Gå til innhold

SA igår og sambo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner til denne typen, min eks var slik. Var det noe som var vanskelig for meg så dro han ut, da helst for å drikke (aldri alene, men med venner). Det viste seg at han hadde opplevd ting i barndommen som gjorde at han stengte seg inne, dessverre ville han ikke til psykolog og det endte med brudd. Nyttet ikke for meg å be (eller skrike) at han skulle skjerpe seg, for det gjorde han ikke. Han knakk sammen et par ganger da så jeg så hvordan han hadde det på innsiden. Jeg har faktisk selv behøvd psykologhjelp for å takle å blitt stua bort, og han sa at det var vanlig at menn og kvinner har forskjellige måter å reagere på ting, og at eksen min var blant dem som stengte seg inne. Så anbefaler at samboeren din snakker med en psykolog om dette selv om han har hatt en grei barndom. Kanskje han forandrer seg til det bedre.

Ellers så får du en trøsteklem, og jeg håper du utsetter babylaginga til samboeren din har gjort noe med problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med barnefar til mine nett pga det samme som du beskriver her....ingen empati,sympati,veldig ego på mange måter......IKKE MANN NOK FOR MEG !

Er din nok for deg?

Skrevet

Jeg signerer de fleste andre her. A han er så lite medfølende når du har det som verst er et veldig dårlig tegn. Jeg sier ikke at typen din kanskje burde ha den diagnosen, men det viktigste trekket ved folk som er sosiopater er manglende empati. Dette handler ikke om at han ikke forstår kvinnesaker, dette handler om at han ikke forstår MENNESKEsaker! Tror du han vil forstå barnesaker noe bedre?

Jeg synes du skal tenke deg godt om, eller bare skylde deg selv senere.

Skrevet

Uff da...for en utrolig trist situasjon! håper virkelig det går bedre med deg, og at dere to får snakket ut sammen om dette..

Kanskje det var hans måte å "takle" dette og fortrenge situasjonen på?!

Ingen som vet hva han tenker eller føler her, men han burde jo selvfølgelig støttet deg og vært ved din side og gitt deg trøst, istedenfor å dra på fotballjkamp med kompiser!

Jeg hadde følt meg veldig lite verdifull og veldig lite ivaretatt dersom det hadde vært meg...man føler seg jo rett og slett sviktet, og man er sviktet.. Men meningen hans var nok absolutt ikke å såre deg, og drite i deg.. han var kanskje godt skremt og redd?!

Du bør uansett snakke med han...og høre hva han har å si.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Kanskje han også er lei seg og prøver å bearbeide deg på sin egen måte, selv om den er dum.

Prat med HAM, hovedinnlegger, ikke oss. Her får du så mange stygge svar.

Skrevet

e me ilag me samme mann???

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Så trist...håper du i alle fall har en venninne som kan trøste deg. Ville også satt babyplanene på vent.

Jeg har sånn som har mange guttevenner, og jeg merker at det er stor forskjell mellom gutter og jenter og dette med sorg og følelser generelt. Husker godt jeg var på vors med en kompis, og hadde det gøy, men så dro alle på fest slik at det var bare oss to igjen, og før vi kom oss ut begynte han å gråte. Og han gråt masse. Jeg ante ikke at han hadde det så kjipt inni seg, og det gjorde nok ikke han heller. Så det er vel litt med at menn holder sånne ting inni seg, de skal jo være barske og matcho og ikke snakke om følelser eller gråte.

Håper dere får snakka om det som har skjedd.

Skrevet

Jeg blir skikkelig forbanna bare av å lese dette!!! Hadde det vært min mann skulle jeg fanken med pressa inn et fotball i raua hans så han og kunne kjent på litt smerte!!! ÅHR!

Skrevet

Å oppdra et voksent menneske lar seg ikke gjøre.

Skrevet

herregud!!! oppdra han først????!! du kan ikke gå inn i ett forhold og prøve og forandre mannen! sørgelig med SA. men hallo??? dump han! han er ikke vert en eneste kalori.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...