Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker leilighet, men ikke så glad i sortmalte gulv... Ellers var den nydelig! :)

Gjest irismor
Skrevet

Der bor det ikke noen barnefamilie =))

Kul da men til den prisen burde det vært større bad og balkong etter min mening.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde følt meg så hjemme der..! :)

Skrevet

Syns den var råstilig, absolutt noe jeg kunne ha hatt.

Men for å være pirkete, likte jeg ikke flisene på toalettet. Så syns jeg det er utrolig dårlig utnytting av arealet med bare to soverom, når leiligheten er nesten 150 kvm.

Den var jo ikke gitt vekk liksom........

Skrevet

Kjempe flott leilighet :) helt min smak! Ser ut som de er store fans av slettvoll hvertfall hehehe..

Ikke det flotteste badet da, og litt kjedelig med så liten balkong..

Skrevet

Nei, jeg likte ikke badet jeg heller og det var litt lite - men det kan man evt. pusse opp.

Skrevet

For å være helt ærlig syns jeg den var jævlig stygg...

Luksuriøs og alt det der, og det er godt mulig at den kunne vært fin med en annen innredning.

Men jeg ble ikke litt fristet engang.

Skrevet

Fin nok, men utvendig inngangsparti med bruddskifer var finest:)

Skrevet

Jeg liker farger!

Ikke så veldig mange av dem, men i hvertfall ikke svart, grått og hvitt.

Og så var det aaaalt for mye møbler der! Det var jo møbler overalt.

Jeg liker heller ikke så god så veldig "innpakkede" spisemøbler.

Alt i alt var vel kanskje leiligheten i seg selv ålreit bortsett fra gulvene, men som sagt synes jeg innredningen var direkte smakløs.

Skrevet

Syner den var veeeeldig dyster jeg da, ble nesten trist av å se på bildene, hehe.. Ikke min smak, og ikke min prisklasse heller;)

Skrevet

Litt mørkt, synes de mørke veggene gjorde stedet litt "skummelt". Men ellers råstilig leilighet! Kjempefin! Ikke veldig begeistret for flisene på badet, men det kan fikses:-)

Skrevet

Hehe, ja - den er litt mørk. Jeg liker ikke vegg-til-vegg teppet som det ser ut som de har der - det ville jeg byttet ut, noe skeptisk til alle sofaene i stuen også - men jeg skulle jo ikke hatt deres møbler der uansett...Synes heller ikke noe om skapet på det ene soverommet, badet er lite og ikke så veldig pent, så det trenger oppussing, og et kjempe minus at det ikke går an å ha walk-in closet der, ser i hvert fall ikke slik ut.... Men annet enn det så var den jo egentlig fin - men litt mørk... Æsj, finner aldri noen leiligheter jeg faller pladask for!

Skrevet

Stuen var bare såååå fin:) Og det store speilet i gangen *sukk*. men likte stuen utrolig godt! Romslig og skikkelig koselig:-)

Skrevet

Ja, den var ganske fin den stuen... Likte også speilet i gangen, hehehe....

Skrevet

Nja... den var jo stilren... men i den prisklassen burde du kunne finne noe som er bede...kanskje...

Jeg synes dessuten det var en elendig planløsning. Kjøkken og stue i hver sin ende av leiligheten. Kjøkken rett over gangen for soverommet er for meg en helt unaturlig løsning....

Skrevet

Synes den var kjempe fin jeg siklus ;) ikke dyster i det hele tatt! Men så er jeg en av de som HATER masse farger også da *usj* hehe..

Den hadde jo masse masse potensiale! Og listverket var utrolig flott :)

Nei jeg kunne godt ha bodd der!

Kunne godt tatt over møblene også jeg, bortsett fra sengen, de hvite sofaene og stolene som sto ved fotenden (skikkelig malplassert).

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i veldig mye farger. Liker det enkelt og rent. Likte også møblene altså - men likte ikke det skapet på det ene soverommet tror jeg (litt vanskelig å se....)

Helt enig i de stolene - hva skjer med det? Passer jo ikke inn en gang!

Lurer på om jeg skal dra på visning... :P

Skrevet

flott leilihet, men den var litt upersonlig.. hehe

Skrevet

Pluss at badet trenger å bli pusset opp... Men noe dårlig plass til oppbevaring av klær, så må se i virkeligheten...

Skrevet

Dyster...

I den prisklassen må det finnes noe bedre!

Skrevet

Forresten du sa det ikke var mulighet for walk-in-closet.... Se på bildet fra soverommet samt på plantegningen. Det lille rommet mellom kjøkkenet og sovereommet er jo garderoberom det.....

Skrevet

Hmm ja, kanskje...? Men det er vel egentlig ganske lite?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...