Gå til innhold

Hvor gamle er dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig det. Det kan ikke jeg svare på, hvis de er anonyme. :o)

Og som jeg skrev tidligere, jeg har vært her i mange år. Vært med på endel diskusjoner. Har slengt ifra meg hva jeg syns om enkelte. Men jeg gidder ikke å synke ned på andres nivå, hvor det å kalle folk for det ene og det andre skulle være greit.

Det er noe med det å holde seg innenfor en grense.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 år... :o) Lagde et innlegg her inne i går om at jeg er lei av å lese at folk spekulerer i intelligensen til de andre her, slenger dritt osv...

Men jeg vet ikke om det har så mye med alder å gjøre?... Heller dårlig folkeskikk...

Skrevet

er 25 og har aldri kalt noen her inne for noe stygt. og nei jeg har heller ikke vært anonym og kalt folk ting.

Skrevet

30, snart 31. Er av den oppfatning at alle uttrykkene kommer som følge av dårlig ordforråd. Det er som med barn som ikke klarer å kontrollere sinnet sitt kaller ofte andre for dumme osv. Hvis de mener det hjelper å slenge ut av seg tirader med gloser, så gjerne for meg. Jeg hopper bare over det jeg. Eller så kanskje de har diagnosen tourette syndrom, men da er det jo ubevisst! Jeg tar hvertfall ikke sånne innlegg alvorlig uansett hvor de ligger ute hen.

Skrevet

Jeg er 40.

Å kalle noen for F....kjerring kunne aldri falle meg inn. Da dropper jeg heller å si noe visst det eneste orden jeg kan komme opp med er å si det.

Å si noen har lav IQ eller å si dem er dumme ville jeg heller ikke ha sagt.

Men har vel også sikkert noe med hvordan jeg er oppdratt av mine foreldre.

Jeg har mine meninger å er ikke redd for å si ifra, men å kalle opp noen med navn gjør jeg ikke.

Skrevet

Hohoho morro å søke på nicket sitt iblandt :)

Jeg beklager å måtte skuffe deg anonym litt over her, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tatt i bruk ord som fittekjerring her inne, kan aldri tro jeg har sagt noe sånt i det virkelige liv heller..

Har aldri nevnt noe om å ha lav iq heller så hvor du har det fra vet jeg ikke :)

Har hatt mine diskusjoner her inne ja og jeg holder absolutt ikke kjeft om jeg synes noe er helt håpløst, men holder meg unna slik språkbruk ja, har som regel greie argumenter slik at jeg slipper å ty til sånt.

Mitt inntrykk er at de som er værst når det kommer til navnekalling her inne er noen av de eldre (og kanskje et par av de unge).

Jeg er foresten 21 :)

Skrevet

jeg er av den yngre garden her inne (20år), men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg synes det er forkastelig å slenge ut slike gloser til folk, ville ikke kalt noen for f****kjerrninger osv..! er etter min mening totalt usmakelig

Skrevet

følte meg først litt truffet siden jeg er 19, men igjen.. jeg er ikke en av de som kaller andre for slike ord.. men det er nok desverre mange av de på min alder som oppfører seg slik..

bare ikke la det få deg til å tenke negativt om alle unge mødre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...