Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 I dag er det fredag 23. mai. Du går nå i 40. svangerskapsuke... Need I say more?! *grrrrr*
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Fød da, for pokker! Garanterer føding om du legger innpå med chili. Jeg fødte neste sjøl under hjemmeeksamen nå i uka, etter et usedvanlg høyt inntak av jalapenos, og jeg er ikke preggers engang. Hiv inn, skyll etter med melk (det døyver styrken best).
Anne-B. Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Du.. plutselig en dag gikk jeg inn i 43.. Jeg vet AKKURAT hva du mener. Men nå er det ikke lenge igjen, vet du.
PAVEEL Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 vet hvordan du har det... gikk selv 14 dager over med førstemann. måtte settes i gang!!! var så lei at jeg mista trua på at det var noe baby inni der.... slapp av, nyt siste tiden. ungen kommer ikke uansett før den vil ut el evt blir jagd ut av jordmødrene... for en ting er sikkert tillab:-) den kommer:-)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Hei du, magen, hører du hva luten sier?!? (har forøvrig spist chili og hvitløk til den store premien til middag i dag, og gubben kommer faktisk hjem i kveld. Vurderer om han skal utnyttes...) *klage klage*
blond Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hvilken prøvelse det må være: både fysisk og psykisk. Hold ut, press ut.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Gikk 10 dager over sist, gjør jeg det nå DØR jeg, det er jeg sikker på Jeg er ihht menstermin 11 dager over i dag jeg. Jordmor er bare ikke heeelt enig med meg:(
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Huff. Men gikk du over første gang, og det gjorde du, så er det vel bare å leite frem det som kan oppdrives av tålmodighet. Ei venninne av meg gikk lengre over for hvert barn- 17 dager med andremann...ei anna fikk første 7-8 dager over, 18 dager over med andre mann og er nå på overtid med tredje....Ja, det var jo riktig oppmuntrende.... Gikk selv over tiden med begge mine, så jeg hvordan du har det og du har min fulle sympati! Med andremann nektet jeg å snakke med noen utenom mannen min de siste to ukene- virkelig nekta. Du får kjøre innpå med samtlige tips som fins: Hot mat, kanel, rødvin, brystvortestimulering og avslutte med sex:-))) *klem*
mamamaren Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Grrr glefs fres! Kjenner igjen den. Det var det verste med hele svangerskapet. For min del hjalp det ikke med trøstende ord, så jeg skal gjøre det som hjalp for meg: glefse med! GRRRR!
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Sorry, as... men sympati får du ikke før neste uke! Nekter å gi sympati til folk som har tenkt å føde før termin. Men du kan få en liten klem da... en litt så kjapp og mutt en!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Bra, du skal ha i deg så mye chili at det svir i alle ender, da blir det liv, serru!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Kanelen tok jeg til lunsj. (ferske skllingsboller på Shell:p), sterk mat til middag, og nå venter jeg på at gubbekreket skal komme hjem og fikse resten, inkl den vinen, for det har jeg hatt lyst på i mange mnd, og vin fiksa action for meg sist! *håpe håpe* Men lengre overtid for hver unge?! Da skal jeg hvertfall ikke ha fler! For DET vil jeg ikke... Og ja, det med å snakke med andre, gud bedre som de maser! De er jo mer utålmodige enn meg, og DET er slitsomt det. Takke meg til bestemor som bare kikka på meg og sa; neh du er ikke svær nok ennå...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Sessa; spørs om man er enig med meg eller jordmor det. Ihht menstermin er jeg 11 dager overtid nemlig. Og ihht jordmor tok jeg testen med kryss på over ei uke før jeg i det heletatt pulte:p Så jeg føler meg veldig lite enig med henne ass..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Heia bestemor:-) Gleder meg til å kunne gratulere med vel overstått! Lykke til!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #17 Skrevet 23. mai 2008 Stinelille; vi ender sikkert med å føde på likt, jeg er envighet på overtid og du litt før termin:p Hehe...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 *grøss* Det hørtes ut som jeg må bestille kebab fra sjappa borti gata! *dobbeltgrøss*
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #19 Skrevet 23. mai 2008 Liker forøvrig veldig godt det nye nicket ditt ass, (selv om det ikke er SÅÅÅ nytt lengre)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #21 Skrevet 23. mai 2008 MANDAAAAAAAAAAG! Tar gjerne mandag, men så treig som jeg er betyr jo det at NOE må begynne å skje alt i dag;) hihi... (bestemor har forøvrig vanna blomster i dag igjen og nå har jeg også fått nelliker!)
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mai 2008 #22 Skrevet 23. mai 2008 Hehe, deilig med jm som vet bedre enn deg når du har pult da! Okda! Så skal du få litt sympati... (hadde mens og ul termin på samme dag sist og fødte 12 dager over termin og denne gangen vet jeg ikke egentlig når mens termin er). Bytta nick da jeg gikk over terminen til ...glemt å føde. Føles faen meg sånn på slutten altså. Mulig du får mannen til å være litt hjemme hvis du frister med ekstreme mengder pulings, for å få i gang det hele!!! Ellers så er det noen vinduer her du kan komme og vaske. Ville kanskje mast meg til litt ekstra oppfølging nå på slutten pga avviket på terminene. Og dra på føden for hver minste ting! Til slutt blir de sikkert lei og drar ungen ut!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #24 Skrevet 23. mai 2008 Hehe, drar ungen ut ja:p Nå vil jeg jo helst IKKE bli igangsatt denne gangen, fikk jo drypp så det susa etter sist:( Ittno moro. Jeg var tilab *dritlei* i 3 uker sist, for jeg eier jo ikke tålmodighet i det heletatt. Men sist var i det minste avviket i termin MYE mindre. Og jeg vet jo at jeg kommer fra en familie med overtidsgjengere. Er liksom bare sånn hos oss:p Og, tru det eller ei, mannen har faktisk (hold deg fast nå, det måtte jeg) 3 dager fri til uka! 3 HELE dager, inkl netter og alt! It`s fucking amazing:p Hihi... Hvor lenge har du egentlig igjen forresten?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #25 Skrevet 23. mai 2008 Selv om jeg har litt vanskelig for å innrømme det til tider, det gjør jeg også (du leste kommentaren hennes oppi her? "neh, du er ikke svær nok" faktisk... Hehe... Rare damen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå