Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Føler meg venneløs.. flytte tre ganger i barndommen så har aldri fått noen virkelig gode vennskap, de jeg var venn med på barneskolen,ungdomskolen og vgs har jeg ikke kontakt med.. Har ei vennine og det er det.. Åså ei til som har barn på min sin alder med det er litt alderforskjell på oss 2! Ser nabodama her har masse venniner som kommer på besøk ofte..hmm... er jeg den eneste som er viggo venneløs?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 vi er en jentegjeng på 14 stk.. men det er mangen som er "venneløse", men du har da to venner, selv om det er aldersforskjell så har jo det INGENTING å si..
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 jeg har ett par gode venninder fra folkehøyskolen, men de er lokalisert litt rundt om i landet. tillegg har jeg ett par-tre stykker her hjemme (hvor gode de er, er jo en annen ting..) men jeg syns det går greit.. hvis det hjelper er min kjære min beste "venninde"
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 jeg har 4 i en gjeng, 3 i en annen også et par venninner som jeg ikke har felles venner med. Dette er de nærmeste, men har også andre jeg treffer jevnlig
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har kun to. Syns det er vanskelig å holde kontakten med mange samtidig.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har 3 gode, men det er hver for seg, vi er ikke en "gjeng". Ellers så er det jo venninnenes vennninner!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Huff, vanskelig spørsmål... Har stor omgangskrets, men vet ikke hvor mange som er "venninner", og hvor mange som er "bekjente" eller hva jeg skal kalle det... Hva betegnes som en venninne egentlig?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 "Godt" d ik bare e meg.. Etter eg fikk unger er det liksom ingen som tar kontakt lenger:/ Sambo jobber som oftest vekke i vekene, så er aleine stort sett kvar veke og noken helge. Flytta en del da eg var ybgre, så har ingen plass som er "heime" heller..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har ganske mange venninner og enda flere bekjente.. Men få av disse er nære venninner som jeg har besøk av jevnlig. Jeg er "bare" 22 år og har flyttet tilbake til hit jeg vokste opp. Et ganske lite sted hvor alle kjenner alle innenfor samme aldersgruppe. Det forklarer noe av grunnen til min relativt store venninnegjeng. Du er aldeles ikke viggo venneløs.. To venninner er mer enn ingen, og alder har ingenting å si. Kvalitet fremfor kvantitet vet du
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er 21 og bor på hjemplassen min, men har heller ikke kontakt med de jeg gikk på skole med. Da var vi en stooor vennegjeng med omkring 25 bestevenner av begge kjønn. Så en relativt brå overgang, får en si. Plutselig en dag begynte jeg en annen skole enn dem, og da er det gjort! Jeg og samboeren min er vel fortsatt med i en vennegjeng, men vi møtes ikke så ofte. Så jeg har venner, men jeg har egentlig ikke tid til dem! Og så har jeg ei god venninne utenom dette, men hun er proff håndballspiller, student og nyforelska = lite tid til overs! Så antall venner er jo ikke alltid noen god indikator på om det er "lov" til å føle seg ensom. Reellt sett har jeg kun èn venn, og det er kjæresten min. Han er den eneste jeg forteller alle hemmeligheter til, og den eneste jeg aldri blir lei av. Men ensomheten kommer innimellom likevel.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har en veldig stor venninnegjeng. 30 av dem som jeg ganske så ofte møter alene. Cirka 20 igjen som jeg en sjelden gang møter alene, men oftest bare som en samlet gjeng. Og langt flere som er mer bekjente enn venninner. Har også en god del kamerater. Er heldig som har mange venninner egentlig. Det er 7 av dem som er ordentlig gode!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 til deg anonym som spurte hvor jeg HI bor, bor i bærum.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har 3 veldig nære venninner og 8 gode venninner. Alle disse har jeg "sanket" de siste 13 årene (jeg er 33). Holder ikke kontakt med noen av dem jeg vokste opp sammen med da vi alle har flyttet og vokst fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #18 Skrevet 24. mai 2008 Har flere vennine gjenger jeg da. 6 jenter som henger sammen fra barneskolen/ungdomskolen - ukentlig 4 jenter fra vidregående - ukentlig 6 jenter fra folkehøyskolen - møtes 4 ganger i året 4 kollegaer - drikker rødvin 1 gang i mnd + Kammerater av samboer med damer som jeg har blitt gode venner med.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 Pluss 4 jenter som studerte sammen - møtes ca 1 gang i mnd
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #20 Skrevet 24. mai 2008 Her jeg bor har jeg 2 nære venninner, og flere venninner som jeg er litt venninne med visst du forstår. Jeg har også ei veldig god nær venninne som bor 2t fra meg da, men ser henne ikke så ofte, pluss 1 venninne til som jeg var nær da jeg bodde der. Men hun enen har jeg enda nær vennsakp med. Jeg har ikke tid å ha så mange nære venninner, derfor blir det flere jeg har litt kontakt med, og få jeg er masse sammen med. Å det trivest jeg med.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Ulike kretser her; 4 i en gjeng 4 i en annen fra studie 3 fra gjenget til mannen min 1 fra barneskolen 3 fra vgs. 1 ny fra BIM;-) 2 fra senere tid
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #22 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har 2-3 venninner:) Det går litt i perioder hvor mye jeg snakker med dem. Det blir også som regel over telefon( utenom 1 som er nabo), for jeg er alene med barn og kommer meg dermed ikke så lett ut av huset.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #23 Skrevet 24. mai 2008 mange "bekjente" over hele landet grunnet 3 år på internatskole, 1 beste-bestevenninne, en veldig god venninne fra BIM! og flere bekjente fra babytreffene selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #24 Skrevet 24. mai 2008 Helt ærlig så har jeg ei som er VENINNE. Men hun bor et stykke unna, så det er ikke hver uke vi treffes... Ellers har jeg vel 4-5 venninner som jeg kan besøke...men det er ganske sjelden det blir noe av. De beste vennene mine, er to guttevenner av typen min. Men det blir jo stort sett i helgene over noen glass vin at vi treffes. Savner venner ja! Men jeg har sosial angst, og bruker desverre veldig lang tid på å slippe noen innpå meg...: /
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #25 Skrevet 24. mai 2008 Når jeg tenker meg om så hadde jeg litt venner, men de renner ikke ned døren for å si det slik! Men har iallefall 3 gode uten barn(fra skole og idrett), 2 gode som har barn i samme alder (fra skole og idrett) Så har vi en gjeng med 15 stk ca som er venner, men ikke bestiser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå