Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg hadde satsa på kebabmage, nei. Spar grøssa dine, du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er, utenom Taki kanskje, eneste stedet jeg får tak i mer chili i kveld:p

Er forøvrig ittno gæli med baben derfra asså, det var mer tanke på bab i seg selv! Hehe.. (liker ikke)

Skrevet

Lagra litt fort der...

Trives godt med det selv også, selv om jeg tydeligvis har blitt litt mindre hyggelig av meg ved nickbyttet. Står vel på sitt vis til nick'et.

Du har ikke forsøkt deg på en tur til føden, og fått sjekka hvordan det står til?

Skrevet

Sender deg fødestøv, rier, vannavgang og en fantastisk fin fødsel. Huff husker hvordan det var,i kveld er det 9 mnd siden vannet mitt gikk... Var sååååå sinnsykt lei på slutten... men fy flate for et kick jeg fikk når vannet gikk. Herlig følelse:) Håper du kommer igang snart,krysser fingrene:)

Skrevet

Har visstnok 50 dager igjen! Gleder meg litt til jeg er på høygravid status, for da føles det ikke like jævelig å være dritsvær og ha vondt over alt! Nye vondten er knærne... tåler helt klart ikke at jeg veier så mye.

Men det blir vel fort 62 dager da... Molait har sagt at jeg skal føde tre dager over termin så jeg heier litt på henne!

Uansett så synes jeg du skal kreve hyppige kontroller... ting kan skje på overtid også... og vil jo heie litt på mensterminen din.

Hurra for mann som har friiiiiiii!

Skrevet

Nei, har ikke det egentlig... Har time hos legen igjen 28, men håper liksom å ikke "rekke" den, og hun hadde heller ikke tro på at jeg skulle komme tilbake neste uke.

Synes du har blitt mer spenstig med nytt nick ja, før var du jo bare snill;) Hehe..

Skrevet

Kveldsåpen Kiwi eller Ica? Kiwi her er åpen til elleve og har jalapenos på glass..

Skrevet

Se film om fødselen!

Jeg lånte en sånn film som jeg og en venninde og bf så. 4 timer etter at den var færdig var kalvinga igang! Er overbevist om at de var pga filmen!

Skrevet

Håper legen din har rett! Og at mensterminen din er riktig- da skjer det nok veldig raskt. Lørdagsbarn er fine greier, har en feeling på at det starter nå straks jeg.

Spenstigere ja, og jeg har det morsommere nå:-) Selv om jeg ble litt upopulær her i dag, som i tilfellet med den lilla elefanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...