Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 ...dro på fotballkamp med kompiser. Kom hjem kl halv ett i natt, to timer senere enn avtalt uten å gi lyd fra seg. Jeg lå hjemme med store smerter og kraftige blødninger. Han bad meg om å ringe om jeg dro på legevakta....ikke faen om jeg hadde gjort! Blir så sinnsykt forbanna, vi var vel to om å lage "barnet". Lurer på hvordan det hadde vært om svangerskapet hadde blitt fullført. Hadde han valgt fotball fremfor fødsel tro? Liten utblåsning bare:(
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Da hadde jeg også blitt forbanna. Lite omtenksomt og veldig egoistisk av han
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Seriøst??? Dette går jo ikke an vel? Fy fader for en møkkamann, han ville jeg ikke ha samla på!!!! Skjønte han at spontanaborten var igang da han dro?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jada, vi har ventet på at det skulle skje - visste at fosteret var dødt. Jeg lå dobbelt på sofaen og ynka meg, mens han var heller uinteressert i meg og min tilstand. Han har vanskelig for å takle andres smerte og blir heller tafatt, men det får jo være grenser! Han har dratt fra meg på legevakta før også fordi det dro så ut, han måtte jo hjem og sove. DA klikka heldigvis svigermor og ba han dra seg til h....tilbake igjen:) (hadde ikke noe med graviditet å gjøre da).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hvorfor velger man å få barn med en person som er så stokk-tett???? Du får skylde deg selv. Regner med du vet åssen mann du har før du valgte å få barn med han. Dumme kvinnfolk. Håper du ikke har tenkt å prøve igjen med han.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, venta nesten på den. Joda, kommer nok til å prøve igjen- må bare "oppdra" han litt først:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Håper du ikke har tenkt til å beholde denne mannen! Han kommer garantert ikke til å bedre seg. Dra mens du kan!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Blir spennende med fødsel da... kanskje like lurt å få med seg svigermor isteden?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Da synes jeg ikke du skal klage her,når du har store planer om å prøve igjen. Da vet du jo hvordan han er. Lykke til med din ufølsomme dritt gubbe. Han stikker nok på puben med en gang du har født. Stakkars unge som kommer i det hjemmet etterhvert.............
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Det nytter dessverre ikke å forandre enn mann,- i hvertfall ikke når problemet er at han mangler empati. Du kan ikke få ham til å utvikle noe han ikke forstår engang. Jeg brukte 6 år på å prøve å få til det, men gikk fra ham tilslutt da jeg så at det ikke nytta. Du trenger en mann med empati om dere får barn sammen, for hvis ikke blir det veldig vanskelig for deg og barnet deres.
Iselilja Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Hva slags svar er dette da? Trøsteklem til deg! Du får ta en alvorlig prat med samboeren din. Si akkurat hva du føler (de kan være litt tette i pappen innimellom). SA er en stor belastning både fysisk og psykisk. Håper du har noen andre rundt deg som kan passe på deg og evt banke litt vett inn i skallen på mannen din. Lykke til med ny prøving!
Iselilja Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Ikke ment til anonym 17.54, men til de over...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Vis ham noen av svarene i denne tråden, så skjønner han kanskje hva slags patetisk unnskyldning for en mann han er.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Svar meg på en ting, hvorfor skal du prøve igjen når du vet hva slags drittmann han er?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 han ba deg ringe om du dro på legevakta ??? WTF ???? hadde klikka i vinkel..
KaMa Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Syns i grunnen alt som er svart over her er verdt å tenke over for din del. Man kan forandre seg selv men ikke andre mennesker. Dersom din erfaring med samboeren din er at han lar deg i stikken når det virkelig gjelder, eller at han prioriterer sine egne behov fremfor dine, så kommer han ikke til å slutte med det. Hvorfor skal han det? Han har jo åpenbart funnet seg en dame som gidder å være sammen med ham, til tross for en selvsentrert oppførsel. Syns du dette er problematisk og vanskelig å leve med, så må _du_ forandre _deg_ eller så finner du en annen å få barn med. Og om du har blitt såret til nå, så kan du forestille deg hvordan det vil være når du sitter der med et barn i tillegg. Det er virkelig da du får føle på om partneren din stiller opp eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Tja.... jeg har allerede barn. Ikke med samme mannen da. Ser det er en hel del her som mener jeg bør gå, men det kommer jeg definitivt ikke til å gjøre. Ja han er en ufølsom dritt når det kommer til ting han synes er vanskelige. Og nei, han forstår seg ikke på "kvinnegreier". Jeg har ingen planer om å forandre han, men han har en hel del å lære. Det gjør man så lenge man lever. Og til anonym 19.07: han stiller opp for barnet mitt. Det er blod, gørr, snørr og tårer han ikke takler. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Så flott! Da har du snart 2 barn med 2 forskjellige fedre og ingen av dem kommer du til å være sammen med.. Du er passe naiv. Slutt å klag da vet du. Bare aksepter at du er villig til å sette et barn til livet i en så bedriten hverdag... Og for en grusom far han blir. Og du er ikke bedre mor som faktisk VIL dette.
litenjente-litengutt Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Enkelte ganger så håper jeg at noen innlegg bare er tull..og DETTE er en av dem!!! Hvis ikke,så håper eg for din del at du finner en bedre mann enn han du er sammen med...og jeg tror ikke det skal så mye til! Ps! Første egenskap du bør se etter : menneskelig.... Altså alvorlig talt,jeg må le litt jeg:) Ønsker deg alt godt,men du bør jo ikke få barn med en slik person...da setter du deg selv i en SVÆRT dårlig situasjon virker det som! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde ikke holdt meg til en slik mann. Nå vet du hvordan han er og er han ufølsom igjen så har du ikke noe å klage over,fordi du ønsker å ha det slik.En ligger som man reder.
Dunder Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Dette forstår jeg virkelig ikke. At du hopper i dette med begge beina en gang til etter at han har oppført seg sånn.. Kan ikke forstå annet enn at du ikke synes det var så ille det han gjorde? For hvis du virkelig føler deg tråkket på her, og likevel blir hos han, da blir jeg litt bekymret for din selvfølelse. Jeg tenker i uansett ikke at graviditet kun er en "kvinnegreie" selv om det er vi som er gravide. De aller fleste menn jeg kjenner ville vært bekymret for kona si og sørget over tapet dersom de opplevde en SA. Og om de ikke følte noe spesielt, ville de vel hatt vett til å late som.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Virker som han er lite forståelsesfull. Tror de fleste ville reagert.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Tenk deg godt om før du blir gravid men han igjen...jeg snakker av erfarng:=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå