Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kysser dere barna deres på munnen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

susser ja. syns det er koselig, og han syns det er koselig :)

Skrevet

Ja! :)

Skrevet

Minsten skal bare ha nuss på munnen han :o)

Han lener seg frem og lager trutmunn.. Han vil ikke ha nuss på kinnet.

Skrevet

vi susser på munnen :)

snuppa har sitt rituale på hadekoser i bhg o.l... da skal ho ha en kos på venste kinn, en nuss, og en kos på høyre kinn :) og så sier hun gla i deg elsker deg :) så søt atte :)

Skrevet

Snakka nemlig med to kollegaer i går om dette. De syntes at det ble helt feil. Synes det er koselig selv jeg. Er jo bare snakk om et lite suss.

Skrevet

Ja, innimellom. Spesielt minsten på 16 mnd ;-)

Eldstemann på 3,5 år er ikke like interessert i sussing lengre...

Skrevet

Syntes det var litt rart før selv men nå etter småen kommer med trute munnen og vil gi meg et kyss på munnen kan jeg ikke nekte han . Dessuten så smelter det jo mamma hjertet litt da...de er så søte :=)

Skrevet

Minste ja, største nei. Gjorde det da hun var mindre, men det har gradvis blitt borte av seg selv.

Skrevet

Ja det gjør jeg. Babyen får kun på kinnet - mens 4 åringen kysser på munnen.

Det er fordi han vil det selv. Det er bare mamma og pappa som får det da. Andre får på kinnet.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ja, susser på munnen=)

Skrevet

Her nusses det i ett sett :o) og ja, på munnen !

Fordi vi alltid har gjort det, ser ingeting unaturlig med det - og det er ille koselig :o))

Skrevet

Ja. Hun skal nusse hele tiden. Ikke kyss , men nuss=)

Skrevet

Nei vi gjør ikke det. Er redd for at hun ville kysset alle på munnen da, og det hadde jeg ikke syns noe særlig om verken for vår, hennes eller "alle" sin del.

Skrevet

hahahaha hva er forskjellein på et kyss og det grusomme ordet nuss ??? er kyssing liksom med tunge?? ha ha ha ha

ja jeg kliner med ungene mine, alle tre, og jeg syns det er kosleig, men det blir litt mye når han på syv legger hodet sitt på skakke

hahahahha da må jeg le, og si til ham at det kan han spare til kjæresten sin ;-)

Skrevet

Nei ikke nå for tiden hvertfall:) Av den enkle grunn at han er 5 mnd og holder på med tennene og jeg har nok med mitt eget sikkel! :)

Skrevet

Jeg mener det er forskjell på nuss og kyss. Men spiller det noe rolle da??? Skjønner jo at når folk sier ja, de kysser barna sine, at de ikke mener med tunge.........

Skrevet

farmor som er moren til exen kysset barnebarnet som er 4år på munnen. helt feil synes nå jeg

Skrevet

Ja =)

Spør Lillegutt om jeg kan få nuss,så nusser han meg.

Er bare sjyldigt det =)

Skrevet

Ja =0) er så kos med en nuss =0)

Skrevet

jeg bare tulla altså... måkke bli sur i fjeset av tulling, da skal man smile da :-)

men nuss er et stygt ord... det er jeg enig med meg selv i :-)

Skrevet

Nei, det føles liksom ikke naturlig. Susser hele tiden på han, men ikke på munnen, hvis han vil det kan jeg selvsagt gjøre det når han blir stor nok til å bestemme selv (7 mnd).

Skrevet

Nei, syns kyssing på munnen er forbeholdt kjærester jeg. Vesla får masse kyss på kinn, panne osv og kosing, så jeg tror ikke hun lider noen nød.

Skrevet

Enig med Bubba 75. Synes det blir feil. Pappaen gjorde det i begynnelsen, men jeg synes rett og slett det blir litt ekkelt. Får helt feil assosiasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...