Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #26 Skrevet 23. mai 2008 syntes kanskje utvalget av stander kunne vært bedre, men jeg fikk med en god del hjem uten å bruke så mye penger. masse prøver.=) forskjellige såper, mam smokk, bleier, 3 youghurt med en sånn søt liten boks til å ha den i, kjempesmart å sende med ibarnehagesekken, body, solhatter, badeballer, våtservietter, munnskyld, en ganske så kul T-skjorte til 2 åringen, bøker om graviditet og fødsel, babypakke hos babyverden.no, tørekerull med en ganske så smart "veske" som den lå i. greit å ha i bilen på tur, tannkrem, boks til å oppbevare våtservietter i, bok, album til baby, rangle, baneand, refleks, bind, chicco smokk, prøve på solkrem. det var det jeg husket i farten som jeg fikk med gratis. handlet litt småttere også. bla annet bleiebøtte som kostet 99kr. bare refilen til nyfødt koster jo 89kr så det ble jo et billig kjøp siden det følger med refil i bøtta.
Den lille prinsesse Skrevet 23. mai 2008 #27 Skrevet 23. mai 2008 Jeg synes ikke det er noe spesielt stort å få med vareprøver med masse reklame på. Det går som regel i søppla når vi kommer hjem, og ting med stort reklametrykk på er bare forferdelig styggt. Men er man førstegangsforeldre så er det endel nytteprodukter å få med seg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mai 2008 #28 Skrevet 23. mai 2008 Bleier får man alltid bruk for, små såper og tannkremtuber til reise og en stor rulll tørkepapir er jo iallefall ikke søppel! Skjønner ikke helt hvilken messe du har vært på, "Den lille prinsesse"... Jeg plåser i om disse småsåpene har "stygg reklame" den skal jo bare ligge i toalettmappen uansett... hehe Men noen er vel fine på det... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå