Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testomanen har tatt en CB digital i dag...

Der sto det GRAVID!!! :)

Jeg har ikke noe problem med å bli gravid da i alle fall, sien jeg har blitt gravid i 1pp alle tre gangene jeg har vært gravid...

Skal prøve å glemme at jeg er gravid til jeg er over i 2. tri nå... mistet 2 ganger i 1. tri og det var tøft. Frykten for å miste demper litt gleden ved positiv test...

Lykke til alle sammen!

Kommer til å bytte nich til ennairaM83 nå og befinner meg i 1. tri.

Gratulerer til alle som følger meg dit og lykke til alle dere som skal teste!

Ønsker alle sammen masse babylykke og håper vi ikke sees her igjen på en stund, men at jeg ser dere alle i 1. tri!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke testet i dag jeg.

Trodde jeg hadde en liggende, men det var visst feil.

er på dag 29 nå, så tror jeg kanskje venter til i morgen jeg.

Får se, skal kjøpe test i dag i hvertfall.

Gratulerer så mye til deg Prøver igjen.

Håper vi sees inne på 1.tri snart:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt når jeg egentlig kan vente ikm/tanta jeg. Jeg hadde el den 12/13 mai, så jeg antok at jeg skulle ha ikm/tr idag. Men negativ test, fra billigtester, til morgen i dag. Det jeg synes er litt rart er at på fredagsmorgen så fikk jeg et svakt, svakt, svakt pluss på cb. Det kan jo være at jeg blingset på meg en pluss, men har jo heller ikke sett tanta.. Leste at tantas ankomst kan befinne seg mellom 10-16 dpo, uten at det er uvanlig, så kan jo være at jeg har ikm/tr på onsdag istedet. Jeg får jo bare ta tiden til hjelp antar jeg.

Har veldige stikkinger i magen idag, og det pleier jeg ikke å ha, men likevel. Kan jo bare håpe på det beste :)

Og gratulerer så masse til dere som har fått spirer!! :D:D

Skrevet

Ble i hvertfall ikke noen spire på meg denne mnd.

Testa negativt tidligere i dag, og nå har mensen så vidt begynt å melde sin ankomst. Så da går jeg over i pp2.

Det positive er at jeg da har funnet ut at jeg har en syklus på ca 29 dager, nå går jeg til innkjøp av eggløsningstester, så får vi se hva som skjer neste mnd.

Skrevet

Da har jeg bestillt 2 cb fra billig tester. Og skal teste på ny når de kommer (om tre dager regner jeg med), dersom tr ikke har kommet da.

Lager en ny tråd for oss som skal teste 29. mai.

(Meliah henger du deg på eller?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...