Gå til innhold

Gir dere barna sjokoladepålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, 3-åringen vet ikke at det finnes sjokoladepålegg engang, og skal det fortsette så lenge som mulig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste har fått smake, men hun er ikke spesielt begeistret. Er 2,5 år. Men vi har det stort sett aldri uansett..

Skrevet

Jeg smører det ikke på, med mindre de ber om det.... ;0)

Og det skjer ca en gang i måneden. Gidder ikke å lage baluba rundt sjokoladepålegget - da tror jeg bare de blir mer opphengt i "dette skumle, ulovlige"...;0)

Bruker kanskje 1-2 bokser Nugatti i året her.

Skrevet

Største får en skive på lørdager om hun spør. Men det er ganske sjelden, hun liker best salt pålegg. (Prim og brunost er ikke stort bedre enn sjokoladepålegg)

Skrevet

Jeg derimot elsker sjokoladepålegg forresten. Og mannen. Så det går vel en boks i mnd tenker jeg, prøver jo å begrense oss litt, tjihii.

Skrevet

nei.. det har hun fått En gang da hun var syk og på 3. dagen uten mat!!!=((

Skrevet

nei, ikke syltetøy heller.

Skrevet

nei, det har han aldri fått - er 2 år.

han er så glad i annet pålegg at det ser jeg ikke poenget i å gi.

Skrevet

Nei, sånne pålegg fins ikke her i huset =)

Skrevet

Jenta mi spiser det flere ganger om dagen, hun har aldri spist brødskive men spiser det med nugatti på.Viktigste for meg er at hun i det hele tatt vil spise noe.Er flinke med å pusse tenner da.

Skrevet

Nei. Dessuten spiser ikke vi det heller så vi har det aldri i hus

Skrevet

Vi har alltid sjokoladepålegg i hus, men mini liker ikke søtpålegg!

Han har selvfølgelig fått smake!

Skrevet

I blandt hvis hun er syk, har dårlig matlyst etc... :)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Nei. Vi spiser heller ikke sjokoladepålegg heldigvis.

Skrevet

Vi har det veldig sjelden. Jeg kjøper bare de smø tubene slik at det bare er til en skive, gubben kjøper bokser og da er maset igang. Men nå har vi hatt to bokser på to år snart så det er ikke så ille.

Igrunn er det samme for meg, men hun ene spiser ikke mat om hun vet det er sjokopålegg i hus, derfor vil jeg ikke ha det i hus. De små tubene er praktiske når noen er syke og lite matlyst en dag.

Skrevet

Litt teit å sammenligne sjokoladepålegg med prim/brunost. I prim og brunost er det hvertfall jern.

Ellers enig med ei over her: spiser ikke godteri på brødskiva....

Skrevet

Ja det får hun innimellom.

Skrevet

Nei

Noah har fått smake det av tanten sin en gang, men han ville ikke ha det.

Sikkert like greit.

Jeg takler det ikke, men så er ikke jeg som begeistret for sjokolade heller og jeg er allergisk mot nøtter.

Samboeren min elsker det, men spiser det aldri

Skrevet

nei, 2,5åringen vet ikke at det finnes..

Skrevet

Det er ikke jern i brunost og prim nei. Mulig det finnes visse typer der det er tilsatt, men generelt er det ikke det. I gamledager derimot, tilsatte de jern fordi kostholdet var generelt mye dårligere. Men det er lenge siden det var slutt på det.

Skrevet

nei, aldri smakt, 2.5 år

Skrevet

Nei, men jeg har prøvd, klorer det av skiva og bare griser. Grunnen til at jeg har prøvd er at han er så umulig når det gjelder mat i perioder, prøver alt som er av pålegg får å få i han noe..

Skrevet

Ja, det får de.

Hvorfor ikke? Så lenge en passer på tennene ser jeg ikke no skadelig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...