Gå til innhold

Gir dere barna sjokoladepålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver å begrense det til helga......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har aldri fått. Nærmer seg 4 år.

Skrevet

Ikke til vanlig, men saa faar vi ikke kjeopt noe de liker der vi bor.

Men naa som vi har vaert hjemme en tur (2 uker) saa har eldstemann hatt det paa skiven minst en gang daglig :)

Skrevet

nei men så er hun bare 1,5 år også da

men sønnen til kjæresten min spørr aldrig om det han eller og han er 5

Skrevet

Har fått smake en gang av onkel og det var å godt at vi drøyer litt til :)

Skrevet

Jepp! 1 skive med nugatti til frokost er fast takst. Resten av dagen må de velge annet pålegg. Tror ikke de tar skade av det. Barna mine er ellers sune, slanke og glad i frukt, grønt og et varabelt kosthold!

Skrevet

Det har vi skjeldent i hus. Kanskje 2-3 ganger i året.

Skrevet

Får på lørdager hvis hun vil, ikke alltid hun vil ha det....

Skrevet

Hun fikk smake nugatti på brødskiva en gang, men var heldigvis ikke så veldig interessert.

Skrevet

Vi kan ikke ha det i huset, for da vil de ikke ha noe annet. Ellers spiser de alt av pålegg. Ute av syn ute av sinn :-) Det hender vi har det på ferieturer og sånn da.

Skrevet

Nei, sjokolade spiser vi på lørdag til barnetv. ;o)

Skrevet

Nå og da, en gang i mnd kanskje??

Hender hun spør om å få " noe godt i" som hun kaller nugatti hehe :)

Men det blir bare på lørdag...

Skrevet

Får avogtil i helgene. Men når de har spist opp en boks så går det noen uker til jeg kjøper en ny.

Skrevet

Ja, ene spiser det. Vi har det ikke bestandig, men ofte har vi nugatti stående. Den andre tåler ikke nøtter og spiser dermed ikke nugatti. Minsten har ikke fått enda da. Han er 2 år.

Skrevet

Nei, jeg har faktisk ikke spist det noensinne selv heller og nå er jeg snart 30 ;)

Skrevet

Aldri. vi er glade i sjokolade, men det er ikke mat.

Skrevet

Har prøvd på snuppa når hun er litt småtufs, men hun liker det ikke. Det er jo helt fint! :-)

Skrevet

På helgen til frokost. Og det bruker hun sjeldent å glemme. Hun har fullstendig oversikt over dagene og på hvilke dager hun får nugatti. Eneste gangene hun spiser 3-4 skiver av gangen.

Skrevet

Pleier å bare tillate det i helga, her i forige uke begynte lillemor å si hun ville ha nugatti "gatti" på skiva, har ikke gjort det før, og så hadde hun hatt en periode hvor hun hadde spist lite, så da fikk hun det.

Så får hun det når pappaen spiser det i uka, han spiser stortsett kun nugatti og egg på brød...

Skrevet

Nei.

Hverken 4,5-åringen eller han på 16 mnd.

Men jeg tror største har fått det noen ganger hos faren..

Skrevet

Nei, synes det er helt unødvendig

Skrevet

Har en på 5 år å jeg prøver å kun gi det til han i helgene, men far er litt mere ettergivende.

Gjest Morn du
Skrevet

Nei, vi har ikke godteri på brødskiva her i huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...