MadKiss*Jente i magen* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 jeg hater dere som rakker ned på ALLE hunder og ALLE hundeiere bare fordi dere har møtt på noen idioter!! hater spessielt naboen min som kaster steiner og spruter vann på hunda mine når jeg er ute å går med dem på OFFENTLIGE VEIER med BÅND!!!! bare fordi han er redd hunder!! neste gang skal jeg slå han ned!! var på stranda for en stund siden med de i BÅND og gikk langs vannkanten da ei kjærring som jogga spratt ut i vannet når hu skulle forbi og hylte til meg og hunda at vi skulle pelle oss vekk.. hu som kom i fart og kunne lenge se at jeg gikk der med de, så HU skulle ha jogga rundt oss.. jævla fitte ass!! IKKE TA ALLE UNDER SAMME KAM FOR DET ER FAKTISK DERE HUNDEHATERE SOM ER DRITTSEKKENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patetica fåkksi Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Pass deg, ellers tar jeg deg under kammen.
Turid Laila Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hvordan tar man noen under en kam? Jeg ser stadig mange varianter av denne, men jeg har fortsatt ikke skjønt hvordan man tar noen under en kam. Please fill me in!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 dyra har like mye rett til å være her som vi har....kanskje mer..
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 og nå har jeg faktisk glemt hva det egentlig heter; skjære alle under en kam? HJELP MEG!!!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 det jeg mener med at folk tar alle under samme kam er at de dømmer alle uten å kjenne de eller ha møtt de og det er urettferdig!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Har to hunder sjøl, og forstår deg veldig godt, MadKiss... Jeg satt helt i ro med hundene mine midt uti en eng ( begge hunder var i bånd, de lå og koste seg i solen ), da kom ei eldre dame gående med barnebarnet, ungen satte igang å hyle og bære seg, hun var visst redd for hunder - og JEG blir skjelt ut fordi jeg sitter i denne enga i fred og fordragelighet..? Engen var også DIGER, så det var ikke noe problem å gå utenom oss siden ungen var så livredd bikkjer, men neeeeeida - det var tydeligvis kriminelt av meg å sitte der og kose meg med bikkjene - go figure!
<3 mine søte små<3 Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 noen folk er merkelige..... har ikke eigt hund selv, men mine foreldre hadde en liten dach... når vi var på offentlige plasser hadde vi hunden i band... slik loven sier.. hvis folk ikke liker hunder.. så trenger de da heller ikke å gå oppi dem... på samme måte som jeg hater ormer... jeg går da ikke opp i dem... ser jeg en.. går jeg rund den
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2008 fint at det finnes noen vettu mennesker i verden hehe..
Bare™ Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Det usaklige språkbruket ditt blekner innlegget totalt... Om du hater folk med annet syn på hunder enn deg håper jeg du får hjelp.. Virkelig...
Snart mamma -igjen! Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Tror det heter "skjære alle OVER en kam". Ikke under...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er det det heter..."skjære alle OVER en kam"
Patetica fåkksi Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Ta meg under kammen, åh - åh! Kom og ta meg under kammen!!!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. mai 2008 hva er det med dere a?? ta meg under kammen .. dere henger dere jo så opp i akkurat det.. så barnslig!
niania Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 hehe. jeg er enig med HI - bortsett fra at alle innlegg her inne på kranglesida er alltid så overdrevne. forstår frustrasjonen altså, men man treffer som regel litt bedre hvis man ikke har så provokativ språkbruk.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Syns det er synd at du bruker et slikt språk når du vil få ut frustrasjonen din. Du sier du skal slå han ned. Er det ikke bedre å snakke med han? Og hvis han fortsetter kan du jo anmelde det. For jeg ville følt meg truet hvis noen hadde kastet sten og sprutet med vann mot meg og hundene mine.... Men er enig med deg i at du har rett til å gå med hundene dine der du vil så lenge de er i bånd. Og de som er redd kan gå rundt, for man vet jo ikke hvem som er redd eller ikke når man er ute på tur med hunden sin. Og en liten oppfordring til de som er redde, dere kan jo gi beskjed hvis dere møter noen med hund, så kan man stramme inn bandet til dere har gådd forbi.
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Dra alle under en kam har jeg hørt iallfall:)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Kanskje fordi innlegget ditt er ganske tragisk, både i i form og innhold?!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 22. mai 2008 helt enig med deg ulldor.. jeg vet at språkbruket mitt var ganske så inntenst i innlegget mitt, men h\jeg ble så forferdelig sint når jeg leste innlegget til junimor.. er bare så irriterende når folk skal rakke ned på folk som har hund bare fordi de selv ikke liker hunder..
niania Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Synes egentlig innlegget ditt om møkkadyra og drittdyra hunder var ganske tragisk også, junimamma.
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 22. mai 2008 rettelse.. innlegget til junimamma..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 i kina så tok de med hunder og eldre mennesker på sånne kurs sånn at de kunne bli kjent. pga før så spiste de jo bare hunder.. hva med å heller fortelle de som er redde for bikkjene at du kan hjelpe dem. vise de at de ikke alltid er farlige.. de skal bare behandles med respekt. sånn som alle andre..
niania Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 enig. prøv å lære litt om frykten deres og hvordan man kommuniserer med hunder i stedet for ubegrunna å gå løs på alle snille hunder og hundeeiere i landet. jeg må bare le hvis noen kaster seg ut i gresset på andre sida av veien hvis jeg går med hunden min eller roper fra flere meters avstand at jeg skal holde bikkja mi i tett line.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå