Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Bare lurer litt jeg på hvor gamle dere som kaller andre her inne for fittkjærringer, dumme, lav iq osv osv? Hva er alderen på dere? Jeg tenker at dere må være av den yngre garden Fra 18-22 kanskje? Rett meg visst jeg tar feil Men ser ikke for meg de som er 25og oppover kaller andre for fittkjærringer. Var ikke ment som et frekt innlegg, men jeg bare lurer
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hehehehe må si meg enig der ja. Jeg er 26år, men sånne ukvemsord er jeg for god for, men jeg skjønner akkurat hva du tenker på. Signerer den:p
Poteto Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 er 20, men kunne aldri kallet noen for fittkjærringer eller noe annet styggsnakk.. men tror du har rett, er sikkert mangen som er mellom 18-22, kansje frå 16 å oppover..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 ja jeg regner med de må være noe sånt Synes likevel de burde greie å holde seg litt saklige i en diskusjon og ikke kalle folk sånt Så er nok fåtallet av den yngre garden som er slik, men holder seg saklige som deg istedet. Litt diskusjoner og uenighet er jo vanlig på et diskusjonsforum. Man skal jo diskutere her, men å slenge dritt bør jo alle greie å la være . HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du har tenk akkurat den samme tanken som meg, så jeg må si meg enig i ditt innlegg!! Synes det er så patetisk å svare folk på den måten, skulle da tro at de visste bedre når de venter/har barn. Men så feil man kan ta, dessverre!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Takk for den. Jeg er 20. Vært her inne siden jeg var 17. Har aldri kalt noen fittekjærringer.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Vålrenga12: Nå dro jeg ikke alle de unge over en kam, visst du da leser det andre innlegget jeg skrev her. Jeg skrev regner med de er i fåtall, men regner med de må være så unge for å være så umodne når de kaller folk slikt på et forum.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Det kan like mye være 30- 40 åringer som er umodne å kaller folk fittekjerringer. Er veldig mange godt voksne folk som oppfører seg slik. Det behøver ikke være 18- 20 åringer vet du:) Bare fordi de er unge så er det ikke nødvendigvis de.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Derfor jeg spurte hvor gamle er dere egentlig? Fordi jeg synes de som er såpass voksne burde greie å holde seg. man kan da ikke være så umodne i så voksen alder? Så da tenker jeg de er yngre, men så klart godt mulig de er eldre, men uansett så bør de greie å skjerpe seg litt da Det er du vel enig i?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, leste det andre innlegget etter jeg postet det jeg skrev ) Men, må legge til at jeg har sett de "verste" som er godt og vel 30 som har skrevet ikke-så-pene-ord til folk. Det er nok mange unge som skriver fittekjærringer og alle andre ord. Men, som alltid.. Det er noen som er over 30 som gjør det også. Det var ei som gravid (hvis det ikke var ett tulleinnlegg) som var 16år. Hun fikk mange kommentarer på at hun løy og slikt. Hun reagerte RASKT og kalte folk for.. Endel ord. Kjente meg igjen i henne, ikke fordi jeg ville skrevet slikt til folk, men fordi frustrasjonen blir så stor når bedreviterne kommer med sine innlegg. Allikevel, mistet jeg respekten til henne, rett og slett fordi det er så tullete å sitte og kalle folk for ditt og datt. Vi er unge, og har nok dette språket i oss. Jeg har vært med på endel innlegg opp igjennom årene på dib. Jeg har ikke vært helt rolig jeg heller. Men allikevel ser jeg ikke noen grunn til å sitte og kalle folk for det som er, inne på et nettforum. Såpass respekt har jeg for folk jeg ikke kjenner:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 jeg vil håpe at de som henger her inne IKKE er representative for mamma'ne som finns. for maken til oppførsel det er på enkelte ... vil også si at jeg har fått gode råd når jeg har spurt om konkrete problemstillinger så klart det er fornuftge mødre her også, men det virker som de er i et stort mindretall. alder har kanskje ikke så mye å si men har man det helt greit med seg selv har man ingen grunn til å kalle andre mennesker for f...... osv.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Du får aldri i verden svar fra gruppen du etterlyser med det tåpelige språket uansett. De vil aldri svare på denne type innlegg. Jeg er 33 og en svært aktiv bruker. Velger å være meget anonym i alle debatter jeg deltar i, og veier ord og påstander på ei vekt. Er aktiv i veldedighet og har kommunestyre plass og vara i formannskap pluss utvalgsplass i en av landets største kommuner og ønsker dermed å ta avstand fra en viss standard om du skjønner. Samtidig er bim/ Dib nettopp et sted for meg å oppleve mennesker fra grasrota. De kommer aldri inn i kommunestyresalen og klager på nav eller bruken av skattepengene. Det er her jeg ser det klages på, vi har ALDRI hatt en eneste sak på det i en meget stor og veldrevet kommune.. Så det å være på bim/ dib gir meg litt innsikt i hvordan det er rundt i de mange hjem... Denne type ordbruk blir klubbet ned i min krets, og jeg hopper unna disse. Har også grunn til å tro det er en del falske profiler, og doble profiler..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 21 men jeg kaller ikke andre for stygge ting, og respekterer andres meninger.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 dataen klikka:) 19, men har aldri kallt noen for noe stygt.. er mye morsommere å ha en fin og saklig samtale:) ønsker meg ingen uvenner, heller venner:) eller må vell si prate venner:p
EnLitenPrins Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er 20, og jeg har aldri kalt noen fittekjærringer eller andre ting her inne! Synest det er veldig unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 er 20. men hvorfor skulle det være grunnen til at jeg eventuel har kallt andre stygge ting? det kan jko liksågreit damer som er oppi 20-30 åra gjøre. blir for teit å sitte å si at bare de mellom 18-22 snakkes slik, for statistisk sett så tror jeg det er like mange som er eldre som gjør det å. handler om hvordan man er oppdratt det, og hvilken personlighet en har, om man kan finne seg i å gå rundt å kalle andre stygge ting. jeg driver ikke å skriver stygge innlegg å kaller folk ekkle ord, ikke ler jeg av dumme spm eller rakker ned på dem som ikke gjør ting på den måten jeg selv ville gjort det heller. jeg er her inne for å snakke med andre som har barn, eller venter barn, ikke for å skape dårlig stemning=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ganske sikker på att dem som kaller andre her inne fittekjærringer, dumme og slike ting er dem som har veldig mye respekt her inne. Dvs : Tillab, Mylian,Vålerenga?? Mami+++
Dunder Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er31, og hvis jeg blir skikkelig sint kaller jeg folk for dåsemikler.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ALDRI sett tillab, Mylian eller Mami kalle folk for stygge ord her inne. Og selv har jeg heller ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Hun mente sikkert at de gjør det anonymt. Ikke vet jeg, men det er jo pussig at noen nick alltid er superhyggelige. De må jo sprekke de også av alt sprøytet som står her inne? Da kan det være de slenger dritt anonymt. jeg stoler mer på folk som "klikker" litt av og til, en folk som kun er hyggelige. Er noe muffens da.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er 15 og kaller alle jeg møter og slenger alltid ut fittekjærring til di jeg møter. Men det er bare fordi jeg er så ung assa!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er 21 og er veldig høflig. Når noen sier noe jeg virkelig ikke liker, ignorerer jeg dem bare. Selv om jeg er anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå