Gå til innhold

Horible priser på Foreldre&Barn messa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på denne messa idag, vi skulle ta litt å spise. 20 kr for en miniatyr kopp med kaffe, 28 for en muffins og 35 kr for en halvliter brus.. En dame med en liten jente som delte bord med oss betalte 150 kr for 2 pølser i lompe og 2 flasker drikke..

Virker nesten som de spekulerer i at det ikke er noen andre alternativer der; ikke kan man ta med seg noe og sitte ned, det er heller ingen andre sitteplasser (mulig det er et annet sted i lokalet), de som kommer er ofte avhengig av å spise (små barn, gravide etc) og okalet ligger jo så uti gokk at det ikke er noe annet i nærheten.

Ikke tok de kort heller, de 2 idiotene bak disken sa det ikke var teknisk mulig; merkelig da at de fleste andre standsene tok kort..

Ble veldig skuffet over dette, det ødela mye av opplevelsen min av messen. Ikke det at jeg forventet så mye da, det er jo en ren salgsmesse hvor de skal pushe alt mulig til folk, men likevel..

Uansett ville bare advare de som evt skal i løpet av helgen; ta med et eple i veska eller noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Særlig drikke er jo sykt å betale 35 kr for. Heldigvis hadde jeg tatt med meg noe og så var brusen faktisk 10 kr billigere i automaten. Handler nok på kiwi på vei inn i morgen også hehehe

Fant du noe fint da?

Skrevet

Vi så dessverre den automaten på vei ut...

Ja jeg fant 3 fine plagg; en grønn hel dress med kort erm; motiv flodhest fra IdaT, en hel dress med kort erm med ugler på (gave fra mormor siden hun liker ugler hehe) og en body med "mammagutt" og en med "pappagutt" fra memini.

Ble også en vognparasoll, en sånn babyfeeder (den netting posen) og et pent lyseblått helseteppe!

Vurderte endel ullklær; lillegutt liker ullfleece produktene til Nøstebarn, men bedre å se an til høsten rent størrelsemessig sett.

Utenom det fikk vi mye prøver, det er jo veldig kjekt. Særlig bleier og grøt siden det er neste trinn. Vi var 2 stk og gutta våre er 3 mnd (født med 11 timers mellomrom hehe).

Det eneste jeg savnet var leker for barn; hadde jo vært genialt om en butikk som Riktige Leker hadde vært der. Ville gjerne kjøpt noen som kunne fremmet motorikk og sånt, f.eks skwish etc.

Skrevet

Var du innom og hilste på meg da? Enig i at det er mye klær.... alle lekene vi skulle selge står fast i tollen:(

Skrevet

Hva er prisen for å komme inn? Vi skal i morra..

Skrevet

Jeg var også der idag, syntes det vadr dårligere der i år enn de andre årene.Syntes mye av det var til full pris, i fjor var det mer tilbud.Syntes ikke jeg fikk så mye prøver heller i forhold til de andre årene.Maten var kjempedyr, spiste en tallerken med lasagne til 149kr.Syntes det er drøy pris da det koster 150 kr for å komme inn.

Skrevet

lotp.. æsj og bæsj at jeg jobber hele helgen om ikke skulle jeg kommet innom å tafset litt på varene dine. ;p

Skrevet

Det koster 150 kr å komme inn.. Jeg skrev en mail til F&B om dette med maten, jeg ble så forferdet at jeg kunne ikke "let it go" hehe. Der skrev jeg også at kanskje neste år kunne de hatt et tilbud til alle abonnenter; kjøp billett på forhånd og få rabatt!

Hvilken stand var du på Leader of the pack? Så kjipt at dere ikke fikk lekene i tide da :( Herlig med byråkratiet sånn sett..

Skrevet

jaaaaaaaaaaaa det hadde jo vært stas. "Hei jeg er stinky" hehehe:)

Skrevet

Jeg hilste så vidt på deg LOTP, hehe!

Fikk handlet endel klær til eldste, var der med en venninne og skal tilbake i morgen slik at eldste kan være litt med på barneaktivitene.

Ellers fikk vi ikke så mange prøver, og synes det var lite utstillere. Fant ikke Luca-Shop blant annet. Synes det var litt lite tilbud der, så ble ikke så mye shopping av annet stæsj enn barnehageklær til eldste.

Kjøpte ny vogn... Phil & Ted ...mannen ble så imponert av den, så da ble den med hjem.

Skrevet

150 kr pr person??? Barn da???

Skrevet

ååååå så artig:) Tenker på alle dib damene jeg når det er så mange potensielle på 1 sted hehehe. Har ikke sjekket noen av de andre standene så vet ikke hva som er av tilbud egentlig. Jeg var på en av de nærmest døren....barneparadis. Kanskje du kjøpte bodyene hos meg:) Det siste her var til HI.

Luca er nesten nederst på samme rekke hvis du skjønner hvor jeg mener.

Skrevet

Jeg var også der i dag. De feiret 5år??? I år var messa verst av alle. Skulle kjøpe fashionbag der, men neida verken rudo eller fru lyng har teutonia produkter.

De hadde jo lekebutikk der, fischer price og læringsverksted + par andre med slike ute leker og tuneller og puteleker.

Luca shop var ikke langt fra bokklubbensbarn. Maten var sinnsyk dyr, veninna mi måtte betale 150kr for en brent lasagne. Jeg kjøpte meg bare kjøttkaker med potetmos, mosen var bra, men kjøttkakene var ekstremt salte.

Fikk kjøpt ny bilstol til eldstemann da, men det var jo ikke det jeg skulle ha der.

Skrevet

Koster det 150 kr for å komme inn??

Skrevet

Barn under 3 år er gratis, men over det er det vel halv pris tror jeg;

du kan se her

http://www.foreldreogbarnfestivalen.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

LOTP; dessverre var det ikke der jeg kjøpte de, men jeg har handlet hos deg før via nett!! Det er såååå mye fint i butikken din altså! Er veldig glad i den minneboksen i tre med bilde og avtrykk foran.

Hehe må innrømmet jeg stusset veldig når jeg så en boblebad stand der..Det er vel ikke det jeg tenkte mest på å kjøpe på ei sånn messe egentlig.

Skrevet

Ble det ny vogn "den lille prinsesse"?;)

Skrevet

Men er man flink til å sanke prøver får man MYE igjen for pengene!!

Skrevet

Hva slags prøver da?

Skrevet

Ingangsprisen er jo absolutt IKKE dyr i forhold til hva man får, men mat osv er jo alltid sinnsykt dyrt sånne steder så det kan lønne seg å spise godt før man drar og så bare kjøpe drikke mens man er der :) så får man heller dra når man begynner å bli sulten eller ha matpause i bilen rett og slett.

Når vi var på disney live ole brum betalte jeg 70-80 kr for to små tamme cola :-S

Skrevet

De fleste standene deler ut gratis produkter... Bare å fiske og spørre.. er du gravid får du en liten bleiepakke hos Libero, og hos pampers får du bleieprøver, hos Torky får du en pakke tørkerull, tannkrem får man, såper osv osv!

Skrevet

eller feks på sirkus der det koster 35 kr for en liten boks cola som de har kjøpt brettevis av i sverige eller andre billige land. hehe.

Skrevet

Synes det er generelt dyrt for å få lov til å handle. Havner jo på 7-800kr for en familie med mat. Så mye tilbud er det da virkelig ikke.

Skrevet

Det kommer jo veldig an på, de har endel underholdning og sånt for barn, noen foredrag etc, så om man virkelig bruker alt messa kan tilby så er det kanskje ikke så gærnt. I tillegg er det endel tilbud på større babyting, så for de gravide er det nok mye å spare.

Kunne sikkert sittet i bilen og spist, men vi tenkte rett og slett ikke på at vi burde hatt med matpakke :) Når de tar 25 kr for en rull med Toffo, da er det noe grunnleggende galt et sted.

Skrevet

Det var ikke så innmari mye tilbud, og for dere som kanskje skal på søndag så er det kanskje ikke så mye å hente. Flere av utstillerene hadde gått tom for enkelte ting og størrelser allerede idag.

Ang. mat, så ta med hjemmefra !!

Mannen og jenta mi på 2 år kom etter jobb og barnehage. Jenta ble stor fornøyd når hun fikk youghurt på Litago standen, og drikke på en annen stand. Hehe!! Hun syntes det var stas og få de smaksprøvene de ga ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...