Mamma til to tette Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 Ja, her får han masse kos og kyss av både mamma og pappa. Men kun vi foreldre som kysser han direkte på truten. Ser absolutt ikke noe galt i det og er glad jeg har et så avslappet og godt forhold til det at jeg ikke får noen feile assosiasjoner som du over skriver. Både jeg og pappa er veldig kosete mennesker så for oss er det helt naturlig.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 22. mai 2008 #27 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det gjør pappaen og jeg hele tiden. Hun kysser tilbake da, eller , kysser er vel feil ord, hun sikler ned hele ansiktet mitt npr hun vil kose
snirkeline Skrevet 22. mai 2008 #28 Skrevet 22. mai 2008 Nei,faller ikke helt naturlig for meg....Men masse kyss på kinnet:-)
Thula Skrevet 22. mai 2008 #29 Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg gjør vel det. Det faller helt naturlig. Må legge til at etter en tidligere diskusjon her inne om dette, for 1-1,5 år tilbake, bestemte jeg meg for å prøve å venne jentene av med dette og lære dem å susse på kinnet i stedet. Men de skjønte det ikke i det hele tatt og det hele ble veldig kunstig, så nå blir det litt hips og haps, noen gang på kinnet og noen ganger et skikkelig smellkyss på munnen. Koselig er det lell...!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. mai 2008 #31 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det hender hun for ett nuss på munnen..synes det bare er koselig:-) Hun er jo så god for tiden, legger armene rundt meg hele tiden...mamma mamma sier hun:-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 22. mai 2008 #32 Skrevet 22. mai 2008 ja! gjorde det alltid før med eldste, men nå har hun blitt så stor at det er ikke suss på munnen lengre nei! (4 1/2 år) hehe, prøver å begrense kyss på kinnet også, da hun har begynt å diskrè tørke vekk "kyss restene".. huff, stakkar, jeg glemmer meg jo ofte, og kysser henne på kinnet, og så tørker hun da vettu ... hehe men vi koooooser mye hele dagen, skikkelig fang jente, og hun elsker å gi meg super haarde klemmer! deilig:)) og skiler henne hver dag og "tar" henne, og herjer og flyr i luften osv. mye fysisk kos og lek enda minste jenta susser og nusser og har akkurat begynt å kysse "tilbake" når vi nusser på munnen, hun synes det er drit arti! hehe, så det gjør vi ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå