Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 "jeg er skremt over at du har barn" e.l. Noen kalte noen andre en fitte eller megge eller hva det var på et annet innlegg, og da kommer det selvsagt en supermamma, sikkert førstegangs på rundt 19 år, som tror alle foreldre er perfekte foreldre som aldri spiser sukker og aldri banner og bare bruker tøybleier og Reima og alltid har det strøkent hjemme og sier "ÅÅÅ, jeg blir så skremt over at sånne som deg som sier stygge ord skal oppdra et barn.... huff og huff, hvordan skal dette gå???" Hahahaha, det er så dumt, at... i den virkelige verden både banner og drikker vi, men vi klarer jo å oppdra våre barn på en helt ypperlig måte likevel!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Eller at de fleste anbefaler sterkt noen å kontakte BARNEVERNET hvis de har hørt mye gråting fra naboleiligheten de siste dagene.. Eller sett en mamma dra barnet etter seg fra lekeparken.. Eller latt et lite barn spise en pommes frites.. Eller legger seg sammen med barnet på kvelden.. Eller sitter bak sammen med barnet når de kjører bil.. Eller en sprekker og blir sint på barnet. Eller at nabobarnet er skitten i tøyet, og har vært det de siste gangene de har sett det... Grøss...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Da skulle man nesten meldt en eller fler bekymringer hver dag. He he.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Haha, er helt enig med deg. Skjønner ikke hvorfor man skal være en dårlig mor og at man ikke skal være i stand til å oppdra et barn om man kaller noen for en "fittekjærring" her inne, på et anonym-forum. Ler like mye hver gang jeg ser en sånn dum fjott si noe så tåplig. "Og du skal liksom være en mor? Skam deg!".
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 ..........ikke noe særlig bedre du som rakker ned på unge mødre..... ...sitat: sikkert førstegangs på rundt 19 år...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 hva? er man dårlig mor om man legger seg med barnet og sitter i baksetet sammen med barnet? oh my, call 911 eller barnevernet! Jeg er herved en dårlig mor!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Jeg så ikke det som¨å rakke ned på noen. Men unge folk har jo ikke så mye livserfaring.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror oppriktig ikke det er de på 19 som er førstegangs som sier slik som ..."og du skal være mor" "skam deg!!". Den "generasjonen" vet jo iallefall at det bannes rundt omkring!! Høres mer ut som ei alt for ordentlig dame/jente som tror verden er svart og hvit! Det er foresten en latterlig ting å si, så enig med deg der HI ang det! Selv kan jeg også banne (har ikke gjort det her inne enda,men det trengs vel heller ikke:)) men jeg banner jo ikke uansett foran barna mine!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Å, ja har du ikke lagt merke til det??? Hvis man legger seg med barnet er skaper en uttrygg barn og skaper en "unaturlig" situasjon for barnet.. Dette er nesten ensbetydende med å forme en kommende konemishandler.. Sitter du bak med barnet i bil, gjør du det en bjørnetjeneste og det kommer helt sikkert til å bli både narkoman og kriminell..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Haha, ler hver gang noen sier "skam deg" til et voksent menneske her inne, jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Der absolutt dummeste jeg hører her inne er "måtte bare få lufte meg anngående samboeren min", "hadde jeg rett til å bli sint på han når han sa det til meg?", slike innlegg er det en hel haug av hver eneste dag. trenger de verkeligen et nettforum til å si dem: jepp du har en idiotisk mann!!!!??? Blir faktisk irritert over damer som velger å få barn med slike duster som bare er opptatt av seg selv og som driter i dama og ungene!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Anonym 11:28 Da hører vel du til kategorien som har perfekt mann (eller ingen mann) og som aldri trenger å lufte noe... så fint for deg og gratulerer. Skal si fra til Guiness.....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 jeg har faktisk en fantastisk mann som deltar i all husarbeid og som tar seg av barna, uten å måtte mase og kjefte og ikke forlanger han aleneferie heller eller fri på 17 mai!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Hei, HI her... Mener ikke å rakke ned på unge førstegangsmødre, men poenget mitt var at når man er ung og ikke har barn, eller venter sitt første, så har man nok en visjon om hvordan familielivet skal være. Tror ikke alle vet hvor tungt det kan være å være forelder. Man ser for seg at alt skal være perfekt, ungen gråter ikke, typen hjelper mye til, det finnes ikke noe som heter kolikk og husarbeid tar man selvsagt når man er våknet etter en lang hvil når barnet fremdeles sover. Når man er eldre, med barn eller ei, vet man at sånn er det absolutt ikke! Ungene hyler som faen, huset ser ut som et bombet horehus, gubben jobber overtid og søvn er noe man ikke har hatt siden man gikk på skolen...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 men hele poenget om de som legger ut div innlegg om mennene sine, vet at vi ikke har peiling om hvordan hverdagen derees faktiskk er. Dama kan fort vri litt på sannheten fordi vi her inne verken kjenner henne eller mannen hennes. Men etter alle innleggene om uduglige mannfolk som det har vært her er det jo lett å miste all tiltro til mannfolk. for det virker ikke akurat som om standaren er særlig høy!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 "Når man er eldre, med barn eller ei, vet man at sånn er det absolutt ikke! Ungene hyler som faen, huset ser ut som et bombet horehus, gubben jobber overtid og søvn er noe man ikke har hatt siden man gikk på skolen..." Ble sittende å humre nå - trodde jeg var den eneste som passet til den "beskrivelsen", så enten har du vært på besøk her, eller så må det finnes noen som meg der ute
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #18 Skrevet 24. mai 2008 Hehehe... sånn er det iallefall her, så da er vi to!! Men må legge til at jeg er veldig enig i anonym over her, det virker som om standaren på menn er lav her, ja. Føler meg enda heldigere som har min da, han er virkelig flink til det meste når han er hjemme!! Kanskje det bare virker som om alle har udugelige menn fordi vi er lite flinke til å skryte av de, men klage, det kan vi... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 Til 09.26 Du må nok bare melde meg med en gang.. Uff, er jeg virkelig en såå dårlig mpr som gir ungen min pommes fritt?? Uff å uff =D Full skjerpings
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #20 Skrevet 24. mai 2008 Haha,nei melder nok ingen til barnevernet jeg. I hvert fall ikke pga en pommes frites, men pass deg for moralvokterne på dib.. Ingen slår dem!!! Klart du ikke er en dårlig mamma av og gi barnet pommes frites innimellom.. I såfall er vi to!! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Fittekjerring, surfitte og lignende tiltalelser er jævlig smakløse. Greit å bli sinna, men spar meg for sånne forbanna fjortissuttrykk!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #23 Skrevet 24. mai 2008 bann i vei, se hvor stolt du blir da ungen roper fittekjærring til barnehagetanten fordi hun sier at nå er det noen andre sin tur på trehjulsykkelen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #24 Skrevet 24. mai 2008 Nei, hallo i luken... Jeg mener ikke at vi/jeg banner til barna mine. Om jeg skulle kalle en annen voksen for fitte, så har det ingenting med barna mine sin oppdragelse. Man snakker på en måte til voksne og på en annen måte til barn. Og når det er sagt, bruker jeg ikke det ordet ofte, men det forekommer og jeg sier faen, helvete og masse andre ukristelige ord. Men ikke til ungene... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #25 Skrevet 24. mai 2008 huff da.. jeg må jaggu være 19 år å førstegangsmor jeg da. Banner, det gjør jeg, men ikke forann ungene. å kalle noen for fittekjærring er fullt mulig om man er 19 eller 30. er ikke slik at når man krysser en grense på 23 så blir man så forstandig at en aldri banner, aldri sier noe stygt til andre,ikke gir pommes frites til barnet og slike ting. synes det blir litt på kanten å si at det bare er unge mødre som sier stygge ord til de andre her inne, å argumentet om at det er fordi de har lite livserfaring holder i allefall ikke .hva faan har det med livserfaring å gjøre? nei.. "skam dere" hahaha.. måtte bare. ei på 30 kan være helt korka i hodet hu også, mens en 19 årning kan være ansvarsfull å moden nok til barn. tro meg, jeg kjenner flere på 30 som aldri skulle hatt barn, og flere på 20 som er kjempe flinke med barna sine=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå