Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre tråden har blitt så lang, så jeg ville lage en ny en til oss som fikk negativ test i dag, men likevel ikke har fått TR.

Jeg har hatt mensmurringer til og fra i en liten uke nå, men ingen tante er kommet. Etter at jeg sluttet med prev i jula så har syklusene vært ganske stabile på 28 dager, men plutselig sist pp var den bare på 26 dager. Kanskje den har rotet seg litt bort nå da, siden jeg tenker så mye på dette?

Uansett så skal det testes på ny på mandag dersom TR ikke kommer iløpet av helgen.

Og i kveld skal jeg til og med på fest. Vet at det er en mulighet for at jeg er gravid, men jeg kommer til å drikke litt likevel. Sikkert mange som ikke syns noe om dette, men jeg vil ikke stoppe opp å leve selv om vi prøver å bli gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, en ny tråd for meg! Hehe..

Syns du skal kose deg i kveld jeg NewMom, for som du sier kan man ikke stoppe å leve selv om man prøver! Behøver jo ikke å drikke deg snydens lissom:) Tror jeg skal ta meg noen øl selv jeg:)

Skal egentlig ikke teste før mandage igjen, men lurer litt på om jeg klarer å holde meg hele helga jeg...Er litt redd for at tr dukker opp i morgen egentlig, føles litt som forrige syklus. Men det er jo bare å vente å se da!

Skrevet

Kos dere i kveld, begge to :o)

Blir spennende å se hvem av oss som kan hoppe over i 1. tri etter den 26. ...

Skrevet

Hiver meg på her i stedet jeg.

Tror kanskje den 26. er mer riktig for meg, så sant ikke TR har meldt sin ankomst i løpet av helgen.

Sitter her nå småkvalm og vondt i magen, men ikke pga gravidsymptomer, men fordi jeg har spist altformye is og kaker på jobben.

har felleslunsj med kos på fredagene og i dag hadde jeg med meg kake i tillegg. Sambo har bursdag i dag, og siden jeg alikevel var i gang med å bake, laget jeg liksågodt en kake til jobben også.

Vet ikke om jeg orker mer kake i dag...hehehe og vi som får gjester.

Ser frem til å slappe av senere i kveld med et glass martini asti og en røyk...fyfyfy:)

Skrevet

mmmmm..... røyk.....

har vært røyk fri i snart to uker nå, men fordømt like lyst op røyk! Vet bare at det blir så vanskelig å slutte igjen om jeg koser meg litt i helgen... men har lyst... (røyket over 20 om dagen til jeg plutselig en dag bråslutta)

Skrevet

Jeg er sosialrøyker.

Røyker aldri alene, og det blir maks 2-3 stykker i løpet av en lørdagskveld hjemme.

men når jeg er på fest, går det fort en 20 pakkning på en kveld.

Har ikke røkt fast på over 2 år, men synes det er kos å ta en røyk på trappa sammen med naboen etter at ungene er lagt.

Det er noe jeg kommer til å unne meg frem til jeg eventuelt finner ut om jeg er gravid, da er det helt stopp sånn som sist.

Skrevet

Du har forresten vært kjempeflink da, fra å røyke så mye til å slutte helt.

*stolt av deg*

Skrevet

Takk! :)

*stoltavmegselvog* :)

Skrevet

Ja, det bær du virkelig være.

Røyk er søren meg fort vanedannende.

Er ikke lenge jeg har holdt på med den røyken på trappen, men kjenner at jeg gleder meg til den hver dag.

Er min måte å slappe av litt og ha 5 min for meg selv etter at snuppa har lagt seg og før jeg må begynne på ryddingen hjemme

Skrevet

Da er jeg pyntet og klar. Sitter og venter på skyss.

Vi skal tilbringe kvelden/natten i et naust uten do, så jeg har lagt bindet på plass i trusa i tilfelle rottefelle. Kjenner lit

murringer nå, så det hadde vært typisk om TR kom mens jeg var på fest.

