Gjest Skrevet 21. mai 2008 #26 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er veldig slettvoll jente da, så jeg elsket det hehe Det innebygde skapet var kanskje litt to much ja, men man kan jo lett bytte dører sikkert.. Og hvis man vil så kan man jo male på soverommet for eks, slik at ikke hele leiligheten går i de samme fargene.. Jeg synes gulvene var rålekre jeg, litt utenom det vanlige. Det er SÅ mange like leiligheter og hus til salgs nå om dagen at jeg nesten får brekninger! Enten så har folk typisk "bohus stil" med klumpete sofaer, møbelserier og klovnebilder eller så har de leid inn stylist og fått bolia stil med sofa i ullstoff og helt rene linjer. HVA MED Å HA LITT FANTASI?? blir frustrert jeg altså Men nå er vel jeg kanskje en smule for interesert hehe (allerede litt lei hvordan det ser ut her hjemme og har lyst til å ommøblere)..
Gjest -<<- Skrevet 21. mai 2008 #27 Skrevet 21. mai 2008 Likte den ikke. Underlig planløsning, alt for mørk, upraktisk bad og for mange åpninger og innebygde skap overalt - lite ren veggplass.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #28 Skrevet 21. mai 2008 Det er jo det jeg blir også da. Veldig lei... Det er ikke noe gærent med leiligheten jeg bor i overhodet - den er egentlig ganske perfekt for meg.... MEN, jeg er så lei! Jeg må prøve noe nytt føler jeg.... Jeg blir veldig fort lei ting. MEN, nabolaget mitt er så fint, og det er så stille og rolig og perfekt akkurat HER - så vil ikke flytte nesten... Selv om det ikke blir langt.
Mamsen87 :) Skrevet 21. mai 2008 #29 Skrevet 21. mai 2008 Jeg syns den ser litt mørk og trist ut jeg men... Er glad i lyse vegger og lyse gulv. Bildene fikk meg ikke så veldig interessert mye pga. de kjedelige fargene. Svart, grå og litt hvit..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #30 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, vi har HELDIGVIS ikke råd til å flytte på oss hele tiden
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. mai 2008 #32 Skrevet 21. mai 2008 Typisk "wow, tøff leilighet," men absolutt ikke min smak.
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. mai 2008 #33 Skrevet 21. mai 2008 Signerer Sessa her.. Veldig WOW med sitt førsteinntrykk. Men, den bærer jo ikke preg av lunhet og hjemmehygge. Et sted jeg godt kunne vært på vorspiel, men ikke bodd liksom.. But the big question, hvordan i hule heiten har du råd til den?? He he he.. Kunne fått 3 av vårt hus for den prisen der.. *svimle*
dårlig ånde Skrevet 21. mai 2008 #34 Skrevet 21. mai 2008 leiligheten er stivpynta nettopp for å dekke feilene du selv påpeker siklerotte. den peisen og den studio-slettvold-stylingen er bare penisforlengeren - for 7 millioner hadde jeg heller kjøpt noe på riktig side av Bydgøy allé, med større bad og en ordentlig terrasse, og heller kuttet ned på kvadratmeteren eller pusset opp litt selv (eller betalt noen for å gjøre det, det er jo alltid mest bekvemt). eller betalt enda mer da, hvis det er et alternativ. den leiligheten der kommer til å bli vanskelig å få solgt fordi kjøpere i den prisklassen ønsker seg større balkong, helst terrasse. dersom ikke noen lar seg lure av den "modeeerne møbleringen" da, hi hi. alle spyr nok av den om 1,5 år, hvis ikke før.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #35 Skrevet 21. mai 2008 Ja, jeg er jo noe skeptisk til den - og jeg ser akkurat det du sier. Men mulig jeg drar på visning bare for å se den - for den så egentlig veldig fin ut. Men jeg trives så godt i nabolaget her jeg bor da, så jeg tror ikke jeg har så veldig lyst å flytte meg bort dit - ikke like koselig der....
dårlig ånde Skrevet 21. mai 2008 #37 Skrevet 21. mai 2008 jeg har bodd der, eller ikke akkurat der, men i nærheten på frogner. 2 ganger på forskjellige steder faktisk. Trivdes helt ok, men nå har jeg jo flyttet da så da var det vel ikke helt topp. litt grått og skittent for ikke å snakke om mye støy i Bygdøy allé er jo et kjempeminus. men jeg ville gått og sett på den ja, og sett hvor mye den går for osv. jeg ville tatt en svingom innom oscars gate og det området der også hvis det er noen visninger der, myyyye hyggeligere og stillere område!
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. mai 2008 #38 Skrevet 21. mai 2008 Særp! Østfold.. Nabobyen til "har u dreti i biden":-DD
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #39 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bor allerede på Frogner - ikke spesielt langt unna egentlig;-) Så jeg kjenner til området ganske så greit. Er veldig FINT akkurat her jeg bor (ikke støy synes jeg, veldig koselig rundt her og ganske grønt faktisk...), men jeg er litt lei av leiligheten... Så jeg har bare begynt å se på noen andre. Men det skader seg jo selvfølgelig ikke å ta en titt...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #40 Skrevet 21. mai 2008 Åja:p Kjenner ikke til husprisene der jeg:P hehehe.... Og aldri hørt det der "har u dreti i biden":P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2008 #41 Skrevet 21. mai 2008 Den var kjempefin, faktisk litt for fin for min smak. Hadde nok ikke villet bo der selv slik som den er i dag... Men hadde aldri hatt råd til den likevel, alt for dyr og for få soverom. Samt at hadde jeg vunnet så mye i lotto ville jeg heller kjøpt et hus, eller i den minste hatt en altan...
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. mai 2008 #42 Skrevet 21. mai 2008 Tror vel jaggu ikke det er et hus til 7 mill i den byen her engang jeg! Det er i såfall ikke mange!:-) He he, har du ikke sett lange flate ballær du eller?? *sjokkert*
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #43 Skrevet 21. mai 2008 Ikke?? Sært:p Om jeg har sett den...? Øh, jo -faktisk:p Haha... Men jeg sovnet - som jeg gjør hver gang jeg ser på film:p
dårlig ånde Skrevet 21. mai 2008 #44 Skrevet 21. mai 2008 mye vil ha mer og fanden vil ha fler - syndromet! kjenner til det, flyttet i enebolig for et år siden og har store om- og utbyggingsplaner allerede! lykke til da, hold oss oppdatert med hva som skjer.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. mai 2008 #45 Skrevet 21. mai 2008 åssen jobb har du siden du har råd til en leilighet på 7 mill?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. mai 2008 #48 Skrevet 21. mai 2008 sikker på at du ikke mente "pappas lille gulljente"?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #49 Skrevet 21. mai 2008 Nei, bingovertinne. Pappajente har jeg aldri vært.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #50 Skrevet 21. mai 2008 jeg syns den var såååååååååå fin!!! jeg vil også ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå