Gå til innhold

Hvordan i hælvette skulle jeg visst det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du klarer nok fint å føde uten epidural. Alle som gjør det uten kommer seg like hellskinnet gjennom fødselen som de som har epidural. Er ikke godt nok grunnlag for å ta keisersnitt bare pga det. Jeg fødte uten epidural første gang, og jeg hadde en lang å utrolig smertefull fødsel. (Litt trangt bekken også)Men skal ikke ha epidural på neste heller. Smertene er der uansett epidural eller ikke. Bare på en annen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull! Enten vil de prøve unngå den, eller i værste fall lage et lite snitt i den med skalpell som de for å unngå å stikke gjennom fargen..

Skrevet

Hvis tatooeringen ligger der de setter epidural kan man ikke få det for blekk kan komme inn i ryggmargen eller noe slikt. Dette er veldig farlig. Men å si at alle vet det er tull, jeg ante ingenting om dette før sist fødsel.

Nå har ikke jeg min tatooering der men ble spurt om jeg hadde i forbindelse med å settes opp for KS.

Fordi de i planlagte Ks ofte også gir epidural slik at man er våken elelr noe slikt. Litt usikker der for jeg endte med haste ks så jeg fikk narkose

Skrevet

Får nok innvilget ks. Fordi det går utover angsten min. Jeg takler ikke å tenke på å føde uten. Sånn er det bare....

Skrevet

Jeg ville ha epidural om jeg skulle tatt ks. Ville være våken hele veien.Men nå er det jo inget valg. Syntes det var så nedverdigende sagt av JM, at alle burde ha visst det liksom?! Jeg hadde ikke peil, da hadde jeg for helsikke aldri tatt den da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...