Kommer ikke til å ta den helt ut nei, men jeg har med meg ei flaske baileys og kommer til å drikke litt av den.

Nyt fredagskvelden, og så snakkes vi i morgen!

Skrevet

NewMom: hadde du det koslig i går?

Tok meg en tynn drink jeg, og ble mer svimmel enn noen gang denne uken...hehehe tåler visst veldig lite for tiden.

Og så ble det desverre 4 røyk da, pleier å bli litt mer røyk enn planlagt når jeg blir full:(

Så nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet.

Fortsatt ingen tegn på TR, men er ganske sikker på at IKM er i morgen, har pleid å ha sykluser på 28 dager tidligere, og siden siste Tr var 27.april, skal vel IKM bli rundt 25 om jeg ikke tar helt feil, og da burde jo egentlig cb digital vist positiv i går hvis det er noe i magen, sant???

Går egentlig bare og venter på mens nå, men blir testing om den ikke har kommet innen mandag morgen ja.

Skrevet

Hei!

Ja det var kjempe koselig, vi gikk hjem som to av de siste gjestne kl 4 :)

Ble godt på en snurr, men jeg har ikke dårlig samvittighet selv om TR ikke er her enda. For jeg syns vi skal unne oss slik innimellom, og jeg har ikke vært på fest siden i oktober (!) så det skulle ikke så mye til for meg heller.

Er veldig spent på om TR kommer, i dag har jeg murringer i magen - men jeg tror det har en annen årsak enn mensen eller graviditet ;)

Nå skinner sola, jr er hos sine besteforeldre enda og jeg sitter på verandaen med laptopen på fanget og bare nyter livet!

Skrevet

I morgen er det ny testing! Dersom ikke TR kommer i dag da, kjennes virkelig slik ut!

Jeg har harde og ømme bryst og er skikkelig tung i magen slik jeg bruker å være før TR. Så jeg tror så absolutt at den komme riløpet av dagen.

Dette er dag 28, så det hadde ikke vært så rart heller. For jeg har som oftest syklus på 28 dager, men de to siste har vært på 26 dager.

Lykke til til oss alle!

Skrevet

Hei hei.

Har ikke vært her inne noe særlig fordi jeg er midt i en eksamen. Jeg satt meg i går på den andre listen over de som skal teste 26 mai. Men klarte ikke dy meg i dag til morgenen siden jeg hadde kjøpt to CB digital på tilbud og tok en test.....OG DEN VAR POSITIV!!!!!!!!!! kom GRAVID opp gitt. Hadde absolutt ikke regnet med det, da det er hvertfall 4 dager til IKM men den var nå det altså. Tok en liten gledes dans for meg selv på badet:) hehe. Samboeren var ute med jobben i går så jeg har lagt frem en liten body som det står I LOVE DAD på og en bambse som har en t-skjorte som det står vedens beste pappa og testen. Jeg må reise før han står opp så han blir sikkert overrasket:)

Men samtidig nå merker jeg at redselen for at det skal gå galt igjen kommer, blir liksom VELDIG glad da jeg ikke regnet med at det ville gå på første forsøk igjen ette SA, så blir sikker ennå mer lei meg om det går galt igjen:( noenmed erfaringer. Sjansen er vel kanskje mindre for at det går galt to ganger på rad???? huff håper hvertfall....

Skrevet

heisann

slenger meg på her jeg:)

jeg skal teste den 26 mai:) grue gleder meg:/

håper jeg er gravid;))) men har mensmurring idag...tung i magen.

hatt svake murringer i 2 dager. men alt dette hadde jeg forrige gang når det viste seg at jeg er gravid. så jeg veit at håpet er ikke ute selv om du har aldeles så mye mensmurringer. det er jo også et tegn på graviditet:)

Forrige gang testa jeg dagen etter IKM og da viste den positiv. Men denne gangen er jeg mer usikker på syklusen...om den er på 26 dager eller 28 dager. Før hadde jeg 28 dager. men de 2 siste mnd har den vært på 26 dager..så nå har jeg regnet utfra 28 dager..så jeg er mer sikker..er på dag 26 i syklusen nå og ingen mensen foreløpig.

