Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 Om du har besafe Izi Combi og trepunktsele er det bare å sette setet i midtposisjon :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #27 Skrevet 22. mai 2008 da blir det flytting av sete når vi vasker bilen innvendig neste uke:D
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. mai 2008 #28 Skrevet 22. mai 2008 Festet med base bak passasjer setet med isofix. Trodde ikke det var fester i midten jeg, men har og hørt det er best å ha det der. Men vil ikke det bli veldig liten plass til folk på sidene da? Har en Maxi Cosi Cabriofix...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2008 #29 Skrevet 22. mai 2008 eldste hadde jeg i midten da han satt i sete. Lillemor sitter bak passasjersetet, blir så trangt for eldstemann og hans pute hvis hennes sete skal være i midten. Han sitter bak førersetet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mai 2008 #30 Skrevet 22. mai 2008 Sålenge du har et bakovervendt sete er det riktig at den tryggeste plassen er i midten bak. Men har du forovervendt er det sikrest bak passasjer setet. Vi har jo to barn og ett sete på hver side bak... Når vi skal sitte en voksen bak også, setter vi det bakovervendte i midten, slik at man får god plass på siden...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #31 Skrevet 22. mai 2008 har to barn og dermed så har vi en på hver side. har ikke trepunkt sele i midten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå