeg en kompisgjeng her på ca 10 gutter. Også gjengen til kjæresten min da.

Og alle enkeltvennene rundt om som jeg egentlig ikke møter så ofte og ikke er så gode venner med, men som er koselige å ha :)

Elsker å være sosial og får aldri nok venner! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...