Håper det går bra for dere også:))) vi får støtte hverandre:O)

LYKKE TIL OG HOLD OSS OPPDATERT

Skrevet

Gratulerer Kathrine! Hyggelig med positiv test! Det er veldig mange her inne osm har blitt gravide i mai!

Jeg vet ikke hva sjansene dine er, men jeg går ut ifra at de er på lik linje med alle andre som ikke har mistet før. Uansett masse lykke til!

Her har ikke TR komet enda, men jeg er fortsatt skeptisk....

Skrevet

*kathrine*: jeg har hatt SA nå...ventet dere til du fikk mensen igjen, eller prøvde dere med en gang blødningen hadde gitt seg. Gratulerer så masse.

Skrevet

Hei nurket09: Vi satt igag med en gang. Jeg tok el tester fra dag 5 etter at blødningen starter for å være sikker på og ikke "overse" den. Fikk poitiv test på dag 12. Men vi hadde sex nesten hver dag fra dag 10 til dag 15. Masse masse lykke til!!! Sender masse babystøv********************* får håpe det hjeler)

Skrevet

Hm, null TR her også, men negativ test til morran i dag (ja, klarte ikke å dy meg da..) - så forhåpningene er ikke så veldig store. Føles ut som om TR kan komme når som helst i alle fall!

Men tester i morgen også for sikkerhetsskyld om TR ikke dukker opp:)

Skrevet

Fortsatt ingen TR. De værste murringene er forsvunnet også.

Jeg begynner faktisk å få forhåpninger her altså, for første gang denne pp lar jeg meg selv gjøre det.

Brystene er ikke ømme lenger, det stikker og minner meg litt om melkespreng innimellom. Nå gleder jeg meg veldig til i morgen! Det er min dag 29, og dersom ikke syklusen min har tenkt å ta seg en skikkelig lang tur så burde testen vise positivt tegn dersom jeg er gravid...

Vi må møtes her i morgen Meliah! Skal se om jeg rekker å legge inn et innlegg før jobb i morgen, jeg rekker det iallefall dersom testen er positiv :)

Skrevet

Negativ test, men ingen TR. Skjønner det ikke helt. Men mest sannsynlig er vel syklusen min på bærtur fordi jeg tenker så mye på det...?

andre som testet i dag?

Skrevet

Ingen TR og negativ test her også...hfmr...er på min dag 30 i syklusen, så noe burde jo skjedd syns jeg..

Dårlig med symptomer også..som om jeg er midt i syklusen lissom.

Så ser ut til at vi er i samme situasjon NewMom!

Skrevet

JEG TESTET IDAG 26.mai og jeg er GRAVID!!!

jeg er i lykkerus!!! var svak strek men den var tydelig! og det står i bruksanvisningen at selv om streken er svak så er du gravid:)) ingen som ikke er gravide har hcg i urinen...:)) skal ta ny test om noen dager men tegnene er sikre: pos test, kjempe kvalme i ei uke og 2 dager over IKM. så jeg føler meg sikker:))

ønsker alle her inne lykke til...jeg tørr ikke hoppe over til 1 trimester enda... føler meg tryggere her inne enda..men om noen uker hopper jeg vel over dit:)))

KOS OG KLEM FRA EI VELDIG LYKKELIG JENTE

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:))

Håper vi kan fyke inn på 1.trimester sammen snart! :)

Lykke til!

Skrevet

Hah, telte nå, og jeg er søren meg på dag 31 jeg! Har aldri hatt lengre syklus enn det, så håper det er noe positivt på gang og ikke at syklusene begynner å rote seg til altